Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin Viaplayn ,Netflixin ja ruudun..

Vierailija
19.12.2023 |

Nyt mennään Arenalla . Liian kallista nuo maksulliset.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teiltä unohtuu se, että Areena on myös maksullinen palvelu? Yle-veroa maksaa aika moni. Itsekin keskituloisena maksan maksimimäärän 163 €/v.

Yle veroa ei pysty välttämään muuten kuin alkamalla ideologiseksi työttömäksi? Vai miten ajattelit välttää YLE -veron maksamisen? Jos taas ajatuksesi oli kritisoida ko. veroa, niin kannattaa miettiä lähetymistapa uusiksi.

Halusin viestilläni kiinnittää huomion lähinnä siihen, että tässä keskustelussa Areenaa pidetään ilmaisena palveluna. Sitä se ei todellakaan ole. Maksan siitä mielelläni, koska saan laatuohjelmia katsottavaksi. Muita maksullisia suoratoistopalveluja minulla ei ole.

Vierailija
82/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minä tykkään Areenan tarjonnasta, mutta nyt en ole kuukausiin löytänyt sieltä mieluisaa katsottavaa. Dekkareiden ystävänä sen ei pitäisi olla edes vaikeaa, mutta nyt on koko syksyn ollut vain surkeita dekkareita.

Olen harkinnut Britboxia, mutta moni siellä oleva sarja tulee lopulta Areenan.

Teenkin siis niin, että mietin, mitä sarjoja haluan katsoa. Sitten googlaan, että mistä ne näkee. Jos joku suoratoistopalvelu sisältää useamman kiinnostavan, niin otan sen hetkeksi. Ja sitten taas vaihdan.

Nyt joulunaikaan katson Disney+:aa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä katson hustler-kanavaa

Vierailija
84/84 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset