Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä omakotitalo omalla tontilla palttiarallaa 350 neliötä eli nekkua eli nekendoorista. Kiinnostuisitko naisena välittömästi?

Vierailija
17.12.2023 |

Kiinnostuisitko jos olisi tuollainen mies sinkkuna?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauttiarallaadonahullu taas aktivoitunut.

Teksteistäsi saa kyllä sen kuvan, että muistutat viemäripeikkoa ja asut sossun itsemurhayksiössä.

Vierailija
42/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut vain älykkäistä miehistä. Aloitus ei anna kovin älykästä vaikutelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkainen hometalo. Fyi fan.

Vierailija
44/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämäkö oli se radonloukku josta puoli miljoonaa velkaa jäljellä.

Vierailija
45/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ilmenee että onkin homeinen ja rakennusvirheinen paska onkin jo kassit tyhjennetty.

Oikein gold diggerille :D

Vierailija
46/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnnostaa.

T: Vaseliini-Rane sukevalta.

Vierailija
47/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuollanen kun rakkaus..

Vierailija
48/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei se olisi mun. Mieluummin kartutan omaa varallisuutta. Ja parisuhteessa on parempi rakentaa yhteistä elämää kuin muuttaa miehen taloon.

Vierailija
49/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuisiko itte naisesta pelkän talon perusteella? Mä saattaisin kiinnostua sinusta, jos olisin koditon, mutta kun en ole, ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
50/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään: Ällötysmiehen.

Vierailija
51/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tuollainen talo, meren rannalla. 

Vierailija
52/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 230neliötä velatonta päärakennusta+muut 84ha tontilla. Pieni on tonttisi siihen nähden. Sori, ei tullut treffejä. 

Vierailija
53/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu, omaisuudella leveily ja typerä puhetyyli ei riitä herättämään kiinnostusta. Jossain kuolevassa pikkupitäjässä talo on myös lähinnä taloudellinen rasite.

Vierailija
54/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tuollainen työmaa. Minulla on jo oma kompakti pikkukämppä ja ihan pikkuruinen piha. Enkä etsi isompaa. 

Oletko jäänyt vähän kehityksessä jälkeen? Nykyään tiny house on se juttu. Ei kukaan nykyaikana halua kauheaa hallia lämmitysluluineen riesakseen. Isoista pihoistakim kiinnostuu nykyään vain lähinnä Aasialaiset Suomessa asuvat. Suomalaisille ne eivät enää kelpaa.

Meillä kun tuli perintönä talo ja mökki, ne onneksi olivat molemmat suhteellisen lähellä keskustaa. Molemmat osti Aasialaiset, joilla on vielä intoa hoitaa isoa pihaa. Yksikään suomalainen ei käynyt edes katsomassa.

Vierailija
55/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois sinne Dooris mahduttautua asumaan 😅

Doo-oris, Doo-oris, sä veit mun sydämeni.

Vierailija
56/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se talo vaikuttaa milläänlailla sen miehen kiinostavuuteen? 

Vierailija
57/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun jännänaisen voisi saada, joka ensitöikseen tinttaisi miestä nekkuun, sitten veisi rahat ja talon, sen jälkeen ottaisi sinne kanssaan asumaan mainitun nekendeerin jostain pimeimmän Afrikan sydänmailta. Ap saisi käydä rakkaudenparille tekemässä lumitöitä ja hakkaamassa halkoja vastaisuudessa.

Vierailija
58/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä. Omat tontit ja tilavat talot tuppaa olemaan kaukana keskustasta, enkä mä kaipaa takaisin maalle. 

Vierailija
59/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan minkälainen kusimulkku tahansa on naisista kiinnostava, jos sillä on sormus.

No hommaa se sormus sitten. Onko noin vaikeaa? Kävelet vaan lähimpään korukauppaan. Ei se kultasormus edes maksa paljoa. Vai eikö sulla siihenkään ole varaa?

Vierailija
60/98 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliö = nelkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan