Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yh-äidin mahdotonta löytää uutta kumppania?

Vierailija
17.12.2023 |

Olen nyt kymmenen vuotta asunut yksin lasten kanssa.

N42

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mahdotonta ole, kelpaat kyllä jos ei parempaakaan ole tarjolla. Kai nyt ymmärrät se että yh äitinä olet parisuhde markkinoilla sitä keskikastia alempaa tasoa että sinulla ei ole mitään varaa vaatia itsellesi vain parasta mahdollista.

Olisiko sitten jotenkin parempi vaihtoehto, jos mies kokisi, että parempiakin on tarjolla? Minusta ei. Itse nimenomaan haluan olla suhteessa vain sellaisen kanssa, joka ei koe, että minua parempia olisi.

Eri

Jaa'a miehenä en ole koskaan kokenut suhdetta jossa nainen ei tuo esille sitä että kilpailua riittää ja jos en ole täydellinen naiselle niin nainen jättää ja siirtyy seuraavaan mieheen joka odottaa jo valmiiksi.

Onhan se ihan yleistä tietoa että joka naisella on varamiehiä joilta saa sen mitä haluaa ilman että itse tarvii tehdä mitään jos oma kumppani ei suostu tekemään sitä mitä nainen haluaa tai jos mies vaatii naiselta yhtään mitään

Vierailija
42/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa'a miehenä en ole koskaan kokenut suhdetta jossa nainen ei tuo esille sitä että kilpailua riittää ja jos en ole täydellinen naiselle niin nainen jättää ja siirtyy seuraavaan mieheen joka odottaa jo valmiiksi.

Onhan se ihan yleistä tietoa että joka naisella on varamiehiä joilta saa sen mitä haluaa ilman että itse tarvii tehdä mitään jos oma kumppani ei suostu tekemään sitä mitä nainen haluaa tai jos mies vaatii naiselta yhtään mitään"

Lienee teidän miesten omaa syytänne, jos näin on. Ainakaan minä en biseksuaalinaisena pysty vaikuttamaan mitenkään siihen, jos miehet toimivat noin. Mutta miten tuo on matemaattisesti mahdollista? Naisia ja miehiä on kuitenkin suunnilleen saman verran, niin miten niitä varamiehiä voi riittää joka naiselle? Vai ovatko kaikki miehet samaan aikaan suhteissa tai sinkkuna ollessaan useampaan suuntaan myös varamiehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yh:t ole miehen hankinta listalla ihan ykkösenä, eikä välttämättä vielä edes kolmos sijalla. Yh on pelkkä rasite ja kulu miehen elämään.

Vierailija
44/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiti on kelvannut Norjan kruununprinssille ja ajan myötä tästä entisestä yh-äidistä on tulossa Norjan kuningatar. 

Just saying...

Vierailija
45/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako jännäleuka?

Vierailija
46/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi 17 vuotias koneinsinööri, laatikkoleuka ja erittäin jännämies hiekkamaasta.

Vierailija
47/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että 32-vuotiaana olisi ollut helpompi löytää kumppani kuin 42-vuotiaana. Moni kolmikymppinen mies haluaa perheen. Nelikymppisissä voi kyllä olla niitä, jotka ovat toisella kierroksella. Uskon, että missä iässä vain voi löytää kumppanin. Tosin iän myötä se varmasti vaikeutuu ja yli 80-vuotiaissa alkaa olla jo merkittävästi enemmän naisia kuin miehiä, joten valinnanvaraa ei ole enää paljon. 

Moni mies joka haaveilee perheestä ei ryhdy suhteeseen naisen kanssa joka on lapsensa jo tehnyt ja nyt etsii vain lapselleen elättäjää ja kasvattajaa

Tiesitkö, että yksinhuoltajuus ei tarkoita sitä, että on köyhä?

Ap

Vierailija
48/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on puserrettu tummempi pökäle maailmaan niin lähes mahdotonta.

Vierailija
49/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että 32-vuotiaana olisi ollut helpompi löytää kumppani kuin 42-vuotiaana. Moni kolmikymppinen mies haluaa perheen. Nelikymppisissä voi kyllä olla niitä, jotka ovat toisella kierroksella. Uskon, että missä iässä vain voi löytää kumppanin. Tosin iän myötä se varmasti vaikeutuu ja yli 80-vuotiaissa alkaa olla jo merkittävästi enemmän naisia kuin miehiä, joten valinnanvaraa ei ole enää paljon. 

Moni mies joka haaveilee perheestä ei ryhdy suhteeseen naisen kanssa joka on lapsensa jo tehnyt ja nyt etsii vain lapselleen elättäjää ja kasvattajaa

Tiesitkö, että yksinhuoltajuus ei tarkoita sitä, että on köyhä?

Ap

Useimmiten tarkoittaa. Tosin jos on hyvin toimeentuleva niin sitten useimmiten osannut eronkin hoitaa niin, että lapset ovat isällään osan ajasta. Köyhät wt-suhteet päätyvät yleensä siihen, että naisella lapset ja mies lähestymiskiellossa.

Vierailija
50/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 32-vuotiaana olisi voinut helposti löytyä mies jos olisi ollut valmis tekemään uuden miehen kanssa lapsen. Olisi hauska nähdä tilastotietoa Tinderistä, että miten paljon enemmän tykkäyksiä saavat naiset joilla lukee että on lapsia ja haluaa lisää vrt. on lapsia ja ei halua lisää. 

Vierailija
51/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huomio tuo ettei yh tosiaan aina ole vähävarainen. Mm Presidentit Tarja Halonen ja Sauli Niinistö ovat olleet yksinhuoltajia. Ymmärtääkseni ei taloudellisia ongelmia kummallakaan. 

Minä asun teini-ikäisten  lasteni kanssa velattomassa omistusasunnossa, vaihdoin juuri auton uuteen enkä tarvinnut välirahaan mitään lainoja. Minä en tarvitse elättäjää, enkä kyllä kaipaa enää minkäänlaista kumppania, ystävät riittää

Vierailija
52/52 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mahdollista. Itse kokeilin kerran tuota uusioperhe kuviota, ja eipä siitä oikein mitään tullut, varsinkin kun itselläni oli silloin 6 vuotias lapsi. Tällein miehenä saadulla kokemuksella en suosittele. Siinä jää aina joku huonompaan asemaan, ja yleensä aina se miehen lapsi.

Totta. Omien lasten isän pariutuminen aiheuttanut aika monta itkua lapsilla. Äitipuoli kiusaa eikä tossun alla uskalla sanoa mitään....   Olis ihan kiva, että elämässä olis rakkauskin, mutta en halua, että lapsilla olisi kaksi samanlaista huushollia, jossa ei saa olla rauhassa. Niinpä olen elellyt yksin mieluummin, kuin yrittänyt "perhettä" rakentaa.   Ei lapsia voi vaatia tykkäämään niistä uusista kumppaneista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä