Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä totuus ns. tavallisen naisen kuulla: todella kaunis ja seksikkäästi Tinder-kuvissa oleva nuori nainen saa heti viestiä kun matchaa

Vierailija
02.10.2025 |

Valitettavasti näin se menee, muut joutuvat odottamaan vuoroaan

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä minulla oli aina liuta naisia odottamassa vuoroaan. Ihan rauhassa siellä odottivat.

M43

Vierailija
2/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, sehän on vähän niinkuin lohi jota kannattaa kalastaa vaikka ei saisikaan. Kukapa sitä oikeasti haluaa parisuhdetta kun voi viestitellä kaunottaren kanssa ja veivata rukkaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan millaiselta yhteydenottajalta?

Vierailija
4/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen saa matchejä ja viestejä ilman kuvaakin. AP:n täytyy olla kuvottava suohirviö.

Vierailija
5/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan millaiselta yhteydenottajalta?

Kaikilta miehiltä

Vierailija
6/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jos teet tinder profiilin kauniin ja seksikkään naisen kuvilla, tai vaihtoehtoisesti miesmallin näköisen upean komistuksen kuvilla, niin tulet saamaan tuhansittain tykkäyksiä, ja satoja yhteydenottoja. 

Näin se vaan menee. 

Vierailija
7/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies saa yhden viestin vuodessa

Vierailija
8/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos teet tinder profiilin kauniin ja seksikkään naisen kuvilla, tai vaihtoehtoisesti miesmallin näköisen upean komistuksen kuvilla, niin tulet saamaan tuhansittain tykkäyksiä, ja satoja yhteydenottoja. 

Näin se vaan menee. 

Tosin siitä massasta on todella vähän sellaista, jota voisin kuvitella puolisoksi. 

Onneksi löytyy sellaisiakin miehiä, joiden kumppaniksi sopii paremmin ihan tavallinen nainen. 

Vierailija
9/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä minulla oli aina liuta naisia odottamassa vuoroaan. Ihan rauhassa siellä odottivat.

M43

Vässykkä.

Mun naisjonossa oli aina suunnaton mekkala kun mimmit taisteli huomiosta ja tyrkytti itseään. Valitsin vain parhaat.

Jere

Vierailija
10/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja sain yli 3000 tykkäystä tinderissä. Että ime mun sitä ap. Lähdin pois sieltä, kun en jaksanut kuitenkaan tavata tuntemattomia.

Vierailija
11/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se ikävä totuus olikaan?

Vierailija
12/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä se ikävä totuus olikaan?

Ap juttelee feikkiprofiileille ja luulee niitä naisiksi.

Vierailija
13/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tolla perusteella olisin sitten joku todella kaunis ja seksikkäästi kuvissa oleva nuori nainen? Lol 

Vierailija
14/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tämä on valitettavaa? Nainen joka välttää seksiaddiktin huomion on onnekas.

Vierailija
15/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se Odysseuksessa se olennaisin sanottiin: miehen tulee olla sotaisa valloittaja ja naisen ennen kaikkea kaunis, kauneista kaunein... Siinähän ne läntiset, ikiaikaiset ihanteet sukupuolittain ovat.

Vierailija
16/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. 

Tosin siitä massasta on todella vähän sellaista, jota voisin kuvitella puolisoksi. 

Onneksi löytyy sellaisiakin miehiä, joiden kumppaniksi sopii paremmin ihan tavallinen nainen. 

Juu. Ja kyllä siitä "tavallisestakin" naisesta seksikäs kissa tai klassinen kaunotar löytyy kun vain saa tilaisuuden laittautua. Oma vaimo mainio esimerkki. 

Minä miehenä ihmettelen miten pölvästejä osa miehistä on, kun eivät näe meikkien ja poseerausten taakse. Vai onko syy että on vain hauskempi haaveilla. Tuota haaveilua tuntuu olevan kummallakin sukupuolelella nykyään paljon.

Vierailija
17/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, sehän on vähän niinkuin lohi jota kannattaa kalastaa vaikka ei saisikaan. Kukapa sitä oikeasti haluaa parisuhdetta kun voi viestitellä kaunottaren kanssa ja veivata rukkaseen.

Eikä aina välttämättä kaunotarkaan. Voi olla profiilin takana joukko neg...eräitä Nigeriasta. Mutta joillekin peräkamarin pojille sekin on ihan hyvä. 

Vierailija
18/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston-palstoilla saan jumalattomasti yhteydenottoja pelkällä käyrän jättikullin kuvilla!

Vierailija
19/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaston-palstoilla saan jumalattomasti yhteydenottoja pelkällä käyrän jättikullin kuvilla!

Mä saan sisään imeytyneellä inniellä!

Vierailija
20/20 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja sain yli 3000 tykkäystä tinderissä. Että ime mun sitä ap. Lähdin pois sieltä, kun en jaksanut kuitenkaan tavata tuntemattomia.

Mä sain nelikymppisenä 8500 tykkäystä ja ikähaarukassa oli vain itseäni nuorempia :D