Onko yh-äidin mahdotonta löytää uutta kumppania?
Olen nyt kymmenen vuotta asunut yksin lasten kanssa.
N42
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Vakavarainen kiltti mies kelpaa nyt oikein hyvin! Nuoruuteni meni pahojen poikien kanssa ja lasteni isällä on linnatuomio :| Hauskaa kyllä oli nuorena mutta olen nyt juoksuni juossut ja tärkeintä minulle on nykyään rehellisyys ja vakaus.
Ap
Vakavarainen ja kiltti mies olis haussa? Ja lasten isä taparikollinen. Eiköhän tuosta ole jo ihan suoraan luettavissa että tarvetta on siis elättäjälle. Onnea etsintään. Sitä onnea todellakin tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Vakavarainen kiltti mies kelpaa nyt oikein hyvin! Nuoruuteni meni pahojen poikien kanssa ja lasteni isällä on linnatuomio :| Hauskaa kyllä oli nuorena mutta olen nyt juoksuni juossut ja tärkeintä minulle on nykyään rehellisyys ja vakaus.
Ap
Vakavarainen ja kiltti mies olis haussa? Ja lasten isä taparikollinen. Eiköhän tuosta ole jo ihan suoraan luettavissa että tarvetta on siis elättäjälle. Onnea etsintään. Sitä onnea todellakin tarvitset.
Tuo oli joku trolli eikä minä. Lasten isä on ihan tavallinen työssäkäyvä mies.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Ap
Siinä tuli syys sinkkuuteesi olet nuorempana juossut sängystä sänkyyn ja aiheuttanut maineesi ja nyt luulet saavasi parasta mahdollista kun olet juoksusi juossut ja kun nyt vasta haluaisit lopun elämän palvelijan. Sinun kaltaiset naiset on niin nähty ja koettu. Vaikka jokainen väittää olevansa nykyään kunnollinen on hankala päästä eroon maineestä minkä on itse itselleen historiassa aiheuttanut.
Naiset katsovat miehestä tulevaisuutta sen mukaan mitä mies voi naiselle tarjota ja miehet katsovat naisesta menneisyyttä jonka perusteella pystyy määrittelemään miten nainen käyttäytyy tulevaisuudessa. Hyvin, hyvin harva ihminen kykenee muuttamaan itseään niin paljoa että kykenisi sanomaan että on eri ihminen mikä oli ennen.
Jos nainen saa tietää etukäteen että viidenvuoden päästä miehestä tulee tyhjätasku jättää nainen varmasti ja jos naisen menneisyydestä paljastuu asioita niin mies jättää varmasti.
Nainen katsoo tulevaisuuteen että mitä etuja saa miehestä myös siellä tulevaisuudessa ja mies katsoo naisesta menneisyyteen tuleeko siltä naisen mainen aiheuttamaan ongelmia tulevaisuudessa.
Mikään ei ole niin hirveä tunne miehenä kun menet kumppanisi kanssa paikkaa missä voi todeta että 90% paikalla olijoista on kaatanut oman kumppanisi sänkyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Ap
Sinähän olet oppikirja esimerkki red flag naisesta.
Nuoruus juostaan taparikollisten kanssa aiheuttaen itselle huonon maineen sekä luottotietojen menetyksen ja nyt olisi hakusessa vakavarainen kunnollinen mies luomaan sinulle ja sinun lapselle taloudellista turvaa puhtaiden luottotietojen muodossa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun lapset muuttaa pois niin mahdollisuudet paranee. Ei kukaan itseäkunnioittava mies lähde toisen miehen jälkikasvua kasvattamaan.Ei tarvi kasvattaa kun on lapsella isä. Voi hankkia jos Luoja suo niin yhteisen lapsen. Paljon on nk uusperheitä.
Christiiina kirjoitti:
Oletan, että sun lapset ovat jo vähintään teini-ikäisiä, jos kerta olet ollut sinkkuna 10v.
Monelle miehelle on ihan ok, jos naisella on isot lapset.
Näin sen pitäisi mennä, mutta eihän se enää nykyään mene.
Eli ne keskenkasvuiset 20set voivat edelleen roikkua siinä rivarissa.
Yh-ystävällisiä deittisivustoja: https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega JA https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist
"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään."
T31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Ap
Niinpä niin, lapset tehtiin jännäkivan kanssa. Nyt haetaan lompakkoa mikä lystin maksaa. Juu ei, yksipano kiitos ja siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Ap
Just. Kiltti mies varmasti pärjää hyvin linnakundin lasten kanssa.
Onko lastesi isäkin sinkkuillut kaikki nämä vuodet?
Vierailija kirjoitti:
Onko lastesi isäkin sinkkuillut kaikki nämä vuodet?
Ei ole. On ehtinyt asua jo kahdesti avoliitossakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kiltti mies?
T. kiltti mies
Ap
TÄMÄ EI OLE MUN KOMMENTTI! Joku haluaa vaan kiusata :(
Ap
Löysin heti uuden. Ja erittäin hyvän löysinkin. Yli 40-vuotiaana eronneena ja monen lapsen äitinä. Mutta lapsia oli miehelläkin. En mä varmaan lapsetonta olisi huolinutkaan, kun ei ne tajua mitään perhe-elämästä.
Riippuu aika paljon siitä että miltä näytät.
Jos ulkonäkösi on kunnossa, niin varmasti löydät kyllä kumppanin jos niin haluat. Jos et näytä hyvältä, niin parinhaku voi olla haastavaa.
Luulisi, että 32-vuotiaana olisi ollut helpompi löytää kumppani kuin 42-vuotiaana. Moni kolmikymppinen mies haluaa perheen. Nelikymppisissä voi kyllä olla niitä, jotka ovat toisella kierroksella. Uskon, että missä iässä vain voi löytää kumppanin. Tosin iän myötä se varmasti vaikeutuu ja yli 80-vuotiaissa alkaa olla jo merkittävästi enemmän naisia kuin miehiä, joten valinnanvaraa ei ole enää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mahdotonta ole, kelpaat kyllä jos ei parempaakaan ole tarjolla. Kai nyt ymmärrät se että yh äitinä olet parisuhde markkinoilla sitä keskikastia alempaa tasoa että sinulla ei ole mitään varaa vaatia itsellesi vain parasta mahdollista.
Olisiko sitten jotenkin parempi vaihtoehto, jos mies kokisi, että parempiakin on tarjolla? Minusta ei. Itse nimenomaan haluan olla suhteessa vain sellaisen kanssa, joka ei koe, että minua parempia olisi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että 32-vuotiaana olisi ollut helpompi löytää kumppani kuin 42-vuotiaana. Moni kolmikymppinen mies haluaa perheen. Nelikymppisissä voi kyllä olla niitä, jotka ovat toisella kierroksella. Uskon, että missä iässä vain voi löytää kumppanin. Tosin iän myötä se varmasti vaikeutuu ja yli 80-vuotiaissa alkaa olla jo merkittävästi enemmän naisia kuin miehiä, joten valinnanvaraa ei ole enää paljon.
Moni mies joka haaveilee perheestä ei ryhdy suhteeseen naisen kanssa joka on lapsensa jo tehnyt ja nyt etsii vain lapselleen elättäjää ja kasvattajaa
Löysihän yh-äiti Nettokin ja nai miljonäärin neljässä kuukaudessa ja sai hassattua 700k.
Eikä ollut ensitreffeillä edes merkkivaatteita.
Pystyt sinäkin tapaamaan miehen, olennaista lienee millaisen haluat.