Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut viimeiset kolme vuotta toimeentulotuen saaja ja nyt kun sain vihdoinkin töitä

Vierailija
20.12.2023 |

Ja kerroin siitä somessa, kukaan ei ole edes onnitellut. 🥵 Minkäköhän takia ihmiset eivät halua iloita kanssani?

Tykkään itse silloin tällöin toisten päivityksistä, mutta jostain syystä minua ei haluta huomioida. Ei ole kysymys siitä, etteikö ihmiset ole nähneet päivitystäni (stooreista näkee kuka sen on katsonut).

Tuosta tulee outo olo.

Ja älkää pliis tulko sanomaan, että lähde somesta pois. Ajattelen, että some on yhteydenpitoa ihan samalla tavalla kuin vaikka whatsappailu.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea suoritus 🥳

onneks olkoon ja ole ylpeä työpaikastasi 👏

Vierailija
22/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos pelkästään työllisien pääluku merkitsee, niin kaukomaan nöyrät ja vähään tottuneet halpikset jokaiseen työpaikkaan "nirsojen" suomalaisten tilalle! Näinhän se Orpana on suunnitellut, eikö vain?

Ja sitten pääsevät KAIKKI suomalaiset mormottamaan toisilleen että "mene töihin" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta.

T. Av-mamma

Vierailija
24/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta. Toivon kovasti että myös poikani joka valmistui 3 v sitten saisi töitä tai opiskelupaikan jota haki. 

Vierailija
25/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, Ap! Hienoa, että jaksoit sinnitellä vaikeiden aikojen läpi.

Vierailija
26/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ainakin puolet suomalaisista ovat täysmulkkuja. Tämän takia muutin aikoinaa pois Suomesta, mutta sitten aika kultasi muistot ja tein suuren virheen ja palasin Suomeen. No onneksi alkuvuodesta pääsee taas pois.

Onnea ap! Kaikkea hyvää sinulle ja mukavaa joulua!

Vierailija
27/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu someen, olen vanhankansan ihminen. Mutta runsaat onnittelut Sinulle, hienoo!

Sipitän sulle yhden jutun

(((vauvapalsta on some)))

sshhhh

Vierailija
28/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus. Onnea ap.

Täällä ainakin osataan arvostaa sitä miten vaikeaa työpaikan saaminen/toimeentulotuelta pois pääsy voi olla.

Vierailija
29/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Hienosti tehty! Juuri näin!

Vierailija
30/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon avaaja! 

Vierailija
31/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta. Itse en kovin usein tykkäile facessa, mutta tuollaisesta päivityksestä tykkäisin kyllä. Ehkä ne on vaan kateellisia, kun sinulla menee nyt paremmin. 

Vierailija
32/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Oon ymmärtäny että ihmisillä menee vaan niin huonosti ettei ne voi iloita mitenkään toisten onnesta. Ei sinne someen kannata postailla mitään hienoa tai kertoa mistään suuresta onnesta kun parhaimmillaan ollaan vaan kateellisia ja sitten voidaan myös juoruta. Kannattaa kattoa millasia kavereita/seuraajia on. Siitä voi päätellä onko kärsivää juoruilevaa vai tasokkaampaa paremmin toimeen tulevaa onnekkaampaa ja onnellisempaa väkeä. Ihan siitä seuraajien tasosta riippuu tykkäämiset.

Vierailija
33/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itsekin koin joiltakin ihmisiltä, että heitä harmitti kun työllistyin ja vielä omalle alalle. Heillä ei ollutkaan enää ketään itseä alempaa, ketä haukkua. 

Vierailija
34/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnea työpaikasta ja uudesta asenteesta. Olen iloinen että selätit masennuksen. Kaikkea hyvää sinulle ap.

Vierailija
35/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea🌹

Vierailija
36/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa saa tykkäyksiä, jos tulee joku shokkiuutinen. Sosiaalip**nosta ihmiset tykkää. Vakava sairaus, kuolema, petetyksi tuleminen. Työ on tylsää arkea.

Vierailija
37/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin vilpittömät onnittelut työnpaikan saannista. Kunnioitan valtavasti ihmisiä jotka yrittävät päästä takaisin kiinni työelämään vaikka ovatkin joutuneet sen päähänpotkimaksi.

Olet hyvä ihminen ja esimerkkinä muille

Vierailija
38/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea uuteen työhösi ja Hyvää Jouluaikaa.

Hienoa, että paranit masennuksesta. Kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
39/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ole somessa vaan, jos tarvitset sitä. Itse kyllästyin koko touhuun, kaverit eivät juurikaan tykänneet päivityksistäni, jotka olivat kai liian tavallisia. Mitäpä minä sellaisilla kavereilla olisin tehnyt, joita olemassa oloni ei edes kiinnostanut. Maailma on täynnä ihmisiä livessäkin. 

Vierailija
40/49 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän