Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytöstavat

Vierailija
19.12.2023 |

Miesystäväni on muuten ihana, mutta käytöstavoissaan olisi parantamisen varaa. Hän röyhtäilee ääneen täysin estottomasti esim ravintolassa. Ei osaa käyttää veistä ja haarukkaa. Mässyttää äänekkäästi. Yskii niin ettei peitä suutaan.  Räkii ja sylkee kadulle. Yskimisestä ja sylkemisestä olen huomauttanutkin, mutta selitys on että se on aivan luonnollista, ja lima kuuluu päästää pois 🙄 Kyse on nelikymppisestä joten oppiiko tuo enää tavoillekaan. Olen kuitenkin aika ihmeissäni kun aiemmat kumppanit eivät aivan tuolla tasolla ole olleet, vaikka on heissäkin esim  nenänkaivajaa ja piereskelijää ollut. 

Edellä mainitut eivät niinkään kotioloissa haittaisi, mutta julkisella paikalla minua kyllä hävettää.

Onko muiden kumppanit tällaisia?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahahaa, tulee elävästi mieleen Ketosen ja Myllyrinteen sketsi "Mun mies on barbaari". Löytynee Youtubesta, suosittelen lämpimästi.

Vierailija
2/43 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyydyt? Etkö arvosta itseäsi tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nämä asiat olleet jo näkyvissä, kun teit päätöksen alkaa miehen kanssa parisuhteeseen? Ajatteletko, että mies, jolla on tuollaiset käytöstavat, ei olisi kaikilla muillakin tavoin sivistymätön ja todennäköisesti hyvin arvaamaton parisuhteessa?

Vierailija
4/43 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. :D Ei ole muiden kumppanit tuollaisia. Sinäkin saisit paremman.

Vierailija
5/43 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta siltä, että seurustelet ihmiseläimen kanssa, ei ihmisen kanssa. Ero on siinä, wettä ensimmäiset ovat vielä viidakon tasolla ja jälkimmäiset on opetettu jo käyttäytymään ja tavoille. 

Vierailija
6/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda se

Vierailija
7/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoisata tietää, mikä teitä yhdistää Ap kun nyt tuli mieleeni lähinnä prinsessa ja sammakko. Mut kukin tavallaan Ehkä olen vain kade kun en oikein jaksa tajuta, että miten jaksaa kumppanissaan moista porsastelevaa käytöstä.... Pitäsikö itsekin alkaa röhkimään kadulla jos vaik siten löytäsin itselleni fiksun kumppanin rinnalleni

Vierailija
8/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi pitää tuollaista miestä ihanana? :D

Vierailija
9/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opi enää tavoille. Nalkuttaminen vain pahentaa tilannetta. Ja mitä pitemmälle suhde jatkuu, sitä enemmän sua ärsyttää. Ja hävettää.

Kokemusta on. Ei käydä mun sukulaisissa, kun en kestä sitä sääliä ja vinoilua.

Vierailija
10/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niinkin että jos hän ei hakkaa ja siipeile sekä on muuten asiallinen, niin luulisi noista kehityskohteista kannattavan neuvotella ennen kuin antaa äijälle kenkää. Ettet vain vaihtaisi jännämieheen tai narsistipsykopaattiin.

Vierailija
11/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muuten ihana... mutta täysin kasvattamaton possu.

Mahtaa olla hyvä nuolemaan.

Vierailija
12/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä vuosituhannella. Ihan niin kuin tuo olisi tullut jostakin menneisyydestä, kun julkisissa tiloissa oli kylttejä "älä sylje lattialle". Pappavainaalla oli tuollainen tapa, 1910-luvulla syntyneellä veteraanilla. 5 vuotta rintamalla enimmäkseen korpisoturina ei juuri edistänyt sivistyneitten käytöstapojen oppimista.

Vierailija
13/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa elämää suuremmalta draamalta. Ihan röyhtäilee ja sylkäisee kadulle. Jännärokkari kun muksii esim. naisen silmän mustaksi niin se on tosirakkautta för ever?

Vierailija
14/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sulle ap! Mun gf 40v niistää ja kaivaa nenäänsä estottomasti suihkussa joka päivä. Ruoan mässytys myös asia mihin meinaan välillä kuolla. Ja sylkee kadulle sen enempää miettimättä. Mun on hyvin vaikea elää näiden asioiden kanssa, mutta jotenkin sinnittelen. Olen kuulemma täysi m-u kun kehtaan näistä huomautella.

Vierailija
15/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihana mies seikkailee taas Porvoossa!

Vierailija
16/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus-mikä se semmoinen on?

Vierailija
17/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa istua ja antaa tassua!

Vierailija
18/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas vuosia yksin kotona lihonneet läskipäät neuvoo jättämään miehen. 

Ihan pikkuvinkki sulle. Älä hae palstalta apua parisuhdeongelmiin. Käyttäjistä 99% on vakavasti mielenterveysongelmaisia ja yksinäisiä, joiden mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
19/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut myös pieraisee kesken ruuan, ja vauvaäänellä sanoo- anteeekt- joskus ei sitäkään elle ole älämölyä nostettu.

Vierailija
20/43 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näistä aloittajan mainitsemista syistä, naiset eivät ota kumppaniksi jotain "keravan amiksia".

Eli miehet itkee aina, miksi pitää olla rahaa ja hyvä asema, no tässä se syy, koulutetut ei syljeskele ja pitää huolta hammashygieniasta jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi