Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liisa Hyssälä unohti laittaa uimapuvun päälle uimahallissa

Vierailija
20.12.2023 |

Entinen ministeri ja 2010-luvulla Kelan pääjohtajana toiminut Liisa Hyssälä koki tavallista hupaisamman unohduksen uimahallissa.

Ex-ministeri oli unohtanut vetää ylleen uimapuvun ennen suihkutiloista allasosastolle siirtymistä. Näköetäisyydellä olleet uimarit varoittivat Hyssälää tämän eevanasusta saman tien.

Hyssälä täytti maanantaina 75 vuotta. Hän vitsailee ikääntymisen nopeasti iskenyttä vaikutusta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1226270d-4762-495b-9d6a-8a39de18cd35

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
22/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisen voi unohtaa?!

Jos alastomuus ei ole itselle mikään iso juttu niin voi. Muistan kun ala-asteen opettajalle sattuu joskus vastaavaa. Kertoi käyvänsä kotona alasti aina uimassa, eikä kiinnittänyt siihen mitään huomiota että oli tekemässä saman uimahallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollaisen voi unohtaa?!

Jos alastomuus ei ole itselle mikään iso juttu niin voi. Muistan kun ala-asteen opettajalle sattuu joskus vastaavaa. Kertoi käyvänsä kotona alasti aina uimassa, eikä kiinnittänyt siihen mitään huomiota että oli tekemässä saman uimahallissa.

Liisalle oli keskeisin asia, että pääsee uimaan. Uimapuku ei ollut päällimmäisenä mielessä.

Vierailija
24/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuon ikäisiä ukkojakin on näkynyt kerran pari vähissä vaatteissa: yksi oli puolessa välin altaalle kun ehdin mainostamaan että uikkari unohtui. Toinen vähän iäkkäämpi nousi altaasta ja housut roikkui aika matalalla, äijä vaan mutisi jotain ja viipotti menemään, housut epäilemättä putosi jossain vaiheessa, en jäänyt katsomaan. Kerran nuori nainen naisi nousi altaasta turhan tiukassa uikkarissa, oli varmaan tullut jokunen kilo sitten aktiiviajan, niin toinen tissi kokonaan ja toinen puoliksi ulkona. Ei sitä aina huomaa. 

Olen itsekin kerran meinannut tulla uikkareitta...

Vanhalla miehellä voi olla vanhat uimahousut. Niistä tahtoo vyötärökuminauhat kuoleentua vuosien mittaan. Seurauksena on, se että eivät pysy kunnolla ylhäällä.

Uimarannalla ihmettelin, kun 35-40-vuotias nainen liukkui toinen tissi uimapuvun ulkopuolella. Sitten joku pikkutyttö sanoi naiselle tästä ja nainen korjasi asian.

Vierailija
25/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos alasti uimaosastolle eksynyt olisi ollut mies, varmaan tullut suurempi haloo? Eikö olisi mennyt unohduksen piikkiin!

Niin, jos kyse olisi ollut Hyssälän ikäisestä miehestä. Varmasti olisi tullut melkoinen älämölö ja paikalla olisi olleet nopeasti vartijat ja poliisi. 

Minä olin aikoinani hallivalvojana paikassa, jossa kävi hyvin paljon sotaveteraaneja ja kaikenlaisia muitakin veteraaneja. Monta kertaa viikossa joku käyskenteli altaille ilman rihman kiertämää. Jollei ole rillejä päässä, on aika helppo kulkea väärästä ovesta. Ja ei sitä aina muista, ovatko ne uikkarit päällä vai eivåt.

Reaktiosta muuten näkee sen, unohtuivatko uimahousut oikeasti, vai oliko tahallinen teko. Vahingossa nakuillut hätkähtää ja häipyy, itsensäpaljastelija heilauttaa nakkiaan uhmakkaasti ja valuu takaisin suihkun puolelle. Valvoja tietää, milloin tarvitaan poliisia.

Vierailija
26/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos alasti uimaosastolle eksynyt olisi ollut mies, varmaan tullut suurempi haloo? Eikö olisi mennyt unohduksen piikkiin!

Niin, jos kyse olisi ollut Hyssälän ikäisestä miehestä. Varmasti olisi tullut melkoinen älämölö ja paikalla olisi olleet nopeasti vartijat ja poliisi. 

Minä olin aikoinani hallivalvojana paikassa, jossa kävi hyvin paljon sotaveteraaneja ja kaikenlaisia muitakin veteraaneja. Monta kertaa viikossa joku käyskenteli altaille ilman rihman kiertämää. Jollei ole rillejä päässä, on aika helppo kulkea väärästä ovesta. Ja ei sitä aina muista, ovatko ne uikkarit päällä vai eivåt.

Reaktiosta muuten näkee sen, unohtuivatko uimahousut oikeasti, vai oliko tahallinen teko. Vahingossa nakuillut hätkähtää ja häipyy, itsensäpaljastelija heilauttaa nakkiaan uhmakkaasti ja valu

P. S. Tunnen Liisan. Hän on kaunis nainen, jonka ei tarvitse vähentää vaatteita miesseuraa löytääkseen.

Vierailija
27/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiosta muuten näkee sen, unohtuivatko uimahousut oikeasti, vai oliko tahallinen teko. Vahingossa nakuillut hätkähtää ja häipyy, itsensä

Tinderi käyttöön😀

Vierailija
28/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä ja kuvien perusteella näyttäisi olevan pilkettä silmäkulmassa rouvalla:)

Vierailija
29/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se onni etten ole julkkis, vatuttaisi kun myöhästyisi töistä kun nukkui pommiin ja saisi siitä julkiset nuhtelut Iltalehtiä myöten. (Helmareiden pelaaja nukkui pommiin juhlien jälkeen, myöhästyi koneesta)

Tai sitten vahingossa viuhahtaa, niin siitäkin saisi lukea.

Kyllä minunkin elämästä saisi vaikka minkälaisia otsikoita. Onpa tuota tullut oltua kännissä töissä ja näytettyä tissejä keikoilla.

Mutta veroja on maksettu ja uusia veronmaksajia tänne tehty.

Vierailija
30/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti. Rusina meni altaaseen, rypäle tuli pois.

Vierailija
31/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktiosta muuten näkee sen, unohtuivatko uimahousut oikeasti, vai oliko tahallinen teko. Vahingossa nakuillut hätkähtää ja häipyy, itsensäpaljastelija heilauttaa nakkiaan uhmakkaasti ja valu

Naturisti ei hätkähdä, häipyy kyllä.

Vierailija
32/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisan mies kuoli runsas kaksi vuotta sitten. On tuoreissa haastatteluissa kertonut, että uusi miessuhde ei ole mitenkään mahdoton ajatus. Mies saisi hänen mukaansa olla häntä nuorempi, jopa selvästikin. Uimahallissa olleet miehet ehkä ehtivät nähdä, mitä olisi mahdollista saada.😀

Tarkoittaakohan Liisa tällä "Mies saisi hänen mukaansa olla häntä nuorempi, jopa selvästikin", että Liisalla sulaa vielä sokeri suussa?

Onkohan Liisa ollut jännä? 😳

Vierailija
33/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkiköhän joku/jotkut miehet vahingossa pinpin edestä mahdollisesti häpykarvat ja vähän häpyhuulia edestä? Aika katastrofaalinen tilanne.

Vierailija
34/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijalleni sattui sama jo joskus 40 vuotiaana. Ajatteli jotain työasioita ja unohti vain laittaa uimahousut jalkaan. 

Vierailija
35/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ollut uimahallissa alasti uimassa. Kaikki muutkin olivat, molempien sukupuolien edustajat. Tilaisuuksia voisi olla useamminkin

Vierailija
36/36 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten ainakin minulla temmi nousi työasentoon jo pelkästä otsikosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi