Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmäni ovat tosi väsyneet ja punaiset

Vierailija
16.12.2023 |

Yritän käyttää kosteuttavia tippoja. Allergiatippoja jne. Ei auta. Mikä teillä on auttanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vaan näiden olla tällaiset. Kosteuttavat tipat vie kirvelyä ja kutinaa, mutta ei poista punaisuutta, joten enpä nyt oikein asialle mitään voi. Siinäpähän ovat mitä ovat. 

Vierailija
2/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan vaan näiden olla tällaiset. Kosteuttavat tipat vie kirvelyä ja kutinaa, mutta ei poista punaisuutta, joten enpä nyt oikein asialle mitään voi. Siinäpähän ovat mitä ovat. 

Niinpä mutta kun ovat väsyneetkin. Tekisi mieli vain pitää kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hiljalleen koronan jälkeen? Minulla alkoi oireilla silmät sen jälkeen ja nyt kun oli taas korona, huomasin että hiukan helpottanut oireilu paheni taas. Käytän kosteuttavia tippoja ja välillä yöksi silmärasvaa. Paras tähän mennessä on ollut Bepanthen eye tuotteet, mutta pitää varmaan kokeilla mikä itselle sopii parhaiten. On kyllä ärsyttävä vaiva kirjaimellisesti.

Vierailija
4/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä mutta kun ovat väsyneetkin. Tekisi mieli vain pitää kiinni. 

Mulla on ollut ihan lapsesta saakka todella tummat silmänaluset, niin pieni väsymys ei hirveästi erotu normaalitilanteesta :) äitini vinkki oli laittaa teelusikat pakastimeen jäähtymään ja sitten hetkeksi silmille, se kuulemma virkisti. En ole kokeillut.

Vierailija
5/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän nettiä jeesaa mulla paremmin kuin mitkään kosteutustipat.

Vierailija
6/6 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän nettiä jeesaa mulla paremmin kuin mitkään kosteutustipat.

On varmaan totta. Töissä joutuu näyttöä katselemaan jo 8h päivässä.