Olen aika yksin. Kunpa joku edes soittaisi
Eipä puhelinnmeroakaan voi laittaa tänne.
Kumminkin tuntuu hyvältä lukea juttujanne.
Kommentit (53)
Minä soitan sinulle virtuaalisesti. 😊
Mää saan useinkin soittoja. Haluaisivat että ostan uudet rännit, vaihtaa vakuutusfirmaa, uudet ikkunat, alushousuja sekä jonkun lehden jossa on verovinkkejä.
Minullakin oli aika jolloin minua ei tuntunut kukaan kaipaavan ja tunsin itseni yksinäiseksi. Nykyään minulle soittelee idiootit pahimmillaan monta kertaa päivässä ja joudun siksi pitämään äänettömällä. Sitten he suuttuvat, kun en aina vastaa ja painostuksensa tuloksena en jaksa vastata sitten ollenkaan. Seuraa muutaman päivän, viikon tai kuukauden välirikko ja sitten he taas jatkavat soittelua.
Joten sinunkin tilanteesi voi muuttua. Jos mitenkään vaan pystyt, niin nauti nyt omasta rauhastasi.
t. toinen vanha nainen
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun vastasitte.
- ap
Eipä mitä. Täällä aina ystävä.
En saanut hyvin nukuttua. Kumminkin koristelen jouluksi pientä kotiani.Tuleehan siitäkin vähän iloa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ite soita?
Mihin? Soitin sellaiseen numeroon, josta saisi apua. Siellä kuulosti olevan yhtä pahoinvoiva tyyppi kuin itsekin.
- ap
Kiitos tästä tiedosta! Minusta kaiken maailman auttavat puhelimet ovat aina olleet epäilyttäviä!!
Yksinäisyys on ongelma. Tämän palstan ongelma ovat trollit ja törkyviestittäjät, ei täällä voi numeroita jakaa.
Seuran puute on itsellekin syy täällä pyörimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ite soita?
Mihin? Soitin sellaiseen numeroon, josta saisi apua. Siellä kuulosti olevan yhtä pahoinvoiva tyyppi kuin itsekin.
- ap
Kiitos tästä tiedosta! Minusta kaiken maailman auttavat puhelimet ovat aina olleet epäilyttäviä!!
Soitin auttavaan puhelimeen 90-luvulla, kun olin lähellä henkeni riistämistä elämänkriisissä.
Toisessa päässä oli niin kyllästyneen kuuloinen ääni, että lopetin puhelun kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ite soita?
- ap
Itsekin kerran soitin auttavaan puhelimeen, mutta sieltä vastasi ihminen, joka ei tuntunut olevansa omalla alallaan. Hän tuntui ahdistuvansa, kun kuunteli minun ongelmiani ja lopulta itsellenikin tuli huono mieli.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat että joku soittaisi sinulle? Miksi et itse soita kenellekään?
Erosin viisi vuotta sitten, enkä pysty vieläkään jatkamaan elämääni.
. ap
Lähetän sulle täydestä sydämestä lämpimät terveiset.
Mäkin erosin. Kesti vuosia toipua siitä. Tsemppiä! Sä pärjäät kyllä. Olet kiva ja rehellinen ihminen, sekä fiksu, kun haet apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ite soita?
- ap
Minulla on myös ikävä kokemus vuosien takaa. Puhelun jälkeen olo oli vielä enemmän yksin hylätty ja avuton. Vastassa oli joku nuori nainen joka ei selkeästi ollut ehtinyt elää mitään muuta elämää kuin kotonaan ja opiskelija elämää. Luetteli kliseitä mitkä jokainen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi odotat että joku soittaisi sinulle? Miksi et itse soita kenellekään?
Erosin viisi vuotta sitten, enkä pysty vieläkään jatkamaan elämääni.
. ap
Lähetän sulle täydestä sydämestä lämpimät terveiset.
Mäkin erosin. Kesti vuosia toipua siitä. Tsemppiä! Sä pärjäät kyllä. Olet kiva ja rehellinen ihminen, sekä fiksu, kun haet apua.
Kiitos paljon.
-ap
Auttavaan puhelimeen vapaaehtoistyöntekijäksi?
Riippuu toki millaisia soittoja haluat
Nykyäänhän ihmiset eivät enää soita, eivätkä vastaa, jos joku yrittäisi soittaa. Tekstailu on tapa viestiä, kuten tämäkin palsta, joten olet asian ytimessä.
"Mietin"... exän kanssa tätä kuunneltiin (onko nyt oikein soveliasta laittaa pyhäaamuna biisi-linkkiä?). Hän kumminkin sanoi, et oisit soittanut. Ois se vaan pitänyt soittaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ite soita?
- ap
Minulla on myös ikävä kokemus vuosien takaa. Puhelun jälkeen olo oli vielä enemmän yksin hylätty ja avuton. Vastassa oli joku nuori nainen joka ei selkeästi ollut ehtinyt elää mitään muuta elämää kuin kotonaan ja opiskelija elämää. Luetteli kliseitä mitkä jokainen tietää.
En tiedä, mutta tästä viestistä tuli itku. Monta muutakin hyvää viestia on tullut ja kiitos teille niistä.
- ap
Välittömästi sinulle soittaisin jos olisi mahdollista.T. juttukaveria kaipaava😢
Kenelle soittaisin?
- ap