Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukea enemmän lasta pitämään puoliaan paremmin? On liian kiltti päiväkodissa. Vinkkejä. Kiitos etukäteen.

Vierailija
05.01.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Jos joku lapsi tekee sitä tai tätä, sinä voit sanoa...' . Voit opettaa lastasi kääntämään ' kiltteyden' omaksi edukseen. Yrittäkää yhdessä miettiä lapsellesi jokin kiva samanhenkinen kaveri päiväkodista, johon lapsesi voisi tutustua ja kaveerata. Jos olisi yksikin hyvä kaveri, hän voisi tämän toisen kaverin kautta rohkaistua ja saada enemmän itseluottamusta. Kehu lastasi kaikesta hyvästä onnistuneesta, anna kovasti positiivista palautetta hänelle, niin itsetuntokin kohenee. Tämmöstä tuli mieleen.

Vierailija
2/4 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautetta. Pikkuveli paljon rämäpäämpi, tämä 6 v. siis tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kiltti eskaripoika ja muutama " kovempi" kaveri seassa.

nämä kovemmat tyypitkin on ihan kivoja poikia kun kyläilevät meillä, mutta kun ovat esim kolmestaan, niin meidän poika jää siksi kolmanneksi jota pyydetään olemaan rosvo ja muut 2 on sitten poliiseja...





eli ollaan puhuttu pojalle ettei tarvi antaa lelujaan muille, tai voi sanoa ei jos ei halua jotain tehdä...

kannustamme olemaan kiltti, mutta puoliaan täytyy myös pitää!

Vierailija
4/4 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan niin kurjalta opettaa lastaan käyttäytymään " röyhkeämmin" kun itse en sellaista käytöstä arvosta eikä se ole lapsillemmekaan luontaista, mutta pakkohan se vaan on oppia pitämään puolensa - etenkin kun tänäpäivänä meno on niin veristä :(



Olemme rohkaisseet ainakin kertomaan aikuisille ja ettei kiusaamiseen tms saa alistua, mutta aina näitä " kullannuppuja" löytyy, jotka terrosisoi muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän