Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuttava Estelle Ruotsin prinsessa

Vierailija
17.12.2023 |

Joulukuva Ruotsin kuninkaallisista ihastuttaa. Tosin Estelle näyttää 11-vuotiaaksi tavattoman pitkältä vanhempiinsa verrattuna. Oskar tuntii niin pieneltä hänen rinnallaan.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tiktokissa on nyt ollut paljon videoita Espanjan tulevasta kuningattaresta Leonoresta. Hänessä ja Estellessä on paljon samaa. 

Vierailija
82/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaroa ei voi verrata ruotsin kruunuprinsessan lapsiin. Eihän muidenkaan pressojen lapset ole olleet kovin paljon esillä, ei ainakaan sen jälkeen, kun on presidenttipesti päättynyt.

Aaro ei ole ollut esillä edes presidenttikauden aikana. Kova meteli nousi, kun joku lehti julkaisi pojan kuvan. Assi Koivisto oli luontevasti esillä vanhempiensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Aaro ole ventovieras lapsi. Koko Suomi tietää hänet nimeltä. Hän syntyi julkisessa asemassa olevaan perheeseen. Koko kansan presidentti ja lapsi pidetään piilossa. 

Ei lapsi ole julkisessa asemassa siitä huolimatta eikä vanhemmilla ole mitään velvollisuutta tuoda lasta julkisuuteen.

Vuoden päästä Aaro menee kouluun ja hän on ihan tavallinen koulupoika niin kuin kaikki muutkin. 

No mitäs Aaro vastaa kun puhutaan vanhempien ammateista? Tai minkälaisia on vanhempainillat kun Sauli ja Jenni ovat siellä? 

No eiköhän ihan normaaleja? Lasten asioistahan siellä puhutaan. 

Vierailija
84/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sievältä näyttää Estella, toivottavasti on sitä myös myöhemmin.

Kyllä sen näkee että hänestä tulee super kaunotar. Maddekin oli pienestä pitäen kaunis, sisarensa esim aina ollut tavallisen näköinen, tai siis ei nyt ihan tavallinen muttei mikään kaunotarkaan. 

Vierailija
85/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti ja symppiksen näköinen tyttö ja koko perhe.

Vielä voit suhtautua noin mutta viiden vuoden päästä kun mies kuolaa Estellen kuvia on toinen ääni kellossa. 

Kuka mies?

Vierailija
86/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen näkee että hänestä tulee super kaunotar. Maddekin oli pienestä pitäen kaunis, sisarensa esim aina ollut tavallisen näköinen, tai siis ei nyt ihan tavallinen muttei mikään kaunotarkaan. 

Kyllä Vicotoriakin ihan sievä on aina ollut. Silvia on myös ollut kaunis. Outoa muuten, että Madden lapset eivät ole niin kauniita, vaikka äiti on tosi kaunis. Eivät he toki rumiakaan ole. Onko Estelle perinyt tätinsä geenit. Eihän hän yksinomaan voi isältään kaikkia geenejä periä, eikä isä mikään erityisen komea ole, mutta ei pahakaan.

Vierailija
87/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madde oli vielä söötinpi pienenä kuin Estelle. 

Vierailija
88/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tiktokissa on nyt ollut paljon videoita Espanjan tulevasta kuningattaresta Leonoresta. Hänessä ja Estellessä on paljon samaa. 

Espanjan Leonore on kanssa kaunis, mutta nenä on jotenkin aika iso. Samoin on  sisarensa Sofia, vaikka onkin ehkä enemmän isänsä näköinen.

Vierailija
89/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä voit suhtautua noin mutta viiden vuoden päästä kun mies kuolaa Estellen kuvia on toinen ääni kellossa. 

Kuka mies?

Onpa siinä kanssa kamala tulevaisuus, kun oikein kuolataan perään.

Vierailija
90/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vauvana kuin nukke. Kaikki ihastelivat minua.  Elämä ei välttämättä ole niin helppoa, jos on oikein kaunis. Sitä sitten kateellisia ympärillä ja joutuu silmätikuksi. Olin siis myös aikuisena kaunis.

Vierailija
91/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaroa ei voi verrata ruotsin kruunuprinsessan lapsiin. Eihän muidenkaan pressojen lapset ole olleet kovin paljon esillä, ei ainakaan sen jälkeen, kun on presidenttipesti päättynyt.

Aaro ei ole ollut esillä edes presidenttikauden aikana. Kova meteli nousi, kun joku lehti julkaisi pojan kuvan. Assi Koivisto oli luontevasti esillä vanhempiensa kanssa.

Anna Halonen ei kyllä ollut paljon esillä.

Vierailija
92/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki on ilmeisesti mahdottomuus.

Oletpa avuton. Vai etkö mitään osaa itse etsiä.

Vierailija
93/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vauvana kuin nukke. Kaikki ihastelivat minua.  Elämä ei välttämättä ole niin helppoa, jos on oikein kaunis. Sitä sitten kateellisia ympärillä ja joutuu silmätikuksi. Olin siis myös aikuisena kaunis.

Elämä on silti paljon helpompaa kauniina kuin taviksena saati rumana. Tutkimustenkin mukaan. Joo, tavista ei kadehdita mutta eipä kyllä huomata muutenkaan. 

Vierailija
94/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies?

Kamalampaa on jos miehiä ei kiinnosta. Monen kohtalo. 

Vierailija
95/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Vicotoriakin ihan sievä on aina ollut. Silvia on myös ollut kaunis. Outoa muuten, että Madden lapset eivät ole niin kauniita, vaikka äiti on tosi kaunis. Eivät he toki rumiakaan ole. Onko Estelle perinyt tätinsä geenit. Eihän hän yksinomaan voi isältään kaikkia geenejä periä, eikä isä mikään erityisen komea ole, mutta ei pahakaan.

Estellellä on kyllä isänsä kasvonpiirteet. 

Vierailija
96/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on silti paljon helpompaa kauniina kuin taviksena saati rumana. Tutkimustenkin mukaan. Joo, tavista ei kadehdita mutta eipä kyllä huomata muutenkaan. 

Mulle se ei ainakaan sopinut, kun kuolattiin perään. Yritin pukeutua aina niin, että en herättäisi huomiota. 

Tulevan kuningattaren parhaita pääominaisuuksia ei saisi olla ulkonäkö. Kyllä muut asiat ovat tärkeämpiä 

Vierailija
97/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies?

Kaikki eivät halua, että kaikki maailman miehet juoksevat perässä. Silloin ei voi tietää, kuka on oikeaski kiinnostunut minusta, eikä vain ulkonäöstä. Lisksi nykyään on myös sellaisia, jotka eivät lainkaan tykkää miehistä.

Vierailija
98/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Estellella on sitten kysyntää, kun on hyvä ulkonäkö ja rahaakin paljon. Moni valitsee puolison juuri sen perusteella, kuinka paljon on rahaa ja omaisuutta.

Vierailija
99/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monacon Carolinehan oli kanssa tavattoman kaunis, mutta ei hänenkään elämänsä niin helppoa ole ollut. Ensin nai jonkun paljon vanhemman miehen, joka ei ollut lainkaan uskollinen yms.

Vierailija
100/120 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies?

Kiinnostaa, jos sinulla on paljon rahaa.