Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen, oletko koskaan seissyt tarkoituksella hieman kumarassa sinua kiinnostavan suunnilleen samanpituisen miehen rinnalla?

Vierailija
16.12.2023 |

Tai nojannut seinään niin, että näyttäisit lyhyemmältä kuin mies, jotta mies tuntisi itsensä miehekkäämmäksi?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai pitkä nainen voi kiinnostua pituisestaan tai itseään lyhyemmästä miehestä? Kuten ei kukaan muukaan nainen voi.

Vierailija
2/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On se nyt helkkari jos jonkun itsetunto on pituudesta ja munat surkastuu ihan vaan jos minä pitkähkönä 180-senttisenä naisena seison vieressä. 

Ei suhteesta pidemmän päälle mitään tulisi, jos toinen kärsisi noin pahasta alemmuuskompleksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En kiinnostu itseäni lyhemmistä miehistä. Lyhyiden nillittäjämiesten edessä vedän rankani niin pitkäksi kuin saan, eikä minun tarvitse edes avata suutani kun näen että nyt harmittaa. Pitkät miehet eivät ole ikinä aukoneet mulle päätä, toisin kuin lyhyet :D

Vierailija
4/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Vierailija
5/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt polvilleni kiinnostavan miehen eteen. Toimii joka kerta.

Vierailija
6/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta monesti on käynyt niin, että esim. kaupassa lyhyt mies ohittaa minut ja vetää itsensä minun kohdalla niin suoraksi ja pitkäksi kuin mahdollista. :D Se naurattaa aina. 

Vierailija
7/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

164-senttisenä joskus seisoin kyllä kumarassa kun 175-senttinen eksä halusi tuntea itsensä miehekkääksi "lohduttaessaan" minua. Yleensä noin seisoessa huomioni oli kyllä suurelta osin siinä että miksi ihmeessä seison kyyryssä teeskennellen lyhyttä pönkittääkseni lyhyen minimiehien itsetuntoa.

Noista hetkistä on lähinnä muistoja joiden sisältö on "onko tuo mies oikeasti näin lyhyt" ja "miksi ihmeessä teeskentelen olevani lyhyempi, milloin on sopivaa seisoa taas suorassa".

Hauskoja muistoja parikymppisen deittailuelämästä :D

Vierailija
8/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. On se nyt helkkari jos jonkun itsetunto on pituudesta ja munat surkastuu ihan vaan jos minä pitkähkönä 180-senttisenä naisena seison vieressä. 

Ei suhteesta pidemmän päälle mitään tulisi, jos toinen kärsisi noin pahasta alemmuuskompleksista.

Tässä tarkoitetaan, että nainen itse ajattelee niin, koska haluaa tehdä mieheen vaikutuksen tietämättä edes mitä mies siitä ajattelee.

Vierailija
9/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen :( 

Vierailija
10/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarkoitetaan, että nainen itse ajattelee niin, koska haluaa tehdä mieheen vaikutuksen tietämättä edes mitä mies siitä ajattelee.

Olen eri, mutta itse ajattelen niin, että teen sen vaikutuksen nimenomaan seisomalla ryhdikkäästi. 

Vierailija
11/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen minusta ei ole normaalia, jos ihmisen itsetunto on kiinni pituudesta. Miksi haluaisin yrittää tehdä johonkin "vaikutuksen" seisomalla lysyssä, eihän siinä ole mitään järkeä? En ihan rehellisesti ottaen ole ikinä edes ajatellut, että tuo olisi joku soidintanssin erikoinen soolo-osuus, että naisen pitää antaa miehen leikkiä pidempää oli todellinen mitta mitä hyvänsä. 

Vierailija
12/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En kiinnostu itseäni lyhemmistä miehistä. Lyhyiden nillittäjämiesten edessä vedän rankani niin pitkäksi kuin saan, eikä minun tarvitse edes avata suutani kun näen että nyt harmittaa. Pitkät miehet eivät ole ikinä aukoneet mulle päätä, toisin kuin lyhyet :D

Tuskin ne lyhyet miehet ovat sinustakaan kiinnostuneet.

Vierailija
13/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tulee jotenkin alitajuisesti lisäksi mulla on huono itsetunto. Olen 182cm ja mieheni 175cm.

Vierailija
14/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne lyhyet miehet ovat sinustakaan kiinnostuneet.

Valitettavasti jokunen on ollut. En tajua miten eivät ymmärrä etsiä naista omasta kategoriastaan.

Vierailija
15/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vanhanaikaisia. Mitä ihmeen väliä sillä on, onko mies puoli päätä lyhyempi kuin nainen? 

Vierailija
16/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never. Todellakin käytän myös korkokenkiä vaikka se miehiä häiritseekin. 

183 cm.

Vierailija
17/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yleensä vain yrittänyt olla normaali tai "pitempi". Eli oma itsensä. Kuulostaa hauskalta että joku kumartelisi alemmas.

Vierailija
18/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että lyhytkin mies kellistää pitkänkin naisen helposti.😀

Vierailija
19/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette vanhanaikaisia. Mitä ihmeen väliä sillä on, onko mies puoli päätä lyhyempi kuin nainen? 

Puoli päätä lyhyempi on kaveri eikä mies. Niin se vain menee.

Vierailija
20/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

164-senttisenä joskus seisoin kyllä kumarassa kun 175-senttinen eksä halusi tuntea itsensä miehekkääksi "lohduttaessaan" minua. Yleensä noin seisoessa huomioni oli kyllä suurelta osin siinä että miksi ihmeessä seison kyyryssä teeskennellen lyhyttä pönkittääkseni lyhyen minimiehien itsetuntoa.

Noista hetkistä on lähinnä muistoja joiden sisältö on "onko tuo mies oikeasti näin lyhyt" ja "miksi ihmeessä teeskentelen olevani lyhyempi, milloin on sopivaa seisoa taas suorassa".

Hauskoja muistoja parikymppisen deittailuelämästä :D

Samaistun, tosin olen 167 ja silloinen kumppani sentin lyhyempi sulka päässä. Kaikkea sitä on viitsinytkin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi