Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme kolmen viikon ajan käyneet miehen kanssa kahvilla,keilamassa ym ja ehdin jo vähän ihastua. Nyt kävi ilmi että mies tapaillut muita

Vierailija
18.12.2023 |

Muitakin.

Eikä koe että olemme suhteessa. 

Olen kuulemma takertuva ja harhainen.

Olemme suudelleet ja kulkeneet    Julkisesti käsi kädessä. 

Miehen mukaan emme silti ole koskaan seurustelleet, eikä hän ole luvannut suhdetta.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Olet varapenkillä, sillä on tähtäimessä omasta mielestään sinua parempi, ja muutama muukin. Jos ei saa niitä, niin sinä kelpaat.

Vierailija
2/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jatkossa sellaista seuraa, joka on kanssasi samoilla linjoilla. Tuolta saa vain tauteja ja suruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on avoin suhde.

Vierailija
4/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Suurinpiirtein tuosta eteenpäin se suhde olisi muodostunut. Mikä sen muoto olisi ollut jää Ap:n selvitettäväksi.

Vika rivi viittaa kylläkin tyhjään arpaan.

Vierailija
5/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oli suhdetta tai ei, niin en jatkaisi. Jos toisen pitää vielä katsella muita vaihtoehtoja, niin osoittaisi minulle ettei kiinnostusta riittävästi ole. 

Vierailija
6/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen kokenut parhaaksi että sovitaan yhdessä jos ollaan suhteessa ja seurustellaan eikä tapailla muita. Jos mitään ei ole sovittu, niin silloin molemmat voivat tehdä mitä haluavat. Ihan selkeä homma. 

Vierailija
7/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole sopineet olevanne parisuhteessa, eikä ole ollut puhetta siitä, etteikö muita saisi tapailla, niin mies ei kyllä ole tehnyt nähdäkseni mitään "väärää". 

Kolme viikkoa tuntemista, olet kokenut olevasi "vähän ihastunut" ja juttu on ollut tasolla pussaillaan ja ollaan kävelty käsi kädessä, niin ei tuo kyllä minustakin vielä miltään vakavalta parisuhteelta kuulosta. 

Vierailija
8/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää ns kaikki ovet auki. Jos löytyy parempi jättää sinut,paremman puutteessa kelpaat.

Vierailija
9/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää selvittää, ovatko molemmat osapuolet sitoutuneet vakavaan suhteeseen eikä vain olettaa...

Vierailija
10/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen kokenut parhaaksi että sovitaan yhdessä jos ollaan suhteessa ja seurustellaan eikä tapailla muita. Jos mitään ei ole sovittu, niin silloin molemmat voivat tehdä mitä haluavat. Ihan selkeä homma. 

Ihan sama vaikkei mitään olisi sovittu. Jo pelkästään se, että kokee tarvetta vielä tapailla muita olisi itselleni se merkki, ettei tästä tule suhdetta syntymään. 

Vierailija
11/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annoit silti

Vierailija
12/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä pelimiehiä, pleijereitä, don juaneita, casanovia.

He pyörittävät useita naisia yhtä aikaa, yleensä naiset eivät tiedä toisistaan mitään ja luulevat olevansa ainoita.

Noi miehet pitävät myös online haaremiaan.

Nämä miehet ovat siis niiitä, jotka ovat joko narsisteja tai vahvasti narsistisia piirteitä omaavia.

Heille ei ikinä, tarkoitan siis EI IKINÄ, riitä yksi kumppani. Vaikka olisivat naimisissa, pitää sivussa olla liuta salarakkaita. Heille ei myöskään riitä vakikumppanin lisäksi yksi salarakas, vaan niitäkin pitää olla useampi. Yrittää peittää kaikki naiset toisiltaan ja naiset luulevat, että vain heille lirkutellaan ja he ovat number 1 ja tärkeimpiä. 

Vierailija
13/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun on sovittu seurustelusta, muiden tapaaminen ei ole ok. Ennen sitä kukin tapaa ketä tykkää.

Vierailija
14/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole sopineet olevanne parisuhteessa, eikä ole ollut puhetta siitä, etteikö muita saisi tapailla, niin mies ei kyllä ole tehnyt nähdäkseni mitään "väärää". 

Kolme viikkoa tuntemista, olet kokenut olevasi "vähän ihastunut" ja juttu on ollut tasolla pussaillaan ja ollaan kävelty käsi kädessä, niin ei tuo kyllä minustakin vielä miltään vakavalta parisuhteelta kuulosta. 

Minusta taas julkinen suutelu ja käsi kädessä kulkeminen tarkoittaa että ollaan pari. Itse ainakin  loukkaantuisin jos mies pitelisi kättäni ja sitten ryntäisi toisen naisen kanssa kahville.

Vierailija
15/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäen voisi ajatella, että tapailuvaihe on tutustumisen aikaa ja sen aikana voidaan tapailla useampiakin henkilöitä. 

Seurustelusta päätetään YHDESSÄ.

Kaikki eivät edes halua siirtyä seurusteluun, vaan heille tapailu voi olla pysyvä suhteen muoto.

Vierailija
16/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ihmiset tutustuvat ja ihastuvat/rakastuvat erilaista tahtia. Minä rakastuin mieheeni ensi silmäyksellä, tapailin häntä kaksi viikkoa ja kolmannella jo muutimme yhteen. Ehkä vähän poikkeustapaus tämä mutta sen oikean kyllä tunnistaa aika nopeasti.

Ehkä mies aisti, ettet ole kuin vähän ihastunut, kun homma ei edennyt kävelyä ja keilailua pidemmälle kummankaan osalta. 

Vierailija
17/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen situationship. Miehet haluavat nykyisin parisuhteen edut ilman parisuhteen vastuita. Miksi hän seurustelisi kanssasi ja sitoutuisi sinuun, kun sinulta saa parisuhteen edut ilmankin?

Vierailija
18/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistäen voisi ajatella, että tapailuvaihe on tutustumisen aikaa ja sen aikana voidaan tapailla useampiakin henkilöitä. 

Seurustelusta päätetään YHDESSÄ.

Kaikki eivät edes halua siirtyä seurusteluun, vaan heille tapailu voi olla pysyvä suhteen muoto.

Tämän takia jättäydyin deittikuvioista pois kokonaan, ja elän mieluummin yksin. Kun itselleni on niin vierasta ajatus, että kävisin viikkotolkulla treffeillä ja viettäisin aikaa henkilön kanssa, jonka kanssa pitäisi katsoa yhteensopivuutta parisuhdetta ajatellen, ja samaan aikaan tämä kävisi samantyyppisille treffeillä myös muiden naisten kanssa koska "ei me seurustella".

Jos jonkun joskus tapaisi niin, että olisi molemminpuolista vahvaa ihastusta ensisilmäyksellä, ettei todellakaan edes mietittäisi muiden kanssa treffeillä käymistä. Tuskin tulee tapahtumaan, mutta mieluummin sitten olen yksin siinä tapauksessa.

Vierailija
19/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikainen situationship. Miehet haluavat nykyisin parisuhteen edut ilman parisuhteen vastuita. Miksi hän seurustelisi kanssasi ja sitoutuisi sinuun, kun sinulta saa parisuhteen edut ilmankin?

Me kaikki naiset olemme samanlaisia ja haluamme sen perinteisen parisuhteen?

Vierailija
20/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikkei mitään olisi sovittu. Jo pelkästään se, että kokee tarvetta vielä tapailla muita olisi itselleni se merkki, ettei tästä tule suhdetta syntymään. 

Tästä olen vähän eri mieltä. Ei se muiden tapailu tietenkään kivaa ole sen toisen osapuolen näkökulmasta mutta jos ollaan tapailtu vasta muutam viikko, niin ei silloin tunneta vielä juuri ollenkaan ja ymmärrän että haluaa antaa vielä muillekin mahdollisuuden tutustua. Ei se välttämättä ole varsinainen tarve tapailla muita vaan se että haluaa katsoa muitakin vaihtoehtoja ja pystyä tekemään järkevän valinnan jos on esim loppuelämän kumppanista kyse. Ehkä se jos kuukausikaupalla tapailee monia niin se on jo vähä eri juttu, mutta muutama viikko mielestäni ihan normaalia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän