Mikä on teidän ÄO:nne?
Kertokaa toki myös koulutustaustaa ja siunattuja älynlahjataustoja
Kommentit (194)
Sama kuin AP:n kengännumero eli 42
kiertokoulu ja sekin vastapäivään
elämämkoulu
105. Yritysjohtaja/omistaja. Jäin vapaaherraksi reilu 30v iässä. Ei vanhaa rahaa, eikä sukutaustaa. Duunariperheen kasvatti
En tiedä muttei se hyvin korkea voi olla. Peruskoulu ja amis.
En ole testannut, mutta psykologi epäili, että saattaa olla täydet sata. En kuitenkaan ala vouhkaamaan sillä. Olen taksinkuljettaja.
En tiedä, tarpeeksi korkea. Tai matala. Saisi olla alempi että osaisin elääkin hoomoilasena.
155 mutta mulla on älykkyyttä estävä tuplakolminaisuussairaus, ilman sitä voisi olla jopa yli 200
Jenkkitesteissä yli 164, eurooppalaisittain vain 140+
Kaikkien naisten unelma, diplomi-insinööri.
146, mutta en pane tuolle paljon painoa, koska älykkyyttä on monenlaista.
En tiedä älykkyysosamäärääni. Voiko ihminen olla älykäs ja käyttää titteliä "älykäs ihminen", vaikka ei tietäisi omaa älykkyysosamääräänsä? Vai onko niin, että vain virallisesti testatut ihmiset voivat kutsua itseään älykkääksi, kun älykkyystestin pistemäärä on riittävän korkea?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä älykkyysosamäärääni. Voiko ihminen olla älykäs ja käyttää titteliä "älykäs ihminen", vaikka ei tietäisi omaa älykkyysosamääräänsä? Vai onko niin, että vain virallisesti testatut ihmiset voivat kutsua itseään älykkääksi, kun älykkyystestin pistemäärä on riittävän korkea?
Älykkyyttäkin on monenlaista, nuo testit yleensä mittaavat vain loogista/matemaattista päättelykykyä, mutta eivät esim luovuutta tai musiikillista älykkyyttä tai tunneälyä.
Mulla se on "nolla" niinkuin muillakin jotka tänne kirjoittelee .
Mensan raja menee rikki kevyesti.
En tiedä enkä välitä tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
+ 2,4 keskihajontaa
DI
Tutkija
On täällä näemmä edes yksi ihminen, joka ymmärtää miten asia pitää ilmoittaa.
Liian pieni (lällälää). Ei kiva.
6