Olen aika yksin. Kunpa joku edes soittaisi
Eipä puhelinnmeroakaan voi laittaa tänne.
Kumminkin tuntuu hyvältä lukea juttujanne.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi sinulle soittaisin jos olisi mahdollista.T. juttukaveria kaipaava😢
Kunpa voitaisiinkin soittaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä soita?
Mihin yksinäinen voisi soittaa?
Minä juttukaveria kaipaava. Tämä joulun aika varsinkin kun on yksin ja kaikki mainokset vain syytää sitä ihanaa ja lämmintä perhejoulua....Odottelen vieläkin mainoksia yksinäisen joulusta kun ainut " viihdyke" on hautausmaalla vierailu. Sydämestäni sinulle toivotan oikein lämmintä ja hyvää joulua
Pystyisitkö ap tekemään mitään anonyymiä sometiliä, jonka kautta ihmiset voisivat sinulle soittaa?
Esim. Discord on ilmainen, johon voi luoda minkä tahansa maijameikäläinen123-käyttäjätunnuksen, ja ne keille annat käyttäjätunnuksesi voivat laittaa sinulle viestiä, ja soittaakin.
Hommaan tarvitsee pelkän nettiyhteyden ja puhelimen tai tietokoneen, eikä maksa mitään. Kenenkään viestiin tai soittoon ei ole myöskään pakollista vastata, voit vain painaa punaista luuria jos tyyppi vaikuttaa provolta.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö ap tekemään mitään anonyymiä sometiliä, jonka kautta ihmiset voisivat sinulle soittaa?
Esim. Discord on ilmainen, johon voi luoda minkä tahansa maijameikäläinen123-käyttäjätunnuksen, ja ne keille annat käyttäjätunnuksesi voivat laittaa sinulle viestiä, ja soittaakin.
Hommaan tarvitsee pelkän nettiyhteyden ja pmäuhelimen tai tietokoneen, eikä maksa mitään. Kenenkään viestiin tai soittoon ei ole myöskään pakollista vastata, voit vain painaa punaista luuria jos tyyppi vaikuttaa provolta.
Ehkä tämä voisi auttaa minua. Voisin kokeilla.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Hommaan tarvitsee pelkän nettiyhteyden ja puhelimen tai tietokoneen, eikä maksa mitään. Kenenkään viestiin tai soittoon ei ole myöskään pakollista vastata, voit vain painaa punaista luuria jos tyyppi vaikuttaa provolta.
En osannut.
- ap
Muuten, spr:llä on jotain ystävä toimintaa yksinäisille joila ei ole juttukaveria. Se on ihan kaiken ikäisile ihmisille. Minulla näkyy päivittäin mainoksia siitä.
https://www.punainenristi.fi/hae-apua-ja-tukea/apua-yksinaisyyteen/
Tuossa seuraa tarvitseville
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi sinulle soittaisin jos olisi mahdollista.T. juttukaveria kaipaava😢
Linjoille tulisin teidän kanssa. Juttukaveria myös kaipaava.
Tuttavapiirissäni on kaksi yksinäisyyden valittajaa. Toinen on kaksi vuotta perunut samana päivänä, jona piti tavata, kaikki menot jollakin tekosyyllä. Nyt hän valittaa, ettei kukaan kutsu mihinkään. On kokeiltu kutsua niin teatteriin kuin patikkaretkelle ja marttojen kursseille.
Toinen tapaus myöntää itse olevansa pahantuulinen äksyilijä, muttei kuulemma voi sille mitään, koska lapsuus oli hankala. Lopetin yhteydenpidon sen jälkeen, kun hän sai raivarin julkisella paikalla. Syytä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osannut.
- ap
No voi hitto! Voin yrittää myöhemmin neuvoa, nyt on lähdettävä tässä päiväsellään vielä asioille.
Vierailija kirjoitti:
Muuten, spr:llä on jotain ystävä toimintaa yksinäisille joila ei ole juttukaveria. Se on ihan kaiken ikäisile ihmisille. Minulla näkyy päivittäin mainoksia siitä.
Jo eläköitynyt mieheni tekee tuota ystävänpalvelua. On yksinäisille kaveri ja ulkoilee heidän kanssaan.
- aloittaja
Naamakirjassa ja twitterissä elämänsä esittely on nykyään ainoa tapa viestiä.