Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kristityt manifestoinnista?

Vierailija
20.12.2023 |

Jeesushan sanoi :" mitä ikinä te rukouksessa pyydätte, uskokaa että olette sen jo saaneet, ja se on teidän"  En halua joutua pimeyden voimien kanssa tekemisiin

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero onkin siinä, mitä pyytää/toivoo ja keltä. 

Samoin rukouksessa pyytämiseen sisältyy tietty nöyryys, Jumala ei ole toiveautomaatti, Häneltä saa mitä pyytää, jos se on Jumalan tahdon mukaista. 

Vierailija
2/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli mestarimanifestoija ja paransi sairaita reikienergian avulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan rukouskin manifestointia

Vierailija
5/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessen opit tuli kai intiasta.

Vierailija
6/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin manifistaan joka ilta eli ihan ok

Vierailija
7/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla jo pimeyden voimien vallassa, haluat vaan kiusata ihmisiä. Näköjään sinua nyppii, että jotkut ovat onnellisia uskossaan ja juuri se puuttuu sinulta.

Vierailija
8/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamatusta, Jeesus neuvoo sinua.

Vierailija
9/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tai Jumala niitä toiveita ei toteuta. Ne toteutuu, jos ne sopivat opinpolkuusi tai eivät häiritse sitä. Olisi aika julmaa ajatella, että ko. tyypit pelasti juuri sinut alkoholilta tai antoi sinulle työpaikan. Mutta sille ihmis kaupan uhrille, pienelle rikki revitylle itkevälle lapselle nää tyypit ei anna muuta kuin lisää kärsimystä, vaikka hän miten rukoilisi.

Manifestointi toimii. Olen itse sitä tehnyt huikein tuloksin. Mutta olen spiritualistinen ateisti. Olen itse "kaikki" ja "jumalainen" kuten meistä jokainen.

Vierailija
10/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoinnilla ja rukoilulla ON eroa. Manifestointi on sitä, kun otetaan ohjat tarkoituksella omiin käsiin ja ollaan olevinaan itse todellisuutensa luojia.

Rukoilu taas sisältää nöyryyttä, missä pyydetään Jumalalta asioita antaen kuitenkin loppupeleissä Jumalalle päätäntävalta omasta elämästään.

Veikkaan myös, että yleisesti rukouksissa toivotaan hieman erilaisia asioita, kuin mitä monien ihmisten manifestoinneissa. Harva lienee rukoilee Jumalalta päivittäin rikkauksia, uutta autoa, menestystä, laihaa kroppaa... Manifestoinnin aiheina nuo taas on perus kauraa... Vai kuinkahan moni manifestoi esimerkiksi ystävälleen hyviä asioita elämään tai äidilleen pitkää ikää ja terveyttä (lähimmäisenrakkaus)...? 🤔

Vierailija
12/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi olen oppinut ja kokenut elämäni aikana, että Jumala antaa enemmän ja parempaa kuin mitä olisin itse osannut ajatellakaan. Muutosvaiheissa olen saanut aivan uusia ideoita ja projekteja. Mikään manifestointi ei ole Jumalasta, joka on Luova Henki.

Vierailija
13/48 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua - siis ihanko oikeasti olette noin sekaisin? Noinko huonosti oikeasti ymmärrätte, miten yhteiskunta ja talous toimivat?

Vierailija
14/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KRISTITYT, KAIKKIA KETJUJA ETTE PYSTY POISTAMAAN, ESIMERKIKSI TÄTÄ:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5016655/uskotko-kadotuksen-olemassaoloo…

Vierailija
15/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittyjen kohdalla totuus oli liikaa ja koko ketju oli jälleen poistettu. Ei hätää, laitetaan sama teksti  tänne. Tätä ketjua ei voida poistaa.

Jos poistatte viestit, laitamme uudelleen. Samat viestit ovat jo muilla foorumeilla.

Tapahtui kristillisessä kirkossa. Kerran, kun pappi luki pitkää kristillistä saarnaa, eräs seurakuntalainen sai samaan aikaan ilmestyksen: Saatana lepäsi rauhallisesti kirkon katolla. Se oli siis hyvin rauhallinen.

Vierailija
16/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittyjen kohdalla totuus oli liikaa ja koko ketju oli jälleen poistettu. Ei hätää, laitetaan sama teksti  tänne. Tätä ketjua ei voida poistaa.

Jos poistatte viestit, laitamme uudelleen. Samat viestit ovat jo muilla foorumeilla.

Tapahtui kristillisessä kirkossa. Kerran, kun pappi luki pitkää kristillistä saarnaa, eräs seurakuntalainen sai

samaan aikaan ilmestyksen: Saatana lepäsi rauhallisesti kirkon katolla. Se oli siis hyvin rauhallinen.

No, kun saatanalla ei ollut mitään huolta kristityistä, kun he käyttäytyivät viime aikoina varsin saatanallisesti ja aggressiivisesti.

Vierailija
17/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa siis "vääräuskoisia" kohtaan ovat aggressiivisia.

Vierailija
18/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätavallinen ilmestys todella ja että se oli vielä niin rauhallinen siellä kirkon katolla; se ei luultavasti halunnut mennä kirkon sisälle, koska pelkäsi kristittyjen aggressioita.

Vierailija
19/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui kristillisessä kirkossa. Kerran, kun pappi luki pitkää kristillistä saarnaa, eräs seurakuntalainen sai samaan aikaan ilmestyksen: Saatana lepäsi rauhallisesti kirkon katolla. Se oli siis hyvin rauhallinen.

Vierailija
20/48 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt vihaavat niin paljon muita maailmanuskontoja ja jopa kristinuskon eri lahkoja, paitsi niitä, joihin he itse kuuluvat, sen takia se oli niin rauhallinen.