Muutto pienempään asuntoon
Olisko mahdollista että itse nukkuisin lasitetulla parvekkeella vuoden ympäri? Kireimmillä pakkasilla tai pahalla myrskysäällä kai vois sit nukkua sohvalla.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja lapsella on kaksio. Neliöitä on riittävästi mutta niin hölmö pohjaratkaisu etten oikein saa laitettua väliseinää tmv olkkariin. Nyt nukutaan samassa huoneessa toistaiseksi. T. Toinen
Mulla on teini-ikäiset tyttö ja poika, ne tarvii omat huoneet.
Nuku itse keittiössä. Itse nukun siellä patjalla lattialla.
No tämän mä just haluaisin välttää. Haluaisin itselleni kuitenkin oman rauhan, oman nurkan.
Miksi lapset yöllä sinne kettiöön tarvitsee tulla? Ottaa vaan vesilasin yöpöydälle. Ihanko oleasti aiot viihtyä siellä teltassa muuutenkin kuin vain nukkumassa?
Ei kun se oma nurkka olis vaan nukkumista varten. Joskus ehkä päiväunet myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sinne parvekkeelle voi kyhätä lämpöeristettyä suojaa? Aloitus lienee vitsi mutta kumminkin.
Ei ole vitsi. Kerta kaikkiaan mulla ei ole varaa asuntoon, jossa olis kaikille oma makuuhuone.
Anteeksi mitä?!? Me olemme hyvätuloinen perhe. Molemmat vanhemmat käymme töissä. Meillä viisi ihmistä asuu 75 m2 kolmiossa. Meillä on tosi nätti koti. Varaa olisi isompaankin asuntoon, mutta emme ole halunneet vetää talouttamme ääriä myöden. Miksi ihmeessä jokaiselle pitäisi olla oma makuuhuone? Meillä on kaksi makuuhuonetta ja hyvin mahdumme.
Onneksi olkoon teille. Mä en ole hyvätuloinen, enää. Ja teinipoikaani ja -tytärtäni en laita samaan makuuhuoneeseen asumaan. Mutta siihen kolmanteen makuuhuoneeseen mun rahat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja lapsella on kaksio. Neliöitä on riittävästi mutta niin hölmö pohjaratkaisu etten oikein saa laitettua väliseinää tmv olkkariin. Nyt nukutaan samassa huoneessa toistaiseksi. T. Toinen
Miksi pitää olla väliseinä? Asumme myös lapsen kanssa kaksiossa, mutta täällä isommassa huoneessa on sulassa sovussa sänky, sohva, ruokapöytä ja työpöytä, ei tarvita mitään väliseiniä. Vieraita vartenko sellainen pitää olla? Me eletään omalla tyylillä, jos se haittaa vieraita, niin sitten ei kannata tulla kylään
Minä olen nukkunut jopa ranskalaisella parvekkeella talvella.
Tätä mietin kyllä kans. En tarvitse isoa omaa nurkkaa, saunan kokoinen tila riittäisi hyvin. Mutta saunalliset asunnot on kalliita, ja mun on nyt oikeesti päästävä halvempaan asuntoon.