Olen ollut viimeiset kolme vuotta toimeentulotuen saaja ja nyt kun sain vihdoinkin töitä
Ja kerroin siitä somessa, kukaan ei ole edes onnitellut. 🥵 Minkäköhän takia ihmiset eivät halua iloita kanssani?
Tykkään itse silloin tällöin toisten päivityksistä, mutta jostain syystä minua ei haluta huomioida. Ei ole kysymys siitä, etteikö ihmiset ole nähneet päivitystäni (stooreista näkee kuka sen on katsonut).
Tuosta tulee outo olo.
Ja älkää pliis tulko sanomaan, että lähde somesta pois. Ajattelen, että some on yhteydenpitoa ihan samalla tavalla kuin vaikka whatsappailu.
Kommentit (49)
En koe että somella on väliä
olisiko parempi treffata ihmisiä oikeasti ja töissä sitten tapaatkin
onnea! Olet varmasti hyvä työntekijä
Eihän ihmiset ikinä kommentoi tai tykkää kun on oikeasti jotain asiaa. Heti kun laittaa oman naamansa ne ryömii koloistaa tykkäämään ja kehumaan. Näkee siitä että niitä ei kiinnosta oikeasti mitä ihmiselle kuuluu.
Onnea työpaikasta!
Somesta sen verran, että elämä on oikeasti paljon parempaa, kun poistuu somesta.
Somessa moni vain skrollaa fiidiä läpi ja katsoo kuvat. Ei kannata sinne laittaa mitään. Moni on jo sen havainnut, että ilman facebookkeja on elämä mukavampaa. Ei esim. tule turhaan noita ikäviä tunteita.
onnittelut kuitenkin uudesta työpaikasta!
Onnea!
T.
15 v poissa työelämästä kunnon vuoksi, kuudetta vuotta sairauslomalla, viidettä vuotta pätkäeläkkeillä
Ps suomalaiset on just niin paskoja nykyään, Ap. Potki pois listaltasi koko sakki.
Mä en muista milloin viimeksi oon katsonut ystävien someja vaikka olen siellä. Toivottavasti kukaan niistä ei ajattele että se on kuin Whatsapp. 😱
Onnea sinulle, hienoa! Hyvää joulua!
Ihanaa lukea näin hienoja uutisia!
Tuot toivoa monelle epätoivoiselle työnhakijalle. Toivottavasti saat paljon uusia ja entistä parempia kontakteja uudesta työpaikastasi.
Onnittelut työpaikasta, hienoa!
Päivitystäsi ei välttämättä ole somen algoritmi edes näyttänyt kuin aivan pienelle porukalle. Kyse ei siis todennäköisesti ole siitä, että suurin osa somen kavereista olisi nähnyt päivityksen ja päättänyt olla sanomatta mitään. Algoritmit painottavat aivan muuta sisältöä, vaikka somet alunperin on luotu olemaan yhteydessä ystäviin.