Vieläkö ehtii vihreän kuulan puolittajaksi?
Pari joululahjaa pitäisi vielä hankkia ja pieni lisätienesti ei olisi haitaksi
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu että on paskinta hommaa ikinä.
Ainahan jotkut töistään kitisee. Ei osata olla kiitollisia siitä, että on päässyt paikkaan, johon niin moni turhaan havittelee.
Täällä suklaarusinapuolella on kyllä paikkoja vapaana. On vaan sitten raskasta poimia niitä kädet kohmeessa tuolta pihoilta puiden ja pensaiden alta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku maksaisi niiden puolittamisesta?
Jestas. Pitäähän ne puolittaa, jotta voi taas kiinnittää yhteen. Etkö ole nähnyt niissä sitä saumaa?
Kai sinä ymmärrät että ne tehdään puolikkaina muotteihin? Ymmärtäisin jos joku etsisi työtä vihreiden kuulien kokoonpanossa.
Harvoin näkee noin tosikkoa ihmistä. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Voi että! Kuulostaapa kivalle työlle. Mun täytyy laittaa hakemus vetämään. Pitääkö olla kuva mukana?
Laitoin kissani kuvan hakemukseen. Työpaikka tuli kuin apteekin hyllyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas. Pitäähän ne puolittaa, jotta voi taas kiinnittää yhteen. Etkö ole nähnyt niissä sitä saumaa?
Kai sinä ymmärrät että ne tehdään puolikkaina muotteihin? Ymmärtäisin jos joku etsisi työtä vihreiden kuulien kokoonpanossa.
Kuulat tulevat kuulakoneesta kokonaisina. Puolittajan tehtävänä on kuulien puolittaminen ja puoliskojen asettaminen leikkaussivu ylöspäin muotteihin. Muotit siirretään aromit esillenostavaan lämpiöön 56 minuutiksi, josta ne käsittelyn jälkeen kuljetetaan puolikkaiden yhteenliimaamoon. Näin on saatu kerran puolitettu ja yhteenliimattu kuula.
Vierailija kirjoitti:
Koska asiakkaat haluavat puolitettuja kuulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että! Kuulostaapa kivalle työlle. Mun täytyy laittaa hakemus vetämään. Pitääkö olla kuva mukana?
Mutta sittenhän kissasi saa tulevaisuudessa eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin tissieni kuvan. Sama tulos.
Kuulien puolitus ja liimaus jatkuu juhannuksen 2024 jälkeen. Nyt on munantyhjennyssesonki, jotta saadaan tyhjiä kananmunankuoria Mignoneita varten. Tässä onkin kovat vaatimukset: hellä ote ja voimakas puhallus. Terveisiä munarekrystä.