Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis apua... mun tuttavissa on tällainen ihminen..

Vierailija
03.09.2008 |

Nainen, 25vee.. Lapsia 2, toinen vielä vauva. Mies käy vuorotöissä, nainen ei ikinä, koskaan ole lastensa kanssa keskenään vaan jos mies ei ole kotona, nainen lapsineen ryykää joko äitinsä tai mummonsa tai jonkun muun sukulaisensa luo, jolloin odotetaan täysihoitoa (sis. ruuat perheelle + lastenhoito) sekä vielä kotiin vietäväksi parin seuraavan päivän ruuat. Mummot huokailevat sitä työmäärää (olen itse jutellut hiljattain isomummon kanssa), mutta kun ei henno kieltääkään...

Siis mitä vit***??! Ketä palvelee tällainen passaaminen, tuo nainenhan on jo täysiverinen siipeilijä, opettaa lapsensa samaan tyyliin. Miten he sitten pärjäävät, kun mummoja ja sukulaisia ei enää ole??

On se helppoa joillakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänellä on kolme lasta, joista yksi vielä vauva.

Mies kun lähtee töihin, mamma pakkaa muksut autoon ja hurauttaa mummille. Eipä tuo näytä auttavan jaksamiseen, koska illat sitten huutaa lapsilleen.

Vierailija
2/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti asiat olis vielä huonommin ilman mummoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisin sanoa, että ennen olin tuollainen. Vuosia olin kotiäitinä ja jaksaminen oli kortilla. Tuntui, että ilta käy todella pitkäksi lapsien kanssa kotona ja hermot meni. Mukavampaa oli ennä isovanhempien luokse, jossa sain aikuisten juttuseuraa ja vähän hengähdystä. Nyt käyn osa-aika töissä ja jaksan lapsieni kanssa paljon paremmin. Varmasti myös lapsien iän myötä on alkanut helpottamaan. Mielenkiinnosta kysyn kakkoselta, että mistäpäin tämä tuntemasi naapuri on:)?

Vierailija
4/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on joku ihme yksin pärjäämisen PAKKO. Ja aina oletetaan että se mummokin haluaa ilman muuta viettää päivänsä yksin sukkaa neuloen.

Vierailija
5/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka ihan ok, että aikuinen nainen maksattaa edelleen vanhemmillaan ja isovanhemmillaan megaosan ruuistaan?

Vierailija
6/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin meillä isovanhemmat nautt lasten kanssa olemisesta eikä ruuan tarjoaminen ole rahasta kiinni niin miksei?

Vierailija
7/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaakin kauheampi kohtalo nähdä lapsiaan ja lastenlapsiaan lähes päivittäin. Joku muu vois ajatella että tuo olisi suorastaan lahja jota ei ole monelle suotu syystä siitä että välimatkat on pitkiä ja lapset saattaa asua satojen kilometrien päässä.

Toinen on tämä että mistä ihmiset aina tietää muitten raha-asiat ja maksamiset niin viimeisen päälle? Meillä lapsi on melko usein mummolassa (mummon omasta pyynnöstä ja aloitteesta aina), ja ennen kuin lähden laitan tekstaria että tuonko mitä kaupasta.

Vierailija
8/8 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on tämä että mistä ihmiset aina tietää muitten raha-asiat ja maksamiset niin viimeisen päälle? /i]

Naisen mummo on minun, ap:n serkku 46v, ja isomummo ap:n enon vaimo 62v. (jotka eivät tietääkseni kudo sukkia!!) Serkkuni on melko avoimesti kertonut, että tyttärensä käy suvereenisti heillä syömässä, aikoinaan kaikkien poikaystäviensä kanssa sekä nyt perheensä kanssa. Eivätkä maksa I K I N Ä mitään vaan ilkeävät vielä pyytää vauvalle vaippoja ym. tarviketta ostamaan. Töihin tämä serkun tyttö ei ole hakenutkaan ennen lapsiakaan "Mistä sitä nyt töitä sais??"

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi