Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun taksit olivat fiksuja, turvallisia ja luotettavia suomalaisia miehiä?

Vierailija
18.12.2023 |

Nykyisin sellaiseen törmää todella harvoin.

Uskalsin nuorenakin mennä yksin taksilla. Nyt olen keski-ikäinen eli siitä on jo aikaa. Nyt vältän.

Menin kesällä kerran Helsingissä, kun oli pakko, ja silloin onneksi osui vanhan polven suomalainen. Olen kiitollinen siitä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ysärillä joskus yksin otin taksin kotiin baarista 18-vuotiaana, ja kuski yritti päästä mukaan "nukkumaan vuoron päätteeksi kun kotiin on pitkä matka ja meillä voisi olla kiva yö yhdessä."

Älä zuu wakki valehtele. Mitä muuten teit yksin ulkona tuossa iässä, nykyään siitä tehtäisiin lasu?!

Vierailija
62/66 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen elänyt aikaa, jolloin taksikuskeissa oli paljon naisiakin. Ei ole helsinkiläisissä takseissa naiskuskeja näkynyt bernerin jälkeen.

milloin Berner ja Sipilä saavat vankeusrangaistuksen tekemästään muutoksesta ja siihen liittyneistä korruptioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistan, ajoinhan minä 10 vuotta taksia silloin hyvinä aikoina.

Vierailija
64/66 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uber ja bolt ylivoimaiset nykypäivänä. Näppärä tilata, hinnan tietää etukäteen ja kuskin arvostelut näkee. Suomalaisen perinteisen taksikuskin kyydistä joutuu maksamaan kaksinkertaisen hinnan täällä päin. Ja sitten saa monesti kuulla hänen mielipiteitään milloin mistäkin. Monesti rasistista persupaskaa oli aina. En aja kuin uberillä ja boltilla. Ja en ole eläissäni ajanut niin paljon taksilla kuin viime vuosina.

Vierailija
65/66 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uber ja bolt ylivoimaiset nykypäivänä. Näppärä tilata, hinnan tietää etukäteen ja kuskin arvostelut näkee. Suomalaisen perinteisen taksikuskin kyydistä joutuu maksamaan kaksinkertaisen hinnan täällä päin. Ja sitten saa monesti kuulla hänen mielipiteitään milloin mistäkin. Monesti rasistista persupaskaa oli aina. En aja kuin uberillä ja boltilla. Ja en ole eläissäni ajanut niin paljon taksilla kuin viime vuosina.

Ja monikulttuurinen ullatusseksi ilman lisämaksua.

Se on kadulta tai tolpalta otetun taksin riski. Ei uberin tai boltin. Niissä voi nykyisin olla Taksi-Helsingin kyltit ja tarratkin kyljessä, joten ei erota onko pimeä taksi vai ei.

Vierailija
66/66 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajoin ysärillä maaseudulla taksilla bileistä ja heräsin siihen että oli taksikuskin käsi reidellä hyvin ylhäällä. Keski-ikäinen suomalainen mies. 

Ja se jäikin ainoaksi miehen kosketukseksi, nyt olet menopaussi-iässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi