Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lausahdus, joka oli tarkoitettu vitsinä, mutta loukkaannuit siitä.

Vierailija
05.01.2007 |

Sanokaa nyt olenko turhan herkkä ja huumorintajuton.

Sanoin miehelleni, että odotan innolla hänen pain tulevaa 30-v. päiväänsä, koska olen kerrankin keksinyt kivan ja osuvan lahjan. Tähän mieheni- ai, aiotko ottaa silikonit? Tietää varsin hyvin, että rintani ovat heikko kohtani. A-kuppi, eikä imetysten jälkeen enää edes näpäkät sellaiset. Vitsailin jotakin takaisin, mutta kuitenkin asia jäi mieleen.

Kertokaa ihmeessä omista vastaavista kokemuksistanne. Arvioidaan sitten porukalla huumorintajuamme!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani lähihoitaja. appiukko tokaisi siihen että taidan olla myös sängyssä mieheni lähin hoitaja. jäin kyllä suu auki, en osannut sanoa mitään, minusta ei ne asiat appiukolle kuulu! appi ei edes tajunnut loukanneensa minua, kahvipöydässä vieraiden läsnä... vaikka totta se on että olen mieheni lähinhoitaja, mutta silti!

Vierailija
2/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nämä isot ja roikkuvat... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että voisin nostaa hiukan keskustelun tasoa. Huumorini oli kuulemma yläasteluokkaa. No, ei siinä mitään mutta satun olemaan oikeasti yläasteella opettajana :(

Vierailija
4/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No onhan nämä isot ja roikkuvat... :(

Vierailija
5/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kyllä pitkään aikaan siitä mitään sanonut enkä oo hernettä vetänyt nenään. eli en ole loukkaantunut mutta ihmetyttää silti.

Vierailija
6/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva kommentti raskaana olevalle...hehe

Vierailija
7/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pikkumainen, että varmaan vetaisin herneen nenään tuollaisesta miehen vitsistä, vaikka tietäisin sen huumoriksi. En tosin jäisi sitä yksin märehtimään, vaan laukoisin päin herran naamaa mitä mieltä olen hänen " hersyvästä huumorintajustaan" . Saisi sitten tietty hyvitellä mua jalkahieronnalla tms. :)

Vierailija
8/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kerran mies alkoi haukkua exäänsä, ja naureskeli hirvittävästi, millainen sotanorsu se emäntä nykyään on. No, satun tietämään tämän exän, ja hän on minua hoikempi huomattavasti.. En nauranut miehen mukana hänen letkautuksilleen, ylläri.

(Ja parasta/pahinta tässä on se, että mies ei jälkeenpäinkään tajunnut, miksi loukkaannuin tuollaisesta kommentista, vaikka kyllä yritin asiaa selittää)

Vierailija
9/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni kommentoi pitkästä aikaa nähdessämme (siis ennen kuin sanoi hei), että " oletpa lihonut" . Ehkä olinkin vähän, mutta olin ollut vakavasti masentunut eikä ollut oikein ollut energiaa urheilla. Isä tiesi sairaudestani. Tuli vissiin tosi hyvä mieli, kun vieläkin muistan asian. :-( Tapauksesta on jo vuosia.

Vierailija
10/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jäikö sinne mahaan vielä yksi vauva odottamaan ulostuloa ja katteli mahaani sillä silmällä! Vitsiksi ja hyväksi sellaiseksi mielestään ilmeisesti tarkoitti asian...

Olin vaan monttu auki et joo...

Muistan saman tätini joskus vuosia sitten sanoneen oman muksunsa rippijuhlissa miehensä perhetutulle, jolla oli 2 viikoinen vauva mukana saman asian ja silloinkin kuuntelin korvat punaisina, et mitä se sano tolle ja niin et siinä oli muitakin vieraita kasa kaupalla ympärillä. Kyllä hävetti tätini puolesta. Ja siis keski-ikäisestä koulutetusta immeisestä kyse.

Olin ton aiemman tapauksen unohtanut ihan kokonaan mut muistin sen sillä samalla hetkellä kun mulle ton saman laukas. Onneksi oltiin meillä kotona pienellä porukalla.

Mul on näin jälkikäteen tullut mieleen et onkohan sille joku ton joskus sanonut ja nyt pistää vahingon kiertää, vai onko vaan niin tauno et ei tajuu et just vauvan synnyttänyt nainen on aika herkässä mieletilassa ja loukkaantuu/ottaa itteensä helposti.

Vierailija
11/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti innoissani ottamaan ne! Jos mies kerran puhelee tuollaista, niin ei pitäisi esim. sitä silikonihommaa rahantuhlauksena tms. Oma mieheni pitää ihan kaikkea kauneusvippaskonsteja rahantuhlauksena. Ei ole kivaa siinä somistautua...

Asiaan. Oma mieheni sanoi seurustelun alkupäivinä: " Rakastan sua silloinkin kun olet hirveännäköinen." HALOO!

Vierailija
12/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että enkö käynytkään synnyttämässä vai jäikö toinen mahaan? Jotenkin tuntui pahalta,sillä minulla oli ollut oikein vaikea raskausdiabetes ja tiukasta ruokavaliosta huolimatta olin lihonut eli kaikki ei jäänyt synnärille.

Olin odottanut vain onnitteluja lapsen saamisesta,mutta sainkin kuulla painostani!

Vierailija
13/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoiseni olin saanu ja muutama raskauskilo oli jäljellä, että mä painin sen kanssa samassa sarjassa, sillon loukkaannuin, nyt naurattaa. Ja miesystävä halus kerran minut mukaan juhliin koska mulla on " niin hienot tissit" .

Vierailija
14/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole merkitystä, oletko jonkun mielestä pikkumainen. jos asia loukkasi sinua, se jää kaivelemaan ja pahimmillaan huonontaa suhteenne laatua. jos oma mieheni sanoisi noin, ilmaisisin paheksuntani ja sen, miksi moinen kommentti ei käy. aikanaan mieheni oli aikamoinen " sammakkosuu" , mutta on jo oppinut enimmäkseen olemaan loukkaamatta minua. ja jos loukkaa, pahoittelee aidosti ja pyytää anteeksi kunhan vaan en piilota loukkaantumistani.

Vierailija
15/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesin kaverille jätkäporukassa hiljaa et ei noi täs olis jollei hän olis mukana (en muista asiayhteyttä) ni hän sit totes et, nii eiks o hyvä et mä oon tässä!

Nyt muuten ku luki ton ni ihmettelen miks se vaikutti muhun niin paljon??

Vierailija
16/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen edelleenkin omaa reaktiotani. Olen mielestäni sinut itseni kanssa, mutta ne rinnat... Aina olleet pienet ja " huomaamattomat" , jopa kätevät, koska urheilen paljon.

En koskaan osannut arvata, miten paljon ne voivat muuttua imetyksen myötä. Kukaan ei ollut kertonut siitä minulle mitään. Näihin lerppuihin täytynee vain tottua (ja mieheni myös) tai sitten menen ottamaan ne silikonit. Ja meidän pappa betalar... :) Tai sitten en... Elämäähän tämä vain on ja lapseni ovat saanet tarvitsemansa. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
17/17 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanopa sille et ehei, kun 30v lahja on kullinpidennysleikkaus sille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän