Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku jäänyt ilman tyttövauvaa?

Vierailija
17.12.2023 |

Onkin tullut poikia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttövauva joku kansalaisoikeus?

Vierailija
2/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 poikaa. En tosin ole tyttöä erikseen toivonut. Ei sillä sukupuolella ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mIe oon, oisko sul ylimääräinen, kolme poikaa on.

Vierailija
4/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvoja molempia sortteja.

Ei vain ole enää kun kasvoivat isoiksi ihmisiksi. Isommiksi kuin minä, monessakin mielessä, Luojalle kiitos siitä. :)

Vierailija
5/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä poikia. Näin vauvalehden kaupan kassalla. Katselin kannen vauvaa ja mietin, mitä outoa tuossa vauvassa on. Sitten tajusin kuvan vauvan olevan tyttö.

Jos mulla olisi tyttö, niin se olisi todennäköisesti todella nätti. Ehkä nyt on vähemmän huolia.

Vierailija
6/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko, että lapsellinen toive tyttölapsesta on niin naurettavan vahva, että jätin mieluummin lapsen tekemisen kokonaan väliin kuin sopeuduin ajatukseen, että 50% mahdollisuudella saattaisin saada pojan? 

Ei toki ihan ainoa syy miksi olen vela, mutta ainoastaan näin anonyyminä voin myöntää että painoi vaakakupissa enemmän kuin aikuiselta ihmiseltä on sosiaalisesti sallittua. 

Vierailija
7/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt ilman vauvaa. 

Vierailija
8/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain poikalapsia, mutta ei haittaa.

Vierailija
9/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä poikia. Näin vauvalehden kaupan kassalla. Katselin kannen vauvaa ja mietin, mitä outoa tuossa vauvassa on. Sitten tajusin kuvan vauvan olevan tyttö.

Jos mulla olisi tyttö, niin se olisi todennäköisesti todella nätti. Ehkä nyt on vähemmän huolia.

Siis jos tyttö olisi samasta puusta kuin pojatkin. Paksut luonnonkiharat hiukset, pitkiä, hoikkia ja valtavan pitkät ja tuuheat silmäripset suurien ruskeiden silmien kehyksinä.

Vierailija
10/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eikä haittaa yhtään koska mulle oli ihan sama tuleeko tyttö vai poika, mulla on kaksi poikaa.

Vierailija
11/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko, että lapsellinen toive tyttölapsesta on niin naurettavan vahva, että jätin mieluummin lapsen tekemisen kokonaan väliin kuin sopeuduin ajatukseen, että 50% mahdollisuudella saattaisin saada pojan? 

Ei toki ihan ainoa syy miksi olen vela, mutta ainoastaan näin anonyyminä voin myöntää että painoi vaakakupissa enemmän kuin aikuiselta ihmiseltä on sosiaalisesti sallittua. 

Osassa maista pystyy alkio diagnostiikkalla valitsemaan sukupuolen. Suomessa ei laillista.

Vierailija
12/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sairasta puhetta. Hyi olkoon. Onneks jätit hankkimatta lapsia. Eipä se olis ollut lapsen etu syntyä tuollaisen asenteen omaavalle, oli sitten mitä tahansa sukupuolta. 

Vierailija
13/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 poikaa. He ovat kaikki meille vanhemmille yhtä rakkaita ja toivottuja lapsia, mutta ihmiset usein tuntuvat säälivän meitä kun ei tullut edes yhtään tyttöä. Varsinkin naiset tuntuvan surevan sitä, että minä en ole saanut yhtään tyttöä minkä takia minä muka olisin jäänyt jotain paitsi ja että pojathan ovat ihan kamalia ja vaivalloisia lapsia. Mutta minä en todellisuudessa edes välttämättä haluaisi tyttöä. Ainakin mitä itseäni muistan, niin minä olin tyttönä varmasti paljon vaikeampi lapsi kuin kaksi veljeäni. Minulla kun oli todella raju uhmaikä ja varsinkin murrosikä.

Vierailija
14/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hatunnosto vastuullisuudestasi.

Vierailija
15/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 4 poikaa. He ovat kaikki meille vanhemmille yhtä rakkaita ja toivottuja lapsia, mutta ihmiset usein tuntuvat säälivän meitä kun ei tullut edes yhtään tyttöä. Varsinkin naiset tuntuvan surevan sitä, että minä en ole saanut yhtään tyttöä minkä takia minä muka olisin jäänyt jotain paitsi ja että pojathan ovat ihan kamalia ja vaivalloisia lapsia. Mutta minä en todellisuudessa edes välttämättä haluaisi tyttöä. Ainakin mitä itseäni muistan, niin minä olin tyttönä varmasti paljon vaikeampi lapsi kuin kaksi veljeäni. Minulla kun oli todella raju uhmaikä ja varsinkin murrosikä.

Juu ja mitä oon vierestä seurannut, niin eipä se äidin ja tyttären suhde aina mitään onnea ja auvoa ole.

Ja niitä tyttöjä kun voi tulla sitten lapsenlapsina kuitenkin.

Vierailija
16/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toivomani pojan, enkä uskaltanut enää hankkiutua raskaaksi, että jos tulisikin tyttö. Toisen pojan olisin kyllä mieluusti ottanut, mutta en halunnut ottaa riskiä.

Tytöt ovat hankalia ja ärsyttäviä koukuttelijoita pienestä pitäen ja nuorena, aikuisena ja vanhana akkana. Poikien kanssa pääaee niin paljon helpommalla.

Vierailija
17/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tyttö olisi samasta puusta kuin pojatkin. Paksut luonnonkiharat hiukset, pitkiä, hoikkia ja valtavan pitkät ja tuuheat silmäripset suurien ruskeiden silmien kehyksinä.

Tuota tyyppiä löytyy eniten Karjalasta ja Pohjanmaalta.

Vierailija
18/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yrityksistäni ja toiveistani saanut lainkaan lasta. - Hänen sukupuolellaan ei olisi mitään merkitystä. - En ymmärrä miski olisi, Olen jo niin vanha, että todennäköisesti jään lapsettomaksi.

Vierailija
19/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain toivomani pojan, enkä uskaltanut enää hankkiutua raskaaksi, että jos tulisikin tyttö. Toisen pojan olisin kyllä mieluusti ottanut, mutta en halunnut ottaa riskiä.

Tytöt ovat hankalia ja ärsyttäviä koukuttelijoita pienestä pitäen ja nuorena, aikuisena ja vanhana akkana. Poikien kanssa pääaee niin paljon helpommalla.

Aatteles jos se sun poikas saakin tytön joskus? Mitäs sit?

Vierailija
20/32 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sairasta puhetta. Hyi olkoon. Onneks jätit hankkimatta lapsia. Eipä se olis ollut lapsen etu syntyä tuollaisen asenteen omaavalle, oli sitten mitä tahansa sukupuolta. 

Tutkimuksien mukaan tyttölasten vanhemmuus on helpompaa kuin poikalasten vanhemmuus. Äidin elinikä lyhenee poikien myötä. Miksei saisi toivoa helpompaa elämää kun kaikessa muussakin asiassa elämää toivotaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme