Onko yh-äidin mahdotonta löytää uutta kumppania?
Olen nyt kymmenen vuotta asunut yksin lasten kanssa.
N42
Kommentit (52)
No oletko yrittänyt? Ei sua kotoa haeta jos ei susta tiedetä mitään.
Löysin oikein mukavan suunnilleen ikäisesi yh:n deittisaiteilta ja nyt ollaan pidetty jo monta vuotta yhtä.
Ei toki ole mahdotonta mutta usein miehelläkin lapsia.
Mulle ei riittänyt kumppani. Niitä olisi ollut tarjolla vaikka kuinka. Itse halusin löytää rakkauden. Siihen meni kymmenen vuotta mutta löysin. Elämä on ihanaa :)
Oletan, että sun lapset ovat jo vähintään teini-ikäisiä, jos kerta olet ollut sinkkuna 10v.
Monelle miehelle on ihan ok, jos naisella on isot lapset.
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Sitten kun lapset muuttaa pois niin mahdollisuudet paranee. Ei kukaan itseäkunnioittava mies lähde toisen miehen jälkikasvua kasvattamaan.
Miksi olet ollut noin kauan yksin? Se ihmetyttää ja varmaan ihmetyttäisi niitä treffikumppaneitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja reiän kireys on tärkeitä kriteerejä.
Siis kaikkien reikien.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ollut noin kauan yksin? Se ihmetyttää ja varmaan ihmetyttäisi niitä treffikumppaneitakin.
En ole halunnut sekoittaa lasten elämää millään uusperhekuvioilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tosin kukaan ole tullut itseään tarjoamaankaan niin on ollut helppoa olla yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Uusperhe ei ole ainoa vaihtoehto. Itse elelen lasten kanssa kolmestaan ja tapaan miesystävääni silloin, kun voin ja haluan.
Se vähän riippuu minkäväristä vipeltäjää nurkista löytyy.
Ei se mahdotonta ole, kelpaat kyllä jos ei parempaakaan ole tarjolla. Kai nyt ymmärrät se että yh äitinä olet parisuhde markkinoilla sitä keskikastia alempaa tasoa että sinulla ei ole mitään varaa vaatia itsellesi vain parasta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Vakavarainen kiltti mies kelpaa nyt oikein hyvin! Nuoruuteni meni pahojen poikien kanssa ja lasteni isällä on linnatuomio :| Hauskaa kyllä oli nuorena mutta olen nyt juoksuni juossut ja tärkeintä minulle on nykyään rehellisyys ja vakaus.
Ap
Voi olla mahdollista. Itse kokeilin kerran tuota uusioperhe kuviota, ja eipä siitä oikein mitään tullut, varsinkin kun itselläni oli silloin 6 vuotias lapsi. Tällein miehenä saadulla kokemuksella en suosittele. Siinä jää aina joku huonompaan asemaan, ja yleensä aina se miehen lapsi.
Jos ulkomaalainen mies käy niin ei ongelmaa. Sun pitää sitten tosin elättää koko poppoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mahdotonta ole, kelpaat kyllä jos ei parempaakaan ole tarjolla. Kai nyt ymmärrät se että yh äitinä olet parisuhde markkinoilla sitä keskikastia alempaa tasoa että sinulla ei ole mitään varaa vaatia itsellesi vain parasta mahdollista.
Pötypuhetta. Jos mieskin on vanhempi, niin hänellä on paljon enemmän yhteistä toisen vanhemman kanssa.
Olen haaveillut löytäväni, mutta puoliso varmaankin suuttuisi.