Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin tapaamisen jälkeen tulee aina tunne etten tiedä mitä tunnen ko ihmistä kohtaan

Vierailija
20.12.2023 |

Vaikka ensin olisin ollut toooodella ihastunut. Siis tunnen kyllä kaikenlaista, tunteet vaan singahtelee, mutta en saa kiinni mitä se pääasiassa olisi. Viimeksi jatkoin kuitenkin tapailua ja olin lopulta todella ihastunut.

Se tapailu kuitenkin päättyi koska mies ei ollut luotettava. Nyt olen taas tilanteessa jossa ensin olin todella todella ihastunut, mutta nyt en tiedä mitä tunnen. Kokemuksia?

Voiko olla että tunteet pelottaa? Se voisi hyvinkin olla kohdallani totta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan?

Vierailija
2/3 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä analysoi liikaa. Tunteethan tulee suoraan ajatuksistasi oletko huomannut. Ajattelu on EGOn juttuja. Ihminen on kolminainen kokonaisuus: Keho, EGO ja Sielu. EGO sisältää kaiken tämän ns maanpäällisen ajattelun ja tunteiden kirjon. Kun ajattelen positiivia asioita, tunteet on positiivisia, kun ajattelet negativiisia asioita, tunteet muodostuvat negatiivisiksi. Pelko on suurin syy negatiivisille tunteille. Pelkoa milloin mistäkin. Jos olet luonut kuvan siitä, millainen toisen esim pitäisi olla, eikä hän olekaan, tunteet ovat sitten samaa luokkaa. Älä siis pakota itseäsi tuntemaan yhtään mitään, anna toisen luoda ympärillesi energia, millainen hän on. Siitä sitten herää ne tunteet, joita tuota ihmistä kohtaan tunnet. Ihastus ulkonäköön, katseeseen, nauruun esim. Halu toisen kehoon, hymyyn, juttuihin, vitseihin jne. Yhdessäolosta sitten muodostuu olemisenne kokonaisuus😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän