Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin Viaplayn ,Netflixin ja ruudun..

Vierailija
19.12.2023 |

Nyt mennään Arenalla . Liian kallista nuo maksulliset.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet elokuvat ja sarjat voi katsoa netistä ilmaiseksi.

Niin ja vaatteet voi ostaa eurolla uffista. Mutta entä jos ei halua? Helpompaa maksaa kanava ja katsoa ohjelmat kuin alkaa etsimään ilmaista ja mahdollisesti joskus saada syytteet siitä.

Vierailija
22/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Spotify Premium, YouTube Premium, Netflix 4k, Disney+n Hbo, Prime jne. en maksa mitään vaan olen ladannut sovellukset joista rajoitukset poistettu. Kaikki sama näkyy josta te maksatte, myös telkkarin kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on viaplay, netflix, hbo, sky, prime, appletv ja disney. Telkkaria ei katsota koskaan. Yhtäkään suomalaista realityä ei tarvitse katsoa. Eikä mainoksia, jesh. Myös youtube ja Spotify on maksullisena, jotta ei tarvitse kuunnella mainossaastetta. 

Etkö osaa laittaa mainosten estoa päälle youtubessa vai miksi maksat siitä?

Sinä ja kaltaisesi youtubesta maksajat olette ongelma, koska youtube on alkanut aggressiivisesti mainostamaan premiumia, nostamaan samalla sen hintaa ja yrittänyt blokata mainosten estojen käyttäjät, mikä taitaa olla esim. eu:ssa sääntöjen vastaista. 

Ei ole ilmaisia lounaita. Jotain kautta youtube haluaa rahansa toiminnan ylläpitoon. Vai teetkö sinäkin töitä ilman palkkaa? 

Vierailija
24/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut maksullisia. Normit riittää hyvin. 

Vierailija
25/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa tämäkin sivusto maksulliseksi, loppuisi täällä käynti heti, ainakin itsellä. Työssäkäyvät tietenkin maksaisi jatkossakin, ja roikkuisi täällä joka päivä klo 7-23...

Mä olen Työssä käyvä ihminen. Vuosiansiot noin 75000€. Mä en todellakaan maksaisi siitä, että saisin roikkua tällä palstalla. Mulla ei ole mitään suoratoistopalveluita ja telkkaristakin luovuin 8 vuotta sitten. Ei ole mitään tunnuksia edes Areenassa. 

Mä en osta mun lapsille mitään maksullisia kännykkäpelejä. Meillä on aito ja alkuperäinen xbox360 ja siihen muutama peli. Alkaako sillä olla ikää 15 vuotta? Vai jo lähemmäs 20? 

Vierailija
26/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet elokuvat ja sarjat voi katsoa netistä ilmaiseksi.

Niin ja vaatteet voi ostaa eurolla uffista. Mutta entä jos ei halua? Helpompaa maksaa kanava ja katsoa ohjelmat kuin alkaa etsimään ilmaista ja mahdollisesti joskus saada syytteet siitä.

Mitä syytteitä saa siitä, jos netissä on avoin sivusto, jossa esim. Netflixin tarjonta ja paljon muutakin on ilmaiseksi katsottavissa?

Vierailija
27/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on viaplay, netflix, hbo, sky, prime, appletv ja disney. Telkkaria ei katsota koskaan. Yhtäkään suomalaista realityä ei tarvitse katsoa. Eikä mainoksia, jesh. Myös youtube ja Spotify on maksullisena, jotta ei tarvitse kuunnella mainossaastetta. 

Sinä ja kaltaisesi youtubesta maksajat olette ongelma, koska youtube on alkanut aggressiivisesti mainostamaan premiumia, nostamaan samalla sen hintaa ja yrittänyt blokata mainosten estojen käyttäjät, mikä taitaa olla esim. eu:ssa sääntöjen vastaista. 

Ei ole ilmaisia lounaita. Jotain kautta youtube haluaa rahansa toiminnan ylläpitoon. Vai teetkö sinäkin töitä ilman palkkaa? 

Sinätuuba saa takuulla rahaa käyttäjien tietoja myymällä. Sen lisäksi mainostajat tuskin tietävät onko joku oikeasti blokannut mainokset vai ei.

T: Eri

Vierailija
28/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YouTube ja spotify yhtaikaa? Siis niissähän samat musiikit vai mikä ajatus tilata molempia?

Ei ole sama musiikki. Osittain toki, mutta jotain ei ole, mitä toisessa on. Nämähän myös ovat toiminnaltaan erilaiset. Jos haluan katsoa videoita, niin youtube. Kun haluan töissä kuunnella musiikkia 8 h putkeen, niin spotifyllä on paremmat listat siihen.

Vierailija
29/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet pitävät useampia suoratoistopalveluja yhtaikaa? Minulla on yksi kerrallaan pari kolme kuukautta, ja sitten siirryn seuraavaan, jossa on jotain mielenkiintoista katsottavaa.

Harvoin yhdestä löytyy mielenkiintoisia ohjelmia. Katson useita sarjoja samaan aikaan, tai siis esim yhden viikon aikana yhden jakson useasta erilaisesta sarjasta. Ja miksi ei pitäisi useita jos haluaa ja on varaa.

Kyse olikin siitä, että maksetaan monta kymppiä kuukaudessa useammasta kanavasta ja sitten säästetään rahaa, kun lopetetaan ne kaikki. Kummallista logiikkaa: kuin kieltäytyisi yhden jäätelön syömisestä sen vuoksi, että ämpärillinen jätskejä on niin kallis ostos.

Minä muuten katson aina yhden sarjan kerrallaan. Kyllästyin aikoinani siihen, että sarjoja vain lopetettiin kesken kaiken, ja sittemmin olen katsellut vain jo kuopattuja sarjoja. Yksi poikkeus sentään on.

Vierailija
30/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Spotify Premium, YouTube Premium, Netflix 4k, Disney+n Hbo, Prime jne. en maksa mitään vaan olen ladannut sovellukset joista rajoitukset poistettu. Kaikki sama näkyy josta te maksatte, myös telkkarin kautta. 

Mites tämä on mahdollista?? Eihän tämä nyt reilua ole että jotkut saavat ilmaiseksi ja loput maksavat??

Vierailija
31/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, melko rohkeaa. Tästähän oli ihan vasta juttua, kun ihmisiä jää kiinni noista ja joutuu maksamaan sanktioita. Mut sinä varmaan olet samanlainen hakkeri kuin vastaamon jäbä ja et ikinä tule napatuksi.

Vierailija
32/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areena kerää kaiken mahdollisen tiedon ja profiloi sinut. Mitä olet tehnyt tai tulet tekemään on järjestelmällä tiedossa.

Niin kerää tämäkin palsta ja sinun nettiselain. Jos käytät googlea tai facebookia, niin nehän sitä vasta kerääkin.

Joo ja kun vielä maksat kaikki ostoksesi kännykällä ja kuljet jokin sijaintia seuraava äppi päällä, niin huh huh

Vierailija
33/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörität samoja sarjoja ja elokuvia maksullisilla kanavilla. Miksi ihmeessä.

No, saahan sitä rahansa työntää mihin haliaa.

Vierailija
34/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Premiumissa on muitakin etuja. Lataan kappaleet kännykälle ja kuuntelen lentokonetilassa. Suositukset on osuvampia jne.

Sinullahan on Spotify, miksi latailet jotain kappaleita youtubesta? No ei ole minun asiani, mutta kuulostaa hulluudelta maksaa molemmista ja olla käyttämättä musiikki appia musiikin kuunteluun. 

Vierailija
35/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihn ruutu maksa mitään! Ruutu+ maksaa.

Vierailija
36/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet pitävät useampia suoratoistopalveluja yhtaikaa? Minulla on yksi kerrallaan pari kolme kuukautta, ja sitten siirryn seuraavaan, jossa on jotain mielenkiintoista katsottavaa.

Harvoin yhdestä löytyy mielenkiintoisia ohjelmia. Katson useita sarjoja samaan aikaan, tai siis esim yhden viikon aikana yhden jakson useasta erilaisesta sarjasta. Ja miksi ei pitäisi useita jos haluaa ja on varaa.

Kyse olikin siitä, että maksetaan monta kymppiä kuukaudessa useammasta kanavasta ja sitten säästetään rahaa, kun lopetetaan ne kaikki. Kummallista logiikkaa: kuin kieltäytyisi yhden jäätelön syömisestä sen vuoksi, että ämpärillinen jätskejä on niin kallis ostos.

Minä muuten katson aina yhden sarjan kerrallaan. Kyllästyin aikoinani siihen, että sarjoja vain lopetettiin kesken kaiken, ja sittemmin ole

Me ihmiset ollaan erilaisia. Minulla on myös monta kirjaa kesken samaan aikaan. Tykkään vaihdella niitä. Yhtenä iltana tietynlainen, koska mieli on sinä päivänä siihen sopiva, seuraavana iltana eri kirja.

Moni ihminen tekee niin, että pitää yhtä maksullista kanavaa kerrallaan ja vaihtaa sen. Niissä on kokeilujaksoja ja niitä hyödyntäen voi kierrättää kanavia. Aika moni myös tyytyy pelkkään ilmaiseen telkkariin. Kuten tyytyvät moneen muuhunkin ilmaiseen. En tiedä tekeekö moni kuvailemallasi tavalla, että monta kanavaa kerrallaan ja sitten poikkasee kaikki, mutta jos on pakko jostain säästää niin sehän on helppoa noin.

Vierailija
37/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä on mahdollista?? Eihän tämä nyt reilua ole että jotkut saavat ilmaiseksi ja loput maksavat??

Niin, ajatella, että jotkut vain kävelevät kauppaan ja laittaa kassiin sen mitä haluaa ja kävelee kaupasta ulos maksamatta. Kaikilla ei moraali anna myöten sellaiseen.

Vierailija
38/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Premiumissa on muitakin etuja. Lataan kappaleet kännykälle ja kuuntelen lentokonetilassa. Suositukset on osuvampia jne.

Sinullahan on Spotify,

Koska niissä ei ole samat musiikit. Tietenkin tekisin noin jos se olisi mahdollista.

Vierailija
39/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullahan on Spotify,

Spotifyssä on ihan umpisurkeat hypnoosinauhoitukset. Youtubessa löytyy paremmat. Lisäksi kaikki muusikot eivät ole halunneet mennä spotifyyn, vaan ovat pelkästään youtubessa.

Vierailija
40/84 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne mainokset saa estettyä!