Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettynyt elämäänsä

Vierailija
17.12.2023 |

Olen parisuhteessa miehen kanssa, joka on pettynyt elämäänsä. 

Kaikki on hänestä pielessä... kaikessa on valinnut väärin. Parisuhdetta nyt ei nimeä pieleen menneeksi valinnaksi, mutta en ihmettele, jos päänsä sisällä ajattelee niin. 

Mä aika paljon elän omaa elämääni enkä ns. ole antanut miehen pilata omaa elämääni. Mutta aika riippakivihän tuo on nykyään. 

Onkohan tuo jokin tilapäinen elämäkriisi jonka voi odottaa menevän ohi vai pitäisikö mies jättää elämään omassa kurjuudessaan... 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puolisoa, mutta olen nainen joka myös pettynyt elämääni. Ei ole kyse masennuksesta vaan elämä saattaa joskus mennä oikeasti ihan pieleen ja useimpia asioita ei saa enää keski iässä korjattua. 

No mitkä asiat sinun elämässäsi on menneet pieleen? En minäkään ole saanut kaikkea mitä halusin, esim. jäimme lapsettomiksi. Mies oli ennen minua valmiimpi lopettamaan yrittämisen, mutta silti on elämälle katkerampi tästäkin asiasta. Ap

Olisin halunnut töitä, parisuhteen, ystäviä ja perheen. En saanut mitään näistä yrityksistä huolimatta. Sen sijaan sain useita mielenterveyden häiriöitä, työttömyyden, köyhyyden ja yksinäisyyden. 

Ookoo.Olen p

Olen kysynyt eikä hän osaa vastata. Alkaa siinä kohtaa selitellä, miten "kukaan ei saa kaikkea" ja "onhan hänellä asiat ihan hyvin". Joko ei uskalla sanoa ääneen tai ei uskalla edes itselleen myöntää. Ap

Vierailija
22/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän ryhtyy väkivaltaiseksi sinua kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt lähtökohtaisesti mitään masennusta ole niin kuin täällä kyökki psykologit väittävät. Se on ymmärrettävää, että jollei ole saavuttanut niitä asioita joita on halunnut niin tästä iskee suuttumus itseä kohtaan. Asia pitää vain hyväksyä ja jatkaa eteenpäin.

Ap voi vaikka käskeä laittamaan paperille elämän hyvät asiat ja huonot. Lisäksi voi ajatella mitkä asiat ovat paremmin kuin vuosi sitten. Päihteet lisäksi pois ja liikunta tilalle. 

Vierailija
24/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on täällä. Olen tehnyt huonoja valintoja elämässäni. Oma syyni tietysti. Kaikki muu on päin prsettä, paitsi parisuhde on hyvä. Masentunut en ole.

Vierailija
25/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hänestä pielessä... kaikessa on valinnut väärin. Parisuhdetta nyt ei nimeä pieleen menneeksi valinnaksi, mutta en ihmettele, jos päänsä sisällä ajattelee niin. 

Mä aika paljon elän omaa elämääni enkä ns. ole antanut miehen pilata omaa elämääni. Mutta aika riippakivihän tuo on nykyään. 

Onkohan tuo jokin tilapäinen elämäkriisi jonka voi odottaa menevän ohi vai pitäisikö mies jättää elämään omassa kurjuudessaan... 

Aika vieras ajatus mulle sillä olen oikeasti sitoutunut siihen, että loppuun saakka mennään yhdessä toisiamme tukien. 

Vierailija
26/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vieras ajatus mulle sillä olen oikeasti sitoutunut siihen, että loppuun saakka mennään yhdessä toisiamme tukien. 

Niinpä, seuraavalla kerralla ne ongelmat voi olla itsellä. 

Vierailija
27/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen negatiivinen elämänasenne, kun on kerta ollut jo vuosia, jopa vähän tuli ilmi jo seurusteluaikana. Ei hän siitä muutu.

Vierailija
28/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ei olla naimisissa. Miehen mielestä kaikki sellaiset lupaukset ovat merkityksettömiä eikä niihin voi luottaa. Ap

Vierailija
29/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me ei olla naimisissa. Miehen mielestä kaikki sellaiset lupaukset ovat merkityks

Ei sitoutuminen tarvitse avioliittoa.

Vierailija
30/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies kuulosta masentuneelta vaan ainoastaan siltä että ymmärsi elämän realiteetit ja kuinka pieleen elämänsä isoja valintoja teki.

Ei niitä voi muuttaa mutta ei niitä voi sen paremmin hyväksyäkään ja siksipä millään ei ole enää oikein mitään väliä. Ne tärkeimmät asiat on ja pysyy saavuttamattomissa ja tilalla on pelkkää joutavaa pskaa.

Vierailija
31/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies kuulosta masentuneelta vaan ainoastaan siltä että ymmärsi elämän realiteetit ja kuinka pieleen elämänsä isoja valintoja teki.

Ei niitä voi muuttaa mutta ei niitä voi sen paremmin hyväksyäkään ja siksipä millään ei ole enää oikein mitään väliä. Ne tärkeimmät asiat on ja pysyy saavuttamattomissa ja tilalla on pelkkää joutavaa pskaa.

Ap:n elämä voi olla muuta kuin joutavaa paskaa. JSS! 

Vierailija
32/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hymyilytti. Kiitos.

Vierailija
33/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ne nämä poikasten trollailut nyt mene yhtään niin kuin naistenlehdissä. Niin on päälleliimatun makuinen juttu.

Ei jatkoon.

Vierailija
34/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä hymyilytti. Kiitos.

Minua kuvotti. 

Vierailija
35/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikääntyvä mies ja pettynyt valintoihini, mutta yritän vain keskittyä positiiviseen enkä rasita muita kielteisyydellä.

Vierailija
36/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikääntyvä mies ja pettynyt valintoihini, mutta yritän vain keskittyä positiiviseen enkä rasita muita kielteisyydellä.

Missä asioissa valitsit väärin?

Vierailija
37/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette ja kuinka pitkään olette olleet yhdessä, onko jokin seitsemän vuoden kriisi yhteiselossa? Onhan lapsettomuuskin eräänlainen kriisi parisuhteessa. Onko sitä tutkittu tai hoidettu? Oletteko yhdessä purkaneet tuntoja lapsettomuudesta?

Onko hän työelämässä löytänyt oman uranpolkunsa ja tekeekö liikaa töitä? Tämäkin saattaa aiheuttaa pettymystä, jos suunta ei ole vielä selvillä.

Toista et voi muuttaa, vain omaa suhtautumista häneen? Onko sinulla kykyä myötätuntoisee ja empaattiseen läsnäoloon? Mietin kun et ole antanut miehen tyytymättömyyden haitata omaa elämääsi? Minun elämääni ainakin vaikuttaa puolisoni tunteet jossain määrin. Onko teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia?

Jos rakastatte toisianne niin löydätte ajan kanssa toivottavasti tasapainon suhteessa. 

Vierailija
38/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP edustaa taas sitä kuuluisaa väitettyä "naisellista empatiaa". Miehellä on huono vaihe elämässä, joten vakavana vaihtoehtona tämän jättäminen pahimmassa ahdingossaan. Sanoisin että keskimäärin mies toimisi päinvastoin tuollaisessa tilanteessa. Tälle iskisi hoivavietti päälle ja haluaisi pitää huolta masentuneesta naiskumppanistaan. Klassista. 

Vierailija
39/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduta miestä. Älä silti kiistä kaikkea, jos joku on pielessä niin mikäs siinä. Löytyy silti onnistumisia ja eri näkökulmia. Esimerkiksi kotona ollessa ehtii kehittää harrastuksen tai kiinnostuksen kautta itseään. Pienistä hyvistä asioista voi olla kiitollinen. Ja on uutta löydettävissä. Jos mies on kroonisesti negaava, ei kai auta mikään, alkoholi pahentaa. Verensokerin tasaisuus? Ehkä hän joskus teki, yritti liikaa, väsyi - stressissä helposti löytää huonoja puolia tai joku muu tila. Yliyrittäminen voi olla osalla. Ei välttämättä, mutta kai itse tietää paremmin.

Vierailija
40/63 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pieleen koska ei saanut kaunista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä