miten hyväksyä se etten saa naista
Kommentit (25)
Hakusana xvideos.
Kylä lähtee, hirveitä kaluja, siis niin hirveitä, ettei näkeröönkäänees toimimaan. (hihi, maailman suurin kalu, joka ei stondaa ....)
Vierailija kirjoitti:
L A S K E TASOASI
T. PALSTAN INCEL
Tämä. Yrität liian korkeatasoisia.
Vierailija kirjoitti:
L A S K E TASOASI
T. PALSTAN INCEL
Näin se menee
T. Laasanen
Ymmärtämällä, että nainen ei ole esine, joka ostetaan ja otetaan mukaan sekä tiedostamalla sen, että parisuhde on mahdollsiuus ei velvollisuus. Ja vaikka parisuhde mahdollistuisi, niin nainen ei ole sinun omaisuuttasi, vaan on ja elää parisuhteessa kanssasi jos tai hän itse kokee sen paremmaksi kuin jonkun 2. vaihtoehdon. Kannattaa myös miettiä, että mitä itse saattaisi tarjota ja mahdollsitaa naiselle, eikä vain märehtiä sitä kaikkea mistä uskoo jäävänsä paitsi jollei rinnalla ole kumppania.
Uskovainen mies
Haluatko siis elämänkumppanin vai aukon peniksellesi?
Vierailija kirjoitti:
Aukon. Plussaa olisi jos vielä siivoisi,pyykkäisi ja tekis ruokaa. Turvan ku pitäis kiinni vielä nii ois täydellinen. Jostain syystä en ole tälläistä saanut enkä varmaan koskaan saa. Kyllästyttää vaa runkkaa ja ite pitää tehdä kaikki. Jos se muija vielä tienais elannon molemmille ettei tarvis töissäkään käydä..Ei vaan jaksa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain täydellisesti hyväksyä sen etteivät naiset halua olla kanssani missään tekemisissä
Ketään ei voi pakottaa väkisin suhteeseen. Tätä hoen itselleni naisena. Keskityn elämän hyviin asioihin. Menen mukaviin kahviloihin, käyn tapahtumissa. Saan mennä omien aikataulujeni mukaan, tai jättää menemättä jos en jaksakaan lähteä. Ei ole riittämättömyyden tunteita toista kohtaan, ei tarvitse pelätä jättämistä ja pettämistä. Ei tarvitse kuunnella toisen uhoa siitä kuinka hän tuhoaa kaikki tavarani ja olen h***a jos lähden, saan nukkua rauhassa kaikki yöni koska kukaan ei paisko vihaisena kaappien ovia.
Saan juoda rauhassa pari lasia viiniä, eikä tarvitse pelätä että mitään tapahtuu. Tosiaan minusta kiinnostuvat vain ja ainoastaan alkoholistit. Kunnolliset miehet menevät parikymppisille kauniille naisille. Minä en ollut kaunis edes parikymppisenä, joten tyydyin siihen jonka sain, lopulta päätin että yksin on parempi. Oikeassa olinkin.
Minun neuvoni on se, että suurimman osan ajasta älä anna itsesi ajatella koko asiaa. Älä suostu puhumaan yksityisasioistasi muiden ihmisten kanssa, totea vain arvoituksellisesti että asiasi ovat kunnossa, kiitos vain. Parisuhteelliset jostain syystä luulevat että heille ollaan kateellisia. Suurin osa on kuitenkin joutunut tyytymään johonkin kuvottavaan suohirviöön (anteeksi vain, mutta totta se vain on).
Miksi rumat ihmiset eivät kelpuuta toisiaan? Valittavat, että ovat niin yksinäisiä ja kenellekään ei kelpaa, vaikka todellisuudessa kurottelevat liian korkealle vaatimuksineen. Kyllä kaikille joku löytyy, kunhan kelpuuttavat sellaisen, johon on realistinen mahdollosuus.
Lopeta työnteko ja ala elämään veronmaksajien rahoilla, se on hyvä näpäytys akoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain täydellisesti hyväksyä sen etteivät naiset halua olla kanssani missään tekemisissä
Opettele hyväksymään täydellisesti se, että et itse halua olla missään tekemisissä naisten kanssa
- eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi rumat ihmiset eivät kelpuuta toisiaan? Valittavat, että ovat niin yksinäisiä ja kenellekään ei kelpaa, vaikka todellisuudessa kurottelevat liian korkealle vaatimuksineen. Kyllä kaikille joku löytyy, kunhan kelpuuttavat sellaisen, johon on realistinen mahdollosuus.
Luuletko oikeaasti, että kauneimmilla tai komeimmilla on jotenkin erityisen helppoa ja mutkatonta löytää kumppani. - Vaikka näin todetessaan saa varmasti kuulla, kuinka oma mielikuva omasta ulkosiesta olemuksesta on pahasti vääristynyt tai kuinka kusi on vain noussut hattuun ja luulee itsestään liikoja.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele hyväksymään täydellisesti se, että et itse halua olla missään tekemisissä naisten kanssa
- eri
Mitä yrität sanoa
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtämällä, että nainen ei ole esine, joka ostetaan ja otetaan mukaan sekä tiedostamalla sen, että parisuhde on mahdollsiuus ei velvollisuus. Ja vaikka parisuhde mahdollistuisi, niin nainen ei ole sinun omaisuuttasi, vaan on ja elää parisuhteessa kanssasi jos tai hän itse kokee sen paremmaksi kuin jonkun 2. vaihtoehdon. Kannattaa myös miettiä, että mitä itse saattaisi tarjota ja mahdollsitaa naiselle, eikä vain märehtiä sitä kaikkea mistä uskoo jäävänsä paitsi jollei rinnalla ole kumppania.
Uskovainen mies
Tämä x 1000. Niin totta. Onneksi on fiksujakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeaasti, että kauneimmilla tai komeimmilla on jotenkin erityisen helppoa ja mutkatonta löytää kumppani. - Vaikka näin todetessaan saa varmasti kuulla, kuinka oma mielikuva omasta ulkosiesta olemuksesta on pahasti vääristynyt tai kuinka kusi on vain noussut hattuun ja luulee itsestään liikoja.
Sinkkumies
Mä olen 62v ja olen elämäni aikana nähnyt ja tuntenut satoja kauniita ja komeita naisia ja miehiä, eikä kellään ole ollut pienintäkään ongelmaa löytää itselleen kumppania. Päin vastoin, elämä ollut yhtä kumppania toisensa jälkeen, aina on ollut kova tunku tarjokkaista. Jos sä olet komea, mutta et saa naista, niin joko sä et ole niin komea kuin kuvittelet, tai sitten sulla on todella ikävä luonne.
Allu sun käytös on sellaista että et ketään saa. Et sä myöskään ota ohjeita vastaan tai toteuta niitä, vaikka olet itse sellaisia pyytänyt. Sä lisäksi pidät naisia jonain esineinä/hyödykkeinä ja puhut niistä rumasti.
L A S K E TASOASI
T. PALSTAN INCEL