Onko nuoren naisen mahdollista olla rakastunut kahteen mieheen samanaikaisesti? Tietysti vaikea tehdä päätöstä suhteen jatkosta ja avioliito
Onko nuoren naisen mahdollista olla rakastunut kahteen mieheen samanaikaisesti? Tietysti vaikea tehdä päätöstä suhteen jatkosta ja avioliitosta. Miehet aivan tasavertaisia, samanikäisiä, molemmat varakkaita suomalaisia - kaikki nuoria. Mitä tehdä? Koko elämä menee pilalle tämmöisestä! Jää ikisinkuksi? Kaikista tulee onnettomia vaikka järjestäisivät elämänsä jotenkin? Tämmöinen oikea tapaus?
Kommentit (8)
Vai on löytynyt varakkaita miehiä :) Onnea matkaan. Hieman mietityttää, oletko sinä edes rakastunut vai oletko vaan, valtavan innoissasi mahdollisuudesta päästä varakkaan miehen rinnalle. Rakastuminen on niin suuri voima, että harvoin se kosahtaa kahteen kerrallaan. Kyllä se yleensä niin menee, että kun johonkin rakastuu, vain se yksi pyörii mielessä ja muut ei oikein kiinnosta. Tosin rakastuminen saattaa lisätä herkkyyttä päätyä jonkun muun kanssa sänkyyn tutustumisvaiheessa, se on ihan tutkittu juttu. Ei silti kehitä yhtä voimakkaita tunteita muihin.
ei ole mahdollista. Et rakasta kumpaakaan oikeasti.
Ehdota kimppaa tai käyt vuorotellen saamassa kikuleeta, helppoa.
Ei ole mahdollista olla rakastunut, mutta ihastunut kyllä. Rakkaus tarkoittaa jotain muuta. Tutustu omiin tunteisiisi.
Vierailija kirjoitti:
ei ole mahdollista. Et rakasta kumpaakaan oikeasti.
Seksuaalista vetoa voi tuntea monta ihmistä kohtaan samaan aikaan, mutta kyllä rakastunut voi olla vaan yhteen. Polysuhteissa ne on seksuaalista vetovoimaa/ihastumisia. Rakastuminen on aivan varmasti biologisesti sellainen tapahtuma, että se sulkee kilpakosijat pois.
Joo, et vielä ole rakastunut kumpaankaan. Katsele rauhassa kumpi vie voiton.
Ei se ikää tai sukupuolta katso.
Sinulla on kyky rakastaa useampaa ihmistä romanttisesti samaan aikaan.
Minulla tämä alkoi jo kouluiässä, ihastuin aina useampaan poikaan kerrallaan.
En ole ollut polyliitoissa tms. kuvioissa, vaan yksiavioinen koko elämäni. Mieheni tietää taipumuksestani ja hyväksyisi toisenkin kumppanin minulle, jos sopiva tulisi vastaan, mutta olen kovin nirso enkä tiedä jaksaisinko arjen tasolla kahta parisuhdetta kuitenkaan.