Miehellä omakotitalo omalla tontilla palttiarallaa 350 neliötä eli nekkua eli nekendoorista. Kiinnostuisitko naisena välittömästi?
Kiinnostuisitko jos olisi tuollainen mies sinkkuna?
Kommentit (98)
Jossain Venäjän rajan tuntumassa mokoma läntti !
Miksi pitäisi kiinnostaa? Mulla on asiat ihan hyvin täällä omassa kotoisessa pikkukämpässäni. Mua vain pelottaisi asua jossain isossa talossa. Iso piha varsinkin, hui kun pelottaisi. Eikä myöskään kiinnosta työpäivän päätteeksi alkaa touhuilee pihalla. Haluan levätä ja mennä ajoissa nukkumaan. Lapsuuteni omakotitalossa eläneenä, jossa iso piha, tiedän jo mitä se on. Ihan kivat muistot, mutta ei kiinnosta sellainen elämä enää aikuisena. Tunnen muutenkin sinkkuna elämäni turvallisemmaksi kerrostalossa.
Mökillä käyn toisinaan. Mökkimmekin on saaressa, johon menen veneellä, joten tunnen olevani siellä turvassa, vaikka olenkin yksin.
Balttiarallaa.
Hökkeli on siis jossain Baltianperukoilla.
Miksi deerus haluaa ostaa miehien käytettyjä kalsongeja vaikka akat myy tuoksuilla ja rasvoilla n 20 kpl.
Automaateista pitäisi saada akkojen peltikalzareita vaikka kympillä vs viikon käyttö
Rahaa ei ole ja talokin on pankin.
Mulle riittää tää 90 velatonta nekendoorista isolla, metsäisellä tontindeeruksella.
En ole kiinnostunut miehestä, joka käyttää sanoja palttiarallaa, nekkua tai nekendoorista.
Olisi hirveä painajainen asua ton kokoista tölliä jossain syrjäseudulla. Edes siivooja ei lämmittäisi mun mieltä 🥺
Jos mies miellyttää, en katso taloa vaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Huumori ei ole palstamammojen vahvinta osa-aluetta.
Tää pappahuumori tiedetään. Huumori taas on jotain, mikä saa nauramaan.
Jos mies puhuisi samaan tapaan kuin avaus on kirjoitettu, en tulisi koskaan tietämään mitään tuosta talosta. Elikkäs pitäkööt nekendoorinsa.
Ei tuo vielä säväytä, mutta jos miehellä olisi humidori asia OLISI IHAN TOINEN.
No on tarjottu omakotitaloa tontin kanssa, on laidettuu kourallinen jalokiviä pöydälle, on avo- Jaguarilla houkuteltuu. Ei mitään. En ole mennyt lankaan. Kyllä siellä takana pitää olla mies, kenellä on rehellinen, rakastavainen luonne. Omaisuus on kyllä viimeinen, mitä katson. Mutta kyllä sa onnenonkiaita ja kullan kaivaajiaa puolensä vedät, jos omaisuuttaa korostat, ei luonettaa. Sitä saat, mitä tilaat.
Vaikuttaa lisäksi mieheltä joka tykkää hyvästä huumorista
Nythän porukka alkaa solkenaan periä näitä arvottomia töllejä pitkin Suomea. Hahhaa! Tontin puustosta (jos sellaista edes on) saa kyllä muutaman tonnin.
Mutta sen talon ja lisärakennusten purku maksaa ainakin kymppitonnin. Ja nää tyypit yrittää löytää epätoivoisia yksinäisiä naisia maksajiksi niille homemökeilleen. Hahhaa! Muakin on jo monta yrittänyt. Ei onnistu ei.