Kummilasten joululahjat
Kysymys:
Sanotteko kummilasten/sukulaisten vanhemmille mitä olette heidän jälkikasvulleen hankkineet, varmistaaksenne että ei tule päällekkäisiä?
Itse olen halunnut pitää ns. yllätyksenä vanhemmilleenkin, mutta nyt tänä jouluna on alkanut arvelluttaa, josko hekin on ajatelleet samoja..
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn yleensä vanhemmilta mitä toivotaan ja kerron sitten mitä oon listalta ostanut.
No näin mä olen myös usein tehnyt. Tuntuu vaan niin persoonattomalta jotenkin 😐 Toisaalta, eipä nuo lahjojen saajien vanhemmatkaan tunnu pitävän saatuja lahjoja enää missään arvossa, että ehkä mä vaan turhaan pohdin tässä jotain yllätysmomenttia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn yleensä vanhemmilta mitä toivotaan ja kerron sitten mitä oon listalta ostanut.
No näin mä olen myös usein tehnyt. Tuntuu vaan niin persoonattomalta jotenkin 😐 Toisaalta, eipä nuo lahjojen saajien vanhemmatkaan tunnu pitävän saatuja lahjoja enää missään arvossa, että ehkä mä vaan turhaan pohdin tässä jotain yllätysmomenttia 😄
Ai, mulla kyllä ihan eri kokemus. Hyvin kiitollisia olleet, kun tullut toivottua ja tarpeellista. Mulla kolme kummilasta ja sama olo tullut kaikista. Vanhin jo 15v, häneltä kysyn suoraan toivetta.