Mitä saunaseuran etsiminen tarkoittaa?
Kommentit (19)
Sama kiertoilmaisu kuin Netflix and chill.
Ei osaa käyttää nettiä, kun ei löydä:
Impot vanhat ukot hakee saunaseuraa. Voi tiirailla ja vähän ehkä kopeloida tissiä. Panohommiin näistä ei ole.
🇺🇦🇮🇱
No en tiedä. Minulle yksi mies kerran ehdotteli R-kioskilla, että lähtisinkö hänen luokseen saunomaan. En lähtenyt, joten en tiedä mitä ilta olisi pitänyt sisällään.
58v 186 88 rovaniemeläinen bottom-mies hakee kookkaan kalun omaavaa siistiä 25-60v top-miestä. Jos omistat kookkaan kalun, haluat panna, otapas yhteyttä. Annan panna, en halua vastapalvelusta. Paikka on, aika pitäisi sopia erikseen. Ilmoita vastauksessasi puh.numerosi.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Minulle yksi mies kerran ehdotteli R-kioskilla, että lähtisinkö hänen luokseen saunomaan. En lähtenyt, joten en tiedä mitä ilta olisi pitänyt sisällään.
Jos olet nainen niin todennäköisesti olisit valittanut saunan ulkoasusta äänekkäästi ja vaatinut että sinut pitää viedä heti takas R-kiskalle.
Että kyseessä on niin alhaisen tason mies, ettet edes vastaa.
Juku etsii paikallisen saunaseuran tiloja. Löytynee googlettamalla.
Ilmeisesti luultavasti minä olettaisin että hakee kaveria saunomaan. Jos hakee seksiseuraa niin eikös silloin sekstailla?
Klassikko on otsikolla Sauna seuraa. Siihen sitten vastataan että minne se seuraa ja onko kyseessä esim jalasmökki tms.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luultavasti minä olettaisin että hakee kaveria saunomaan. Jos hakee seksiseuraa niin eikös silloin sekstailla?
Miksi saunassa pitää olla seuraa?
Tietenkin haluaa seuraa saunaan,ei sen ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saunassa pitää olla seuraa?
Ei kaikki ole mörököllejä.
Kaappihomot ja kaappibiimiehet etsivät ehkäpä vakituista panokaveria heterosuhteensa, avioliittonsa, oheen.
Ei näkyvyyttä, ei turhaa ravintolaravaamista. Kotikäynnit. Suoraa sovittua toimintaa.
Minulle saunaa (pyyhe päällä) ja miehille seksiä. Se on todella surullista. Miehiin ei saa mitään kontaktia tutustumisasteella, vaan aina pitäisi hypätä suoraan sänkyyn. Todella, todella surullista.
Nykyvässyköille saunakin on seksuaalista. Ovat väärässä ja epäsuomalaisia. Saunan ei kuulu olla seksuaalinen paikka.
Ainakin toista katsellaan alastomana. Lopun voi päätellä.