Miehen käytöstavat
Miesystäväni on muuten ihana, mutta käytöstavoissaan olisi parantamisen varaa. Hän röyhtäilee ääneen täysin estottomasti esim ravintolassa. Ei osaa käyttää veistä ja haarukkaa. Mässyttää äänekkäästi. Yskii niin ettei peitä suutaan. Räkii ja sylkee kadulle. Yskimisestä ja sylkemisestä olen huomauttanutkin, mutta selitys on että se on aivan luonnollista, ja lima kuuluu päästää pois 🙄 Kyse on nelikymppisestä joten oppiiko tuo enää tavoillekaan. Olen kuitenkin aika ihmeissäni kun aiemmat kumppanit eivät aivan tuolla tasolla ole olleet, vaikka on heissäkin esim nenänkaivajaa ja piereskelijää ollut.
Edellä mainitut eivät niinkään kotioloissa haittaisi, mutta julkisella paikalla minua kyllä hävettää.
Onko muiden kumppanit tällaisia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä vuosituhannella. Ihan niin kuin tuo olisi tullut jostakin menneisyydestä, kun julkisissa tiloissa oli kylttejä "älä sylje lattialle". Pappavainaalla oli tuollainen tapa, 1910-luvulla syntyneellä veteraanilla. 5 vuotta rintamalla enimmäkseen korpisoturina ei juuri edistänyt sivistyneitten käytöstapojen oppimista.
Ennen vanhaan on ollut sylkukuppeja :DD En tiedä onko liittynyt jonkin tupakan käyttöön vai miksi ovat erittäneet niin paljon sylkeä
Oma siskoni röyhtäilee ruokapöydässä. Todella oksettavaa.
Tamperelaiset miehet on järjestään tuollaisia. Niistä räkiminen on luonnollista vaikka esim. naiset eivät sitä täällä tee.