Lopetin Viaplayn ,Netflixin ja ruudun..
Nyt mennään Arenalla . Liian kallista nuo maksulliset.
Kommentit (84)
Sama meillä,sovittiin lasten kanssa että ensi vuonna säästetään ja katotaan vaan ilmais kanavia
Ajattelin ottaa pariksi kuukaudeksi Netflixin. Viaplay mulla on mutta eiköhän se mene 12.1.2024 konkurssiin. Ruutua en ole ottanut.
tämä formula studiot on ihan älyttömiä me maksetaan hirveesti että kimiläinen ja salo ym ex kuskit kehuu itseään
Pidän historiallisista sarjoista ja dekkareista sekö dokumenteista. Viaplayssä on hyvää esim Bosch ja Tudors. Netflix vaikuttaa myös kiinnostavalta. En ole ikinä kokeillut. Areenassa on jonkun verran hyviä suomalaisia ja pohjoismaalaisia rikossarjoja. Ruudussa taitaa olla aika paljon realiteetit ja lifestylea jotka ei kiinnosta. Otin Viaplayn kuin sain 6 eurolla. Nyt maksaa vähän yli 12 e. Viaplay toimii hyvin. HBO:sta tykkäsin mutta se ei toiminut kun tuli se muutos.
Paljon Netflix ja HBO maksaa nykyisin?
helposti menee 100 jos on elisa viihde ja netti
Mä maksaisin vaikka 50 e kuussa jos saisin laatuaikaa Dexterin kanssa. Suomenkielisillä teksteillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en saa mitenkään katsomoa näkymään.
Mä saan nyt uudistuksen jälkeen hyvin. Sun pitää vaan aktivoida maikkarin sivuilla vaikka kännykässä koodi ja sitten katsoa ohjelma telkkarissa.
En ole koskaan ottanut maksukanavia ja hyvin olen pärjännyt.
Katson youtubesta vain sellaisia viedoita, joista nautin, esim. kissapentujen kasvamista. Niistä tulee hyvä mieli, ja jaksan kyllä ne kaksi mainosta katsoa, koska kanavan ylläpitäjä saa niistä mainoksista pienen korvauksen.
Puhelinliittymä maksaa 20 e
Netti 30 e
Maksulliset tv-kanavat 13 e
Bookbeat 25 e
Vierailija kirjoitti:
Puhelinliittymä maksaa 20 e
Netti 30 e
Maksulliset tv-kanavat 13 e
Bookbeat 25 e
Ja sitten maksan vapaaehtoisesti joillekin youtube-videoiden tekijöille, esimerkkinä Juufin.
Vierailija kirjoitti:
Mä maksaisin vaikka 50 e kuussa jos saisin laatuaikaa Dexterin kanssa. Suomenkielisillä teksteillä.
Taitaa olla skyshowtimin valikomissa. Ja on alle 7 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän historiallisista sarjoista ja dekkareista sekö dokumenteista. Viaplayssä on hyvää esim Bosch ja Tudors. Netflix vaikuttaa myös kiinnostavalta. En ole ikinä kokeillut. Areenassa on jonkun verran hyviä suomalaisia ja pohjoismaalaisia rikossarjoja. Ruudussa taitaa olla aika paljon realiteetit ja lifestylea jotka ei kiinnosta. Otin Viaplayn kuin sain 6 eurolla. Nyt maksaa vähän yli 12 e. Viaplay toimii hyvin. HBO:sta tykkäsin mutta se ei toiminut kun tuli se muutos.
Tudors näkyi aiemmin primers, mutta nyt poistunut vissiin.
Bosch ja Bosch legacy taas on primessa. Plus muita hyviä sarjoja. Ja hinta on se 5,90/kk jatkuvasti.
En yli 50€ / kk maksa netistä ja lisäkanavista
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan se areena on ilmaista
Verorahoistahan se rahoitetaan.Kuten koko yle.
Itse tykkään,kun telkkaria en jaksa suorana katsoa. Enkä mainoksia.
Parannuksena voisi kyllä laittaa mahiksen katsoa nopeutettuna. Etenkin eduskunnan istuntoja/uutisia/ asiaohjelmia
Miten teiltä unohtuu se, että Areena on myös maksullinen palvelu? Yle-veroa maksaa aika moni. Itsekin keskituloisena maksan maksimimäärän 163 €/v.
Vierailija kirjoitti:
Miten teiltä unohtuu se, että Areena on myös maksullinen palvelu? Yle-veroa maksaa aika moni. Itsekin keskituloisena maksan maksimimäärän 163 €/v.
Yle veroa ei pysty välttämään muuten kuin alkamalla ideologiseksi työttömäksi? Vai miten ajattelit välttää YLE -veron maksamisen? Jos taas ajatuksesi oli kritisoida ko. veroa, niin kannattaa miettiä lähetymistapa uusiksi.
Paljonko youtube maksaa ilman mainoksia/ kk