Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanokaa äkkiä jotain kovia sanoja tupakantuskaan

Vierailija
05.01.2007 |

...lakkoa takana 2 viikkoa. Tuli poltettua 17 vuotta ( - raskaus+imetysajat) ja todella haluan lopettaa, koksa häpeän polttaa lasteni nähden. mutta helvetti että tekee mieli Tupakkaaaaaaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele, että yksikin rööki voi johtaa takaisin polttamiseen...

Vierailija
2/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kaikkia sairauksia jotka saat jos jatkat tupakointia, ajattele miten virkku ja elinvoimainen sinusta tulee kun jatkat lakkoa...

täällä toinen lakkolainen, viikon vasta ilman tosin usein aiemminkin lyhyitä jaksoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin lopettanut, ja nyt on todella paljon parempi ja fressimpi olo!

Vierailija
4/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta itse pyysit. Olen myös itse polttanut, ja kummasti olo raikastui, kun aikaa lopettamisesta kului. Nyt en osaisi kuvitella enää aloittavani.

Tsemiä!

Vierailija
5/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedät 6-kymppisenä sairaalan käytävää rollaattorin kanssa happipullo kyydissä tupakkahuonetta kohti. Kaamea korina ja köhinä mutta pakko päästä sinne tupakoimaan kuitenkin, happiviikset päässä...

Vierailija
6/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että teet sen ja sen asian ensin ja kun oot tehny ne, päätät tehdä jotain muuta (kuin käydä tupakalla).

Palkitse itsesi polttamattomuudesta. Ripusta ne rahat mitkä askin ostosta säästyy esim. jollekin narulle, niin näet miten paljon rahaa säästät. Älä kuitenkaan tee itsestäsi karkkiaddiktia vastapainoksi tupakoinnin lopettamiselle..

Tee käsilläsi jotain. Kudo, ompele, tee ristisanoja, kirjoita, mitä vaan.

Ja ÄLÄ osta sitä tupakkaa!

Tsemppiä!

Vierailija
7/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti! Kiva pitää lapsiakin sylissä haisevana :-/

Ja ajattele mitä esimerkkiä näytät. Ei kovin uskottavaa kuunnella tupakan haitoista äidiltä(?) joka itse polttaa! Ajattele niitä pieniä jonain päivänä polttamassa. Niitä haittoja mitä siitä tulee. Mitä esimerkkiä sä näytit niille!??

Ajattele elämääsi. Pysyt terveempänä ja elät kauemmin jos et polta. Ajattele miten tärkeä olet lapsille. Ne tarvii sua! Miten ne pärjää jos äiti polttaa tupakalla ittensä hengiltä? Mikä sulle on tärkeetä, se pieni tupakka myrkky vai sun omat lapset ja muut läheiset?

Juo vettä. Tai mehua. Syö karkkia. Tai mitä vaan. Onko sulla yhtään itsekuria? Tottakai sulla on! Älä nyt anna jonkun tupakanhimon viedä mukanaan, aikuinen ihminen. Ryhdistäydy! Kyllä sä pystyt olemaan ilman niin kuin moni muukin. Miks sä olisit muka sen heikompi? Ei mitään syytä!

Vierailija
8/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan itse sitä tajua. Näin raskaana röökaavat ihmiset saavat mussa oksennusreflaksin aikaan vielä rv 36.

Vierailija
9/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pikemminkin kirjoita ne. Voin aloittaa:

Metsässä meren takana

oli pelto puoskarilla,

ruskean tuskan kasvatteli,

ylen ankean ylensi.

Tuostap' otti kauppajenkki,

otti ja maksoi pahasti,

teki orjaksi peltomiehen,

nälässä piti pellon lapsen.

Meren takaa tuotti tuskan,

tulehen tuikkasi suun e' ess' ,

henkehen kävi se meiän kansan,

orjiksi pyhät pakotti.

Keksi paperiin pyöritellä,

pahvirasiaan pakata.

Nyt on tuska toisenlainen

syöpä kansaamme taittavi.

Oksenna verta, hikoile, piere,

huuda ja kiroa kauppamies.

Ota, orja, oikeus takas' ,

metsän pyhyys palauta.

Tai jtn.

Vierailija
10/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menee taas joku aika ettei koko ajan himoitse. Ajattele aamulla, kuinka ihana olo sulla on kun et mennyt tupakalle! Pidä koti tupakattomana, auttaa mulla! Menen nimittäin usein öisin tupakalle, jos sitä löytyy!

Vierailija
11/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä pystyt siihen. Ajattele kuinka hyvää se tekee sun iholle ja kuinka kauniit valkoiset hampaat sulla sitten on.

Vierailija
12/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pystyt siihen! Pärjäät ilman! Jaksat ja kykenet!

Sinnittelet tämän päivän, huomisen, sitä seuraavan. Jaksat viikon, toisen, kohta viisi. Vuoden päivät, toisen vuoden.

Tsemppiä! t. ex-nikotinisti, nyt polttamatta neljä vuotta

Vierailija
13/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kesäkuussa 2002, sen jälkeen en ole henkostakaan vetänyt. Sinäkin pystyt siihen!

Enkä mikään parin tupakan sunnuntaipössyttelijä ollut ;). Punaista Mallua ja Lucky Strikea poltin parhaimmillaan (pahimmillaan) yli askin päivässä, normaalisti noin 15 tupakkaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän