Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullaus omapostin kautta?

Vierailija
19.12.2023 |

Eilen sain ilmoituksen paketista, joka on lähdössä EU:n ulkopuolelta. Se pitäisi tulkata, kuulemma omapostin kautta helpoin/ halvin. Yritin eilen ja tänäön. Aina tulee ilmoitus, että siellä sivulla on huoltotyö, voi kestää useamman tunnin. Onko muilla ollut kauan näin? Milloin on viimeksi onnistunut? Mietin, koskahan mahtaa onnistua? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ainakin viikon ajan huollossa. Sama homma itselläni.

Vierailija
2/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus koittanut tullata ystävän lahjaksi lähettämää pakettia postin kautta, oisin joutunut maksamaan niiden systeemin mukaan parikymppiä tulleja. Onneksi kuitenkin tiesin, ettei lahjoista (tiettyyn hintaan asti) tarvitse maksaa tulleja. Niinpä tein tullauksen tullin omilla sivuilla. Eikä todellakaan tullut senttiäkään maksettavaa. Kannattaa käyttää muutenkin tullin sivuja postin sijaan. Ne toimivat paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis, postin tullisysteemi on viimeisen kk ainakin ollut kiinni itsellä. Tilasin semmoisen cbd/cbg sähkötupakan mikä ei sisällä thc'tä tai nikotiinia. Tulli haluaa tietoa ja sitten kun annetaan niin istuu 1kk ja 2vk "testeissä", tullin mukaan. Eilen ilmoitus postilta että pakettia palautetaan lähettäjälle. Kivat 28€ roskiin.

Nää Tulli ja Posti on kuometki vitullisia paskalaitoksia. 

Vierailija
4/4 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullin sivuilla voi hoitaa itse. Postin "palvelu"maksun voi hakea takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan