***MAALISmasut viikonloppuun***
Kommentit (44)
http://riffiz.1g.fi/kuvat/
tuollainen osoite ja sieltä kansio Romi jos joku tahtoo meidän pikkumiehestä kuvia nähdä :)
saahan niitä muitakin tietty kurkkia jos tahtoo, ajattelin, että jos nyt ketään kiinnostaa, niin on kumminkin ihan netissä jo valmiiksi.
duppis: voi että osaa ihminen olla pikkuriikkinen!!!
Toivottavasti tosiaan pian paranet ja pääset pienokaista paijaamaan! Ja mukavaa oli kuulla, että hyviä uutisia saitte taas :)
Meillä TAAS kipeenä kuopus :( Pitää varmaan kohta jo tilata verikokeisiin aika tms. Kun poika ollut nyt kohta jo 3kk nuhassa. Sitte ollu noita kuumepäiviä muutamia ja se korvatulehdus... tekee kyllä hampaitakin nyt kuin sieniä sateella. Mutta taas muuttui nuha sellaiseksi kunnon keltaiseksi rääksi ja kuumetta pukkasi :( Käy jo pientä reppanaa sääliksi! Kun ei ymmärrä, miksi nuo pöpöt kokoajan toista kiusaavat.
Täällä kyllä moni lapsi ja aikuinenkin ollut pitkään, viikko kaupalla räkätaudissa ja useaan otteeseen... liekkö lauhat kelit ei ole pöpöjä tappamassa vai mikä ihmeen flunssa aalto tämä on.
Itse en ole käynyt äitiysneuvolassa lesten kanssa... tai onneksi olen aina silloin saanut hoitajan meille. Nuo pojat kanssa senverran vilkkaan sorttisia, ettei ole rohjennut mukaan ottaa... varmaan kaiken kääntäsvät siellä ylösalas. Esikoisen voisin nyt jo mukaan ottaa kun kohta 3,5v. Ja osaa jo käyttäytyä ja tottelee varsinkin vieraassa paikassa suht hyvin, mutta kuopus kun kotonakin saa aikaan enemmin kuin laki sallii.
Sitten tuosta vanhempien lähellä asumisesta... meillä asuu miun vanhemmat ihan vieressä, siis matkaa n. 50m ja voin omasta kokemuksesta sanoa, että kyllä se niidenkin kyläilyinto laantuu ;)
Siis kyllä meillä käyvät useesti edelleen katsomassa poikia, mutta eivät ne ole kokoajan punkemassa. Kutsun perästä oikeastaan tuleevat ja sittenkin aika hätäseen piipahtaavat. Kai ne jotenkin pelkäävät käyvänsä liian usein tai jotain...
Mutta nyt nukkumaan! Ihmeen virkku olen, vaikka päiväunetkin jäi tänään välistä.
T. K@tju rv: 31+4
Voi hyvä luoja miten ihana pieni poika siulla tosiaan on täällä duppis!!!Oikeen urhea pikku mies,täytyy antaa tunnustus,mie täällä kyynel silmässä katon noita kuvia,on se todellinen taistelija!!Hurjasti voimia täältä lähetän sinne ja suojelusenkeleitä vielä lisää matkan varrelle!!!
Joku muuki täällä pähkäilee(heti unohin oon nii tohkeissani noista prinssin kuvista) et mitenhä sitä sit tosiaan kahen lapsosen kanssa pärjäilee kohta..Miullaki käyny kerran jos toisen mieles,mut oon kans aatellu et kyllähän ne muutki pärjää.Ja miulla tuo esikko jo tosiaa 4vee ja aika omatoiminen(ja päinen) herra ;)
Mutta joo,pitänee yrittää unten maille täältä..jahka kerran vielä käyn nuo kuvat kattomassa =) Muuten duppis meijänkin lasten mummo on Manta ;)
mammuliini83
Tota Tapin koirankarvavinkkiä voisin kokeilla kissankarvoihin sohvassa. Piskistä kun ei (luojan kiitos) lähde karvaa.
Möhkis: mulla on käyny pari kertaa niin, etten oo pystyny pissaa pidättelee neuvolaan asti, syystä tai toisesta. Oon sit pissannu kotona puhtaaseen purkkiin (esim. pilttipurkki, kansi kiinni, vielä muovipussiin varuilta). Kerran pyysin purkin mukaan kotiin neuvolasta. Ihan tuolta varalta.
Meidän hurtta ei onneksi ole pöydältä varastelua jatkanut pentuiän jälkeen. Toinen vinkki (en suosittele tosi aralle koiralle) varasteluun on mörköpurkki: tölkin (peltipurkki vielä parempi) sisään kiviä tms, tölkin suu teipillä kiinni. Syötiksi pöydän kulmalle herkkupala. Jos koira meinaa sen varastaa, heitetään purkki koiran lähelle, jolloin koira säikähtää meteliä. Tosin, moni koira varastaa vaan ihmisten poissa ollessa. Toi mörköpurkki toimi meillä agilityradalta karkaamiseen. Koira kuumui riehumisesta niin, että korvat lakkasivat kuulemasta ja hurtta suoritti radalta sata lasissa suosikkiesteitään tai juoksi kehää ympäri räkä poskella. Mörköpurkki säikäytti, katkaisi juoksemisen hurman, palautti kuulon ja sit kiltisti palattiin äipän jalan viereen istumaan.
Duppis: ihan ku sä olisit täällä ainoa, joka omanapaisesti kirjoittaa. Pääasia, että kirjoittaa edes omia kuulumisia. Että jatka vaan samaan malliin. Ei ainakaan mua haittaa. Pikaista paranemista!
Miehellä vapaa viikko edessä, joten valvotaan vähän pidempään. Varmaa on, että poika herää jo klo:7 kun isi on kotona. Teki sen jo tänä aamuna. Mistähän johtuu, että kun isi on töissä, poikakin nukkuu ysiin asti?
Mä tuossa mietin, että mitähän se arki sitten on kahden lapsen kanssa. Kotitöitäkin pitäs tehdä, heräillä yösyötöille (mitä en kyllä esikoisesta joutunu kovin monesti tekemään, kun poika alkoi nukkumaan 8h yöunia 1,5 kk iässä ja sitä ennenkin heräsi 4 h välein), seurustella esikoisen kanssa, mustasukkaisuus, koliikki jne jne. Sitten taas ajattelen, että on moni muukin selvinnyt, jopa pienemmillä ikäeroilla ja isomman lapsilauman kanssa. Toivottavasti vauva nukkuisi päivällä pidempiä kuin esikoinen; poika ei yleensä nukkunu puolta tuntia pidempään kerralla.
No joo. Öitä vaan kaikille. Toivottavasti muistin kommentoida oikeille nimimerkeille...
rimma