Miten lähestyä kiinnostavaa työkaveria
Tai no "työkaveria", nähdään siis töissä vaan noim tunnin maks kerran viikossa, aina ei ees sitäkään. Eli ei kovin läheinen työkaveri, samassa isossa firmassa.
Ne lyhyet kerrat, kun nähdään, niin mielestäni pieni flirtti lentää molemmin päin (hymyt, katseet). Silloinkin ympärillä on muita.
Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (108)
Koska olet nainen, voit kysyä, miten olisi sutinat. Jos olet ulkoisesti epätäydellinen mies, se on seksuaalista ahdistelua, joten unohda koko asia.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on hyvä tilanne, jos ette varsinaisesti työskentele yhdessä vaan näette vain ohimennen. Ehkä itse aloittaisin pyytämällä yhdessä kahvitauolle. Riippuen sen sujumisesta voisi sitten pyytää ulos vapaa-ajallakin. Eihän se sitten mitään, jos ei kemiat oikeasti kohtaakaan.
Ei pystytä pitämään taukoja samaan aikaan :( siis vaikeeta just onkin, et nähdään niin harvoin. Työkaveri oli väärä sanavalinta, pikemminkin vaan samasta firmasta tyyppi :D
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä elämänkokemuksella voin sanoa, että häntä ei kiinnosta muu kuin pieni flirtti ja siihen se jää eli antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Jos yrität jotain enemmän niin saat suorat pakit tai ghostauksen. Kun kyseessä on mies niin niitä on sellaisia miehiä, että keräävät sulkia hattuunsa ja vetävät tukkimiehenkirjanpidolla aina uuden viivan kun onnistuvat flirttaamaan jonkun uuden naisen kanssa. Heille tärkeintä on valloittaminen ja seikkailu ei suinkaan suhde.
Näin.
Eli et mitenkään. Se on väin läppää teidän välillä.
itseäni töissä eri firmasta mutta samasta työyhteisöstä lähestyi mies pyytäen mukaan yhteen lyhyeen vapaa-ajan projektiin, jossa tarvittiin osaamistani. Tutustuimme paremmin ja hän pyysi treffeille.
keksi joku tuollainen työhön liittyvä syy jonka varjolla voit lähestyä ja järjestää kahden keskeistä aikaa.
millä alalla työskentelette?
>> mielestäni pieni flirtti lentää molemmin päin (hymyt, katseet) <<
Muun muassa tästä syystä ei miehiä voi katsoa edes päin ja hymyillä heille, koska he kuvittelevat sellaiset naisten teot flirtiksi itseään kohtaan. Ja varmaan monet muutkin asiat, jotka eivät mitään flirttiä edes ole.
Koittakaa nyt jo miehet tajuta, että ystävälliset ja sosiaaliset naiset ovat ystävällisiä ja sosiaalisia kaikille ihmisille, niin naisille kuin miehillekin ilman, että nuo katsomiset, hymyt ym. ovat yhtään mitään muuta kuin tavallista ja arkista, sosiaalista kanssakäymistä ja ystävällisyyttä ja normaalia, platonista kiinnostusta ihmistä kohtaan.
Kuulkaatteen nyt. Äijät ovat usein vaoin niin ujoja ja kaikenlaisen seksuaalisen häirinnän retostelun pelottelemia, etteivät uskalla tehdä elettäkään naisiin päin.
Ota itse aloite, niin saat jotain aikaiseksi. Tuskin ehkä vakisuhdetta, mutta panokaverin saat lähes varmasti.Ja onhan sekin jonkinlainen suhde, jos kovasti usein paneskelette :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä alun kysymykseen ei tule yhtään järkevää vastausta?
Minä ihmettellen, että joku edes pyytää neuvoja tuommoiseen asiaan, eikä osaa itse edetä. Saadaanko me neuvojat sitten se Ap:n mies, jos se suostuu meidän neuvoilla treffeille? Kun ei se ainakaan Ap:n omaa ansiota ollut, jos suostuu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pieni tonttulakki kikkelin päähän ja lähetä jouluterveiset!
Oon nainen. Ihastus mies.
Sovella neuvoa. 😅
jos olet rohkea niin laita sille työkaverille whatsappissa viesti ja kysy haluaisiko hän tutustua paremmin.
Minulla on samanlainen tilanne, että olen katsellut töissä yhtä miestä. Pidän hänen rauhallisuudestaan, olemuksesta ja ulkonäöstä. En tiedä onko sinkku, mutta sormusta ei ainakaan ole. Näemme päivittäin mutta emme ole varsinaisesti tekemisissä töiden suhteen. Yritän tosissani miettiä miten saisin hänen numeronsa tai kysyttyä kahville. Oma strategiani on tehdä tikusta asiaa, jos se jotenkin johtaisi keskustelun sellaiseen pisteeseen jossa olisi luonnollista vaihtaa numerot. Voisit kokeilla samaa. Tsemppiä!
Epäilyttävä tapaus tämä katseita ja hymyja kanssasi vaihtava työkaveri. Jos hän oikeasti on kiinnostunut, mutta ei silti ole tehnyt aloitetta suuntaasi, täysin vapaan naisen suuntaan, nin veikkaan, ettei teillä ole yhteistä tulevaisuutta, on vain flirtti. Tai sitten hänellä on jo joku kiinnostuksen kohde, ei ehkä virallisesti tyttöystävää, mutta kumminkin kiikarissa tai joku satunnainen deitti. Hän saattaa siis pallotella kahden vaihtoehdon välillä, Ap:n ja sen toisen. Tai olla vaan niin flirtti, että flirttailee monien kanssa, mutta ei halua mitään kenenkään kanssa juuri nyt.
Ei se miehellä ainakaan mitään normia ole flirtata, mutta olla tekemättä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa sitä vessaan ja rakastelkaa
Vessa on maailman romanttisin paikka!
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävä tapaus tämä katseita ja hymyja kanssasi vaihtava työkaveri. Jos hän oikeasti on kiinnostunut, mutta ei silti ole tehnyt aloitetta suuntaasi, täysin vapaan naisen suuntaan, nin veikkaan, ettei teillä ole yhteistä tulevaisuutta, on vain flirtti. Tai sitten hänellä on jo joku kiinnostuksen kohde, ei ehkä virallisesti tyttöystävää, mutta kumminkin kiikarissa tai joku satunnainen deitti. Hän saattaa siis pallotella kahden vaihtoehdon välillä, Ap:n ja sen toisen. Tai olla vaan niin flirtti, että flirttailee monien kanssa, mutta ei halua mitään kenenkään kanssa juuri nyt.
Ei se miehellä ainakaan mitään normia ole flirtata, mutta olla tekemättä aloitetta.
Tai on ujo, pelää pakkeja ja etenkin, jos vielä kahvipöydässä nainen naureskelisi kavereilleen moisista yrityksistä.
Ota AP itse aloite. Oli mies sitten halukas menemään pidemmälle tai ei, on todennäköisesti ainakin hyvin mieleissään, että kelpaisi. Ja vaikka olisi muita suunnitteilla, käy hyvinkin varmasti muutamilla treffeillä edes maistamassa piparia. Jos ei AP nyt ole niin susiruma, ettei kukaan koske kepilläkään.
Onko teillä töissä käytössä Teams tai jokin vastaava?Laita siellä viestiä jostain työasiasta, ja sitten yrität jatkaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Muun muassa tästä syystä ei miehiä voi katsoa edes päin ja hymyillä heille, koska he kuvittelevat sellaiset naisten teot flirtiksi itseään kohtaan. Ja varmaan monet muutkin asiat, jotka eivät mitään flirttiä edes ole.
Koittakaa nyt jo miehet tajuta, että ystävälliset ja sosiaaliset naiset ovat ystävällisiä ja sosiaalisia kaikille ihmisille, niin naisille kuin miehillekin ilman, että nuo katsomiset, hymyt ym. ovat yhtään mitään muuta kuin tavallista ja arkista, sosiaalista kanssakäymistä ja ystävällisyyttä ja normaalia, platonista kiinnostusta ihmistä kohtaan.
Siis tässähän on aloittajana nainen. Neuvosi pätee myös heihin. Eli ei kaikki normaaliin kanssakäymiseen kuuluva hymyily, juttelu ym ole miestenkään puolelta muuta kuin sitä normaalia, platonista, sosiaalista kanssakäymistä. Tämän voisivat myös naiset oppia.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä töissä käytössä Teams tai jokin vastaava?Laita siellä viestiä jostain työasiasta, ja sitten yrität jatkaa keskustelua.
Joo, kaikenlaista tällaistahan saa yrittää, mutta luulenpa, että jos on yhtä puusilmä näissä asioissa kuin minä, niin jää kyllä merkit huomaamatta.
Nimimerkillä jälkeenpäin kuulin, että tätä oli minuunkin yritetty. Ja olisin voinut lähteä mukaankin
Äijöt ovat yksinkertaisia näissä asioissa. Sano suoraan, mitä haluat.
Minulla on tosi hyvännäköinen tumma serkkumies, joka on lapsesta asti ollut myös erittäin hymyileväinen ja nauravainen, helposti lähestyttävä ja ihastuttava kaveri joka tavalla. Hän on kuitenkin teini-ikäisestä keski-ikään asti ollut saman tytön ja naisen kanssa ja on jo siis aviossa ja perheellinenkin tuon naisen kanssa. Voin kuvitella, että MONI naisimmeinen on kuitenkin varmasti häntä pitänyt flirttinä sen hänen hymypoikaluonteensa takia, vaikka ei ole lainkaan flirtti tapaus, vaan vain kova hymyilemään ja nauramaan kaikkien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tässähän on aloittajana nainen. Neuvosi pätee myös heihin. Eli ei kaikki normaaliin kanssakäymiseen kuuluva hymyily, juttelu ym ole miestenkään puolelta muuta kuin sitä normaalia, platonista, sosiaalista kanssakäymi
Pätee juu varmasti toisinkin päin.
- ko. kommentin kirjoittaja -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikenlaista tällaistahan saa yrittää, mutta luulenpa, että jos on yhtä puusilmä näissä asioissa kuin minä, niin jää kyllä merkit huomaamatta.
Nimimerkillä jälkeenpäin kuulin, että tätä oli minuunkin yritetty. Ja olisin voinut lähteä mukaankin
Äijöt ovat yksinkertaisia näissä asioissa. Sano suoraan, mitä haluat.
Työkaveri oli väärä termi. Ei siis oo mahdollista työasioista laittaa viestiä tai keksiä töihin liittyvää syytä miks nähtäis.
Ei oo whatsappiä, mut ig:ssä seurataan toisiamme. Oon siellä aika epäaktiivinen, mut pitää keksiä jotain kivoja stooreja, mihin hän vois reagoida ja kans ite reagoida hänen stooreihin (hänkin postaa tosi harvoin.) Ja sitä kautta vois olla luontevaa jatkaa keskustelua. Jotain "moi, mitä kuuluu?" viestiä en halua laittaa.
Toihan on hyvä tilanne, jos ette varsinaisesti työskentele yhdessä vaan näette vain ohimennen. Ehkä itse aloittaisin pyytämällä yhdessä kahvitauolle. Riippuen sen sujumisesta voisi sitten pyytää ulos vapaa-ajallakin. Eihän se sitten mitään, jos ei kemiat oikeasti kohtaakaan.