Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te muut niin ahdistuneita työelämästä, että vapaa-aika menee työhön liittyvästä ahdistuksesta kärsiessä?

Vierailija
18.12.2023 |

En saa hetken rauhaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vapaa-ajalla rentoudun.

Vierailija
2/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu tämä tilanne toiset ahdistuu liiasta työkuormasta toiset siitä, että töitä tai oikeammin asianmukaisen ja riittävän palkan maksajaa ei löydy, vaikka miten yrittäsi ja kokeilisi saada asianmukasien työsuhteen. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, unohdan työasiat ajaessani kotiin ja ajattelen niitä seuraavan kerran kun menen seuraavan kerran töihin.

Vierailija
4/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on hullua.

Vierailija
5/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mt-häiriöltä.

Vierailija
6/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vapaa-ajalla alkaa jatkuvasti työt pyöriä mielessä ja ahdistaa on oman kokemuksen mukaan syytä ottaa hengähdystauko. Omalla kohdalla tuo oli yksi työuupumuksen oire, hetken päästä sitten tuli romahdus ja kolmen viikon saikku + puolenvuoden osa-aikasaikku.

Vierailija
7/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun vapaa-ajalla alkaa jatkuvasti työt pyöriä mielessä ja ahdistaa on oman kokemuksen mukaan syytä ottaa hengähdystauko. Omalla kohdalla tuo oli yksi työuupumuksen oire, hetken päästä sitten tuli romahdus ja kolmen viikon saikku + puolenvuoden osa-aikasaikku.

Mikä tuo romahdus on?

Vierailija
8/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nykyisin luen sähköpostitkin vain kerran päivässä, aamukahdeksalta. 

Vierailija
9/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viimeiset 10 vuotta on ollut käsittämätöntä kujajuoksua työpaikoissa joita en koskaan edes halunnut mutta pakko on sitä rahaakin tehdä. Rahaa on mutta elämää ei.

Vierailija
10/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En nykyään nuku ilman rauhoittavia kiitos työpaikan vaikeiden henkilökemioiden. Joukossa on selkäänpuukottaja joka kaveeraa esimiehen ja johtoportaan kanssa sekä kertoilee väritettyjä juttuja eteenpäin muista työntekijöistä. Olen jo kolmesti päätynyt esimiehen puhutteluun täysin mitättömien asioiden vuoksi vaikka hoidan työni hyvin ja tunnollisesti. Olen ollut vuosia ennen hyvässä työpaikassa ja nyt mietin joka viikko työpaikan vaihtoa jotta pääsisin ko. henkilöstä eroon. Käsittämätöntä miten yksi ihminen pystyy myrkyttämään täysin ennen hyvän työyhteisön, pelottavaa oikeastaan.

Vierailija
11/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ahdistaa vain vapaa-ajan puute, harrastuksia olisi vaikka millä mitalla, mutta aika ei riitä juuri mihinkään.

Vierailija
12/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En nykyään nuku ilman rauhoittavia kiitos työpaikan vaikeiden henkilökemioiden. Joukossa on selkäänpuukottaja joka kaveeraa esimiehen ja johtoportaan kanssa sekä kertoilee väritettyjä juttuja eteenpäin muista työntekijöistä. Olen jo kolmesti päätynyt esimiehen puhutteluun täysin mitättömien asioiden vuoksi vaikka hoidan työni hyvin ja tunnollisesti. Olen ollut vuosia ennen hyvässä työpaikassa ja nyt mietin joka viikko työpaikan vaihtoa jotta pääsisin ko. henkilöstä eroon. Käsittämätöntä miten yksi ihminen pystyy myrkyttämään täysin ennen hyvän työyhteisön, pelottavaa oikeastaan.

Millainen henkilö käyttäytyy noin? 

Vierailija
13/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä kipataan kokon ajan lisää hommia entisten päälle ja käsketään kiirehtiä töiden kanssa. En viihdy työpaikassani, koska työstä on vaikea palautua.

Vierailija
14/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen joutunut menettämään yksityisyyteni työlle. Aina pitää suu irvessä hymyillä firman somekuvissa. Fituttaa.

Vierailija
15/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Viikonloppu ei riitä palautumiseen, odotan vain seuraavaa vapaapäivää ja olen niin väsynyt etten saa vapaapäivänä tehtyä mitään. Ja sitten taas takaisin odottamaan seuraavaa..

Vierailija
16/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Viikonloppu ei riitä palautumiseen, odotan vain seuraavaa vapaapäivää ja olen niin väsynyt etten saa vapaapäivänä tehtyä mitään. Ja sitten taas takaisin odottamaan seuraavaa..

Tämä... Koko elämä on raahautumista.

Vierailija
17/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Vierailija
18/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Millainen ihminen tekee noin?!

Vierailija
19/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahdistunut työttömyydestä enkä pysty tekemään yhtään mitään. En enää edes nukkumaan.

Vierailija
20/50 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nykyään työ ja työasiat pyörii jatkuvasti mielessä, vituttaa ja ahdistaa. Töihin lähtiessä joudun joskus ottamaan rauhoittavaa, jotta kykenen töihini. Öisin heräilen monta kertaa tai aamuyöllä ja kun työasiat vaan pyörii mielessä, niin en saa enää unta.

Liikaa töitä, liian vähäiset resurssit, liian kireät aikataulut, esimies joka yrittää olla liikaa kaveria eikä uskalla johtaa.

Mietin irtisanoutumista joka ikinen päivä, mutta vielä se ei ole mahdollista taloudellisesti. Tunnen olevani loukussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän