Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko häpeä osallistua ryhmämatkoille eläkeläisten kanssa?

Vierailija
17.12.2023 |

Olen itse alle 50. Olen sinkku, en löydä puolisoa. En halua matkustaa yksin. Silti koen tuon nolona, että osallistun erilaisille ryhmämatkoille. Enkä siis takoita pakettimatkaa, vaan esim puutarhamatkaa, sotahiråstoriateemamatkaa jne. En kehtaa kertoa edes sukulaisille. Mistä moinen, osaako joku selittää.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran ollut yhdellä reissulla jossa muut oli eläkeläisiä.  Mä olin ainoa alle 50v. 

Se oli ihan mukava reissu ja eläkeläiset tosi rentoa ja letkeää porukkaa.  En käynyt millään retkillä,  mutta iltaisin hotellin baarissa ja aamiaisella sitten juteltiin ja moikkailtiin.  

Tuota matkaa ei mainostettu mitenkään eläkeläisreissuna. Yksin olin hotellihuoneessa,  muistaakseni ei veloitettu mitään ylimääräistä.  

Latvia, Riika,  5vrk.  Eikä todellakaan kukaan pitänyt mua minään "juoksupoikana ". 

Ei hävettänyt yhtään.  

Vierailija
42/51 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynpä samassa ketjussa, että onko kukaan ollut Islannin pakettimatkalla eläkeläisten tai muun porukan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko yöpyneet vieraan kanssa samassa huoneessa vai maksaneet lisää omasta huoneesta?

Mä tuossa aiemmin kerroin että olin lähdössä mutta koronan takia peruuntui - mä varasin omat huoneet tietysti kun en missään nimessä suostuis vieraan ihmisen kanssa samaan kämppään ja olen huono nukkumaan. Upgreidasin vielä, olis ollut kivat näköalahuoneet jne, harmitti tosiaan kun se sillon peruuntui. Nyt ei vastaavaa näytetä enää järjestettävän, oli pari kohdetta mitkä olisin tolla reissulla erityisesti halunnut nähdä. 

Vierailija
44/51 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kotimaassa eläkeläisten reissuilla, puutarhayhdistysten matkoilla (pääosin eläkeläisiä) sekä etelässä eläkeläisten kiertoajelulla. Ei ole haitannut yhtään, ei itseä eikä varttuneempaa väkeä. Miksi ihmeessä  pitäisi hävetä? 

Vierailija
45/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta. Rauhallista ystävällistä seuraa? Ei sähellystä. Ellei ole poikkeustilanteita. Miksipä ei. Silti saatat kaivata joskus lähemmäs omaa ikää olevien seuraa tai vanhempiesi ikäisiä.

Vierailija
46/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhamatkat on harrastajien matkoja joten harrastus pääasia. Eli tietysti voit mennä ja muillekin matkoille yksin. 

Ja eiköhän eläkeläiset ole juuri sitä parasta matkaseuraa! 

Vierailija
47/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksin tuolta monta kohdetta jonne lähtisin vaikka heti jos olisi rahaa ja sopiva aikataulu omiin lomiin töistä.

Raha raha, etkö osaa säästää, joutavat cocacolat ja täytetyt patongit ja naisten lehdet sun muut hömpät pois ja alat säästämään!

Niin mun nuorenikin tekee, säästää aina ja sitten...kuukausi siellä ja ensi vuonna tuolla...sitten sinne...

Tuo jolle vastasit noin ylimielisesti, niin tiedoksedi että säästän 5K vuodessa matkailua varten.

Vierailija
48/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko yöpyneet vieraan kanssa samassa huoneessa vai maksaneet lisää omasta huoneesta?

En yöpyisi vieraan kanssa samassa huoneessa. Kiitos vinkeistä, Albatrossi ja Aventura toimistoista, tsekkaan ne!

ap

Vierailija
49/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisethän ovat parasta reissuseuraa, yleensä leppoisia, hyvällä tuulella eikä minnekään kiire.

Äitini järjesti jonkin verran eläkeläisreissuja, kun olin nuori. Jos oli tilaa, pääsin joskus mukaan. Jäivät mieleen aina rentona porukkana. 

Eli sinne vaan sekaan. Mäkin lähtisin, jos ehtisin.

Vierailija
50/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia asioita kannata hävetä. Ihminen saa tuon itse päättää, ei se kenellekään kuulu. Ei kannata antaa muiden määritellä tekemisiään, jos se toimii sinulla, niin mene ja nauti elämästäsi. 

Vierailija
51/51 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rikoksen ne eläkeläiset ovat tehneet, kun eivät kelpaa edes matkaseuraksi? Vanhentuneet ihan tasan samaan tahtiin kuin ap itse. Kohta on sinunkin vuorosi olla eläkeläinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan