Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doron puhelimeen esto/mustalista, ettei yhden henkilön viestit ja soitot tulisi läpi

Vierailija
18.12.2023 |

Vanhemmillani Doron simpukkapuhelin ja siinä ei toimi esto. Haluamansa numeron voi puheluista klikata estolle, jolloin tekstin mukaan numero asetettu ns. mustalle listalle. Tämä toimi ilmeisesti noin pari viikkoa, sen aikaa oli hiljaista ja sitten puheluja alkaa taas sukulaiselta tulla. Jos sen silloin koettaa estää uudelleen, tulee teksti että numero on jo mustalla listalla. Mitä ihmettä? Eikö soittoja pysty tietystä numerosta estämään kokonaan?

Tekstiviesteissä samanlaista vaihtoehtoa ei ole eli viestejä ei taida pystyä estämään mitenkään?

Jos siis jollain olisi kokemusta Doron esto-asetuksista, olisi huippua jos kertoisitte toimiiko ja miten. Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do ro

Vierailija
2/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue käyttö ohjeet.Ne löytyy netistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doro 540X on ainakin todella buginen, eikä siinä toimi edes viestin lähettäjän numeron tallentaminen.

Vierailija
4/8 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain bugista tämäkin voisi johtua kun tosiaan tiettävästi toimii vähän aikaa ja sitten ei. ap

Vierailija
5/8 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doro 540X on ainakin todella buginen, eikä siinä toimi edes viestin lähettäjän numeron tallentaminen.

Jotenkin ihmetyttää, että miksi nykyään näppäinpuhelinten ohjelmistopuolta ei viitsitä testata kunnolla. Itse laite voi olla hyvinkin laadukkaan tuntuinen, mutta softasta on sitten päätetty tehdä tuollainen Akilleen kantapää.

Vierailija
6/8 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmetyttää, että miksi nykyään näppäinpuhelinten ohjelmistopuolta ei viitsitä testata kunnolla. Itse laite voi olla hyvinkin laadukkaan tuntuinen, mutta softasta on sitten päätetty tehdä tuollainen Akilleen kantapää.

Niinpä. Nykyaikana luulisi että tällaiset saataisiin toimiviksi.

Vierailija
7/8 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii hyvin, on Nokian puhelin. Toivottavasti toisessakin toimii. Muuten olisi jatkuva ongelma. Joskin puhelinmyyntifirma on ainoa johon pitää itse soitella että se loppuu. Ellei ole tullut muutoksia.

Vierailija
8/8 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue käyttö ohjeet.Ne löytyy netistäkin.

Lue sinä oikeinkirjoitussäännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan