Jos sinun pitäisi minuutin sisällä päättää vaihtaisitko elämäsi Englannin prinsessa Charlotten kanssa, mitä päättäisit?
Aika alkaa nyt! Jos et ehdi tehdä päätöstä minuutissa, jäät omaan elämääsi ja elämä prinsessa Charlottena menee sivu suun.
Jos valitset että kyllä, muutut Charlotteksi eikä kukaan saa tietää että olet oikeasti sinä. Saat kaikki Charlotten tiedot, muistot ja kokemukset, eikä kukaan koskaan hoksaisi ettet oikeasti ole hän. Kasvat Williamin ja Catherinen tyttärenä, laajalti ihailtuna, pääset eliittikouluihin ja vietät sosiaalisen elämäsi seurapiirissä, sinulla on mahdollisuus harrastaa mitä haluat jne.
Mitä päätät? Kello tikittää...
Kommentit (53)
Mikä ettei. Alottaisin teininä kunnon kapinoinnin.
En. En haluaisi niin sisäsiittoisia geenejä ja varsinkaan sitä kaljuusgeeniä itselleni ja edelleen pojilleni.
Ei tarvitse edes miettiä Ei kiinnosta vaihtaa.
Kyllä minä mieluummin menen aamulla sairaalan keittiöön tiskaamaan kuten olen tehnyt jo vuosia.
Charlotte on muka vasta 8v mutta vaikuttaa teiniltä. Sitä se lihavuus teettää.
Charlotte kyllä, Catherine en ikinä.
En haluaisi isäkseni kaljua, sisäsiittoisia punanaamaa jolla on silmät liian lähellä toisiaan ja ruma nenä. Jos William ei olisi biologinen isä niin voisi olla ok.
Öö, en todellakaan haluaisi vaihtaa elämääni yhdenkään pikkutytön elämään :D Enkä ylipäätään kenenkään muunkaan elämään, mulla on ihana perhe ja asiat muutenkin kunnossa.
En vaihtaisi. Tuommosen prinsessan elämä on niin raskasta. Enkä jaksaisi enää aloittaa kaikkea ihan alusta.
En ikinä, olisi kauheaa elää tuollaisessa asemassa ja tuollaisessa perheessä.
Charlotte on sisäsiittoinen, joten ei.
Ei kiitos. Näyttää olevan aika hullua porukkaa.
En todellakaan vaihtaisi.
Koko elämä olisi pelkkää näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi isäkseni kaljua, sisäsiittoisia punanaamaa jolla on silmät liian lähellä toisiaan ja ruma nenä. Jos William ei olisi biologinen isä niin voisi olla ok.
Kyllä Harry on niistä kahdesta veljeksestä se enemmän kyklooppi.
Olen tyytyväinen elämääni enkä vaihtaisi sitä pois mistään hinnasta. Lapsistani en luovu.
Charlotte vaikuttaa siltä että sillä on ikimenkat tai pahat peräpukamat ja mummonsa naama ja isänisänsä luonne.
En vaihtaisi paikkaa jonkun nevöhööd kuninkaallisen kanssa.
En varmasti halua vaihtaa.
Kuninkaalliset ovat pimeitä ja niillä on kurjaa.