Miten lähestyä kiinnostavaa työkaveria
Tai no "työkaveria", nähdään siis töissä vaan noim tunnin maks kerran viikossa, aina ei ees sitäkään. Eli ei kovin läheinen työkaveri, samassa isossa firmassa.
Ne lyhyet kerrat, kun nähdään, niin mielestäni pieni flirtti lentää molemmin päin (hymyt, katseet). Silloinkin ympärillä on muita.
Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä töissä käytössä Teams tai jokin vastaava?Laita siellä viestiä jostain työasiasta, ja sitten yrität jatkaa keskustelua.
Joo, kaikenlaista tällaistahan saa yrittää, mutta luulenpa, että jos on yhtä puusilmä näissä asioissa kuin minä, niin jää kyllä merkit huomaamatta.
Nimimerkillä jälkeenpäin kuulin, että tätä oli minuunkin yritetty. Ja olisin voinut lähteä mukaankin
Äijöt ovat yksinkertaisia näissä asioissa. Sano suoraan, mitä haluat.
Työkaveri oli väärä termi. Ei siis oo mahdollista työasioista laittaa viestiä tai keksiä töihin liittyvää syytä miks nähtäis.
Ei oo whatsappiä, mut ig:ssä seurataan toisiamme. Oon siellä aika epäaktiivinen, mut pitää keksiä jota
Onko teillä mitään yhteistä aktiivikanavaa tai livetapaamisia? Ig:ssäkin vain silloin tällöin kumpikin?
Eihän tuossa jää oikein mitään saumaa millekään. Maili? Laita suoraan viestio, että kiinnostaiskos tutustua paremmin vaikka kahvikupposen ääressä/ oluella kaupungilla
Mikä Ap:tä sitten estää tekemästä ensimmäistä siirtoa eli suoraa aloitetta? Vaistoatko, että turpiin tulee?
Deiteille pyytäminenhän on tosi yksinkertaista, jos kerran deiteille haluat. Eikä tarvi enää sen jälkeen ihmetellä, mitä mies mahtaa sinusta ajatella. Kyllä se varmasti siinä selviää, kun ehdotata, että teette treffit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Ap:tä sitten estää tekemästä ensimmäistä siirtoa eli suoraa aloitetta? Vaistoatko, että turpiin tulee?
Deiteille pyytäminenhän on tosi yksinkertaista, jos kerran deiteille haluat. Eikä tarvi enää sen jälkeen ihmetellä, mitä mies mahtaa sinusta ajatella. Kyllä se varmasti siinä selviää, kun ehdotata, että teette treffit.
Juurikin näin
Minun ex kertoi joskus suoraan minulle, että työpaikalla on hemaiseva punatukkainen siivooja, jonka kanssa hänellä on flirttiä. Hän ärsytti minua tahallaan tällä kertomisellaan ja nauroi makeasti päälle, kun pyöritin silmiäni. Mutta sitten ex kertoi eräänä päivänä, että se punatukkainen oli leikkauttanut kutrinsa, eikä enää exäni mielestä ollut edes hyvännäköinen. Puheet tästä naisesta jäivät siihen. Koskaan en enää kuullut hänestä mitään, enkä kysynytkään naisesta mitään. Eikä eroakaan exästä tämän naisen takia tullut, vaan vasta vuosikausia myöhemmin sen takia, että itse löydin toisen ja halusin erota tästä exästäni.
Siinä yksi esimerkki, miten mies saattaa suhtautua työpaikan hemaisevaan naiseen. Ja olla samaan aikaan suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ettet vain ole ymmärtänyt väärin. Hymy ja katse ei välttämättä tarkoita tuota. Älä nolaa itseäsi.
Naisen kokemuksella tuo väärinymmärrys on valitettavan yleistä.
Hymy ja ystävällinen käytös tulkitaan sellaiseksi, mitä se ei todellakaan ole.
Siitä tiedät että tunteet ovat aitoja kun naispuolinen kollega katsoo silmiin suihinoton aikana, nielee lastit viimeistä pisaraa myösen ja hymyilee. Siinä kohtaa viimeistään sinetöidään eropäätös kotona odottavasta keittiöjyrästä.
Itse en lähestyisi ketään työpaikalla. Tuosta voi seurata isoja ongelmia.
Liikaa työntekijäitä firmassa - tai joku tekee apnkin työt, kun hänellä on aikaa suunnitella rakkauselämäänsä työaikana.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa työntekijäitä firmassa - tai joku tekee apnkin työt, kun hänellä on aikaa suunnitella rakkauselämäänsä työaikana.
Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pieni tonttulakki kikkelin päähän ja lähetä jouluterveiset!
Oon nainen. Ihastus mies.
No laita sen ihastuksen kikkelin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex kertoi joskus suoraan minulle, että työpaikalla on hemaiseva punatukkainen siivooja, jonka kanssa hänellä on flirttiä. Hän ärsytti minua tahallaan tällä kertomisellaan ja nauroi makeasti päälle, kun pyöritin silmiäni. Mutta sitten ex kertoi eräänä päivänä, että se punatukkainen oli leikkauttanut kutrinsa, eikä enää exäni mielestä ollut edes hyvännäköinen. Puheet tästä naisesta jäivät siihen. Koskaan en enää kuullut hänestä mitään, enkä kysynytkään naisesta mitään. Eikä eroakaan exästä tämän naisen takia tullut, vaan vasta vuosikausia myöhemmin sen takia, että itse löydin toisen ja halusin erota tästä exästäni.
Siinä yksi esimerkki, miten mies saattaa suhtautua työpaikan hemaisevaan naiseen. Ja olla samaan aikaan suhteessa.
Siinä yksi esimerkki, miten nainen saattaa suhtautua omaan suhteeseensa suhteessa ollessaan. "Löysin toisen ja halusin erota exästäni".
Laita viestiä Teamsissa tms. Sano että olisi kiva jutella muutenkin kuin siinä yhteisessä palaverissa tai missä ikinä tapaattekin. Pyydä lounaalle töissä tai sit kysy haluaisiko lähteä töiden jälkeen kahville/bisselle.
Nyt on joulu tulossa. Jos haluat lähestyä epäsuoremmin, laita viestiä, kiitä menneestä syksystä, kysele joulu-/lomasuunnitelmia ja yritä jatkaa keskustelua tuosta. Jos mies on kiinnostunut niin varmasti jatkaa viestittelyä.
Minä olen sitä mieltä, että näpit tulee palamaan ja itku on edessäpäin. Haistan palaneen käryä siinä, ettei vapaa mies ole itse tehnyt aloitetta vapaan Ap:n suuntaan, vaikka flirttaa Ap:lle.
Muutenkin nainen on usein miestä edempänä näissä parisuhdeasioissa. Moni nainen on jo mielessään kuvitellut yhteistä tulevaisuuttakin ennen ensimmäisiäkään treffejä sen kiinnostuksen kohteensa kanssa. Miehet taas kiinnostuvat ensin ulkonäöllisesti ja seksuaalisesti naisesta, eivätkä kudo tällaisia tulevasuushaaveita lainkaan suhteen tai kiinnostuksensa alussa. Monet ei vielä myöhemminkään.