Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zarassa burnout-epidemia

Vierailija
18.12.2023 |

Kertoo YLE. Epäasiallista johtamista ja liikaa töitä yhden ihmisen harteilla. Ylempi johto ei kommentoi mitenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö liittokaan tee mitään vai eikö työntekijät kuulu liittoon?

Vierailija
2/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikottiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yllätys yhtään, että pikamuotifirman työntekijöillä on raskasta. Koko konsepti on kuin resepti burn outiin niin ihmisten kuin ympäristönkin osalta.

Zarassa kun käykin niin hirveä stressin ja kiireen tuntu tulee heti kehoon, oikein sellainen ettei mitään rauhaa ollenkaan. Mallistot vaihtuu nopeasti ja kauhean levoton tunnelma liikkeissä, vaikka Aleksanterinkadun näyteikkunoihin olikin nyt panostettu ja yritetty luoda tunnelmaa (varmaan paineet vastapäisen Stockan näyteikkunoista joihin on nyt panostettu vähän erilaisin somistein, ja muutenkin Zaran maine alkaa olla nolo). 

Vierailija
4/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näiden työntekijät ole suomea taitamattomia ulkomaalaisia? Tai ainakin on ollut.

Vierailija
5/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää osta lafkasta mitään. Mikään ei suju esim nettikaupan puolella. Kireän ilmapiirin aistii. Epämiellyttävä kauppa. 

Vierailija
6/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskit työnantajat käyttävät hyväkseen nuoria tyttöjä. Kaikki nuoret eivät ymmärrä omia oikeuksiaan. Palkaksi he saavat osa-aikaisuuksia, nollasoppareita ja k-päisiä pomoja.

Suomessa ei todellakaan ole mitään työvoimapulaa. On vain ahneita ja hyväksikäyttäviä pomoja. 

Vierailija
7/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän työntekijällä mitään oikeuksia tarvi ollakaan t. Kokkareiden ja persujen äänestäjät

Vierailija
8/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olin juuri tilaamassa kymppitonnilla joululahjoja sieltä ja aina olen ollut kanta-asiakas, mutta nyt se on boikotti!

No, tuo nyt oli vain valmis kaava palstan boikottihulluille, niin heidän ei tarvi itse keksiä.

Vierailija
9/9 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä olin juuri tilaamassa kymppitonnilla joululahjoja sieltä ja aina olen ollut kanta-asiakas, mutta nyt se on boikotti!

No, tuo nyt oli vain valmis kaava palstan boikottihulluille, niin heidän ei tarvi itse keksiä.

Harmi vain, kun ei voi oikein missään enää käydä näiden boikottien takia, joka viikko Hesari tai Yle keksii, öhh anteeksi, löytää uuden firman, jossa KAIKKI on niin väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä