Onko teillä sellainen olo että joulu tulee?
Itsellä kun ei ole. Ei yhtään. Aamulla satoi vettä kuin aisaa ja loputkin lumet suli pois. Nyt on vaan mustaa mustaa mustaa. Ainuttakaan jouluruokaa en ole vieläkään ostanut/tehnyt kun ei vaan tunnu siltä että joulu tulee.
Kommentit (15)
Tampereella oli upea sää tänään, aurinko paistoi, melkein kuin kesän terveiset. Ja lintuja. Uskon että ihmisillä voi olla joulutunnelma, vuodenaika näyttää silti oikealta, viileä tuuli.
Ei mulle mitään joulua tule. Yksin olen, saa nähdä mitä syön, ehkä makaronia vaan.
Lunta on kyllä niin että hyvä että ulos pääsee, en jaksa tehdä lumitöitä.
Tulee se ja samantein meneekin se. 😅
Stressiä pukkaa niin se on varma merkki joulusta.
On joulutunnelmaa ja odotusta huolimatta siitä miltä ulkona näyttää. Meillä vähän vielä lunta maassa.
Aika vaisu on. 0rpovallassa on piru irti. ug
Mullakaan ei ole jotenkin yhtään joulufiilistä tänä vuonna. En tiiä, että mistä johtuu.
Tasan puolivuotta niin Hymerin keula on pohjoista kohti, yöttömään yöhön. Perinteisesti 6-7 viikkoa reissun päällä. Siinä se sivussa joulukin menee.
On koska ylihuomenna lento Kanarialle joulun viettoon. Ulkomailla aina paras viettää joulua <3
Uudenvuoden raketit saattavat olla venäjän ampumia 😊
Vierailija kirjoitti:
Tulee se ja samantein meneekin se. 😅
Juuri näin ja viikon kuluttua on jo vapautuneempi olo 51 viikoksi, juhlan paikka.
Ei ole, mutta se johtunee siitä, että tänä vuonna mulla ei ole mitään joulustressiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle mitään joulua tule. Yksin olen, saa nähdä mitä syön, ehkä makaronia vaan.
Lunta on kyllä niin että hyvä että ulos pääsee, en jaksa tehdä lumitöitä.
Miksi vietät yksin? Eikö ole perhettä? Lapsia? Miestä? Vanhempia? Ystäviä?
On jouluinen olo. Tänään oli juuri sellainen lauha tuulinen ilma, millainen oli usein alakouluaikoina kun haettiin ennen joululomaa välitodistukset. Olen tehnyt hyvin simppelit jouluvalmistelut ja odotan vaan pyhiä kun saa levätä kotona perheen kanssa.
Viime viikolla sairastuin johonkin flunssaan ja nyt on jo kohta viikon ollut paska olo.Vatsa ei jostain syystä toimi kunnolla. Mukavaa kun just alko loma. Tekis mieli nytkin oksentaa.