Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua työkaveri on tuonut taas läppärin mukanaan ja vaatii minulta apua! It tukea!!

Vierailija
20.12.2023 |

Tätä on käynyt jo pari kertaa kahden vuoden aikana.

Tilanteesta tulee vaikea, koska työkaveri on erittäin pihalla internetin käytöstä, vaikka on vasta 50 vuotias.

Hän ei kuuntele eikä hänelle mene mikään mene jakeluun.

Viimeksi jouduin neuvomaan 1.5h pankkiasioissa eikä siitä tullut mitään, pomokin hermostui jo koitti auttaa, mutta ei.

Äsken minulle huikkasi yksi toinen työkaveri, että ****  odottaa sinua kahvihuoneessa, arvasin jo pahaa, mutta kävin varovasti vilkaisemassa ja näin kaverin pöydän ääressä läppäri auki, luikin pakoon, jostain syystä kaveri käyttää minua tässä hyväkseen.

En halua auttaa, mutta en voi koko päivää häntä vältellä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vasta 50 vuotias". Ihan normaalia ettei noin vanha ymmärrä tietokoneista. 

Ai. Taisit olla vielä isäs pusseissa kun mulla oli eka tietokone kotona.

Olen 70v ja it-buumissa mukana alusta asti.

Käännän vielä veistä...olen nainen!

Vierailija
22/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa oli siskoni kanssa, monta tuntia sain takuta läppärin/ kännykän kanssa, ja kun näytin miten toimii ei edes vilkaissut, katseli muualle, ja seuraavalla viikolla taas sama juttu, tule kahville, on läppärin kanssa ongelmia, se ei aukea.

Siskolle nyt voisi jo sanoa ihan suorana että katso ja kuuntele tai et opi. En ole näyttämässä tätä toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vasta 50 vuotias". Ihan normaalia ettei noin vanha ymmärrä tietokoneista. 

Ai. Taisit olla vielä isäs pusseissa kun mulla oli eka tietokone kotona.

Olen 70v ja it-buumissa mukana alusta asti.

Käännän vielä veistä...olen nainen!

Olen itse neljäkymmentä ja meillä oli ala-asteella koneet joissa tehtiin dos-pohjaisena kirjoitusta. Sen jälkeen alkoikin mennä kehitys vauhdilla eteenpäin. Kiva että olet ollut buumissa mukana mutta moni ikäisesi ei tosiaankaan ole.

Vierailija
24/24 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa oli siskoni kanssa, monta tuntia sain takuta läppärin/ kännykän kanssa, ja kun näytin miten toimii ei edes vilkaissut, katseli muualle, ja seuraavalla viikolla taas sama juttu, tule kahville, on läppärin kanssa ongelmia, se ei aukea.

Siskolle nyt voisi jo sanoa ihan suorana että katso ja kuuntele tai et opi. En ole näyttämässä tätä toista kertaa.

Taitaa sisko olla seuraa vailla eikä it-tukea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi