Pitkä nainen, oletko koskaan seissyt tarkoituksella hieman kumarassa sinua kiinnostavan suunnilleen samanpituisen miehen rinnalla?
Tai nojannut seinään niin, että näyttäisit lyhyemmältä kuin mies, jotta mies tuntisi itsensä miehekkäämmäksi?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että lyhytkin mies kellistää pitkänkin naisen helposti.😀
Oletan, että normaalitilanteessa kukaan nainen tai mies ei yritä "kellistää" minua, oli pidempi tai ei. Ja 15 vuotta krav maga-harjoittelua voi kuitenkin olla tekijä, joka ainakin ikävän tilanteen sattuessa saattaisi auttaa poistumaan tilanteesta ennen, kun joku sekopää ehtisi kokeilla tuota kellistämistä. En tiedä. En ole kokeillut ja toivottavasti en joudu kokeilemaankaan tositilanteessa.
Kääk. Kysymys olikin pitkille naisille. Vastasin vahingossa. En ole lyhyt, mutten pitkäkään. Paitsi lyhyemmille miehille "pitkä".
No en ole ja mun mieheni on kymmenisen senttiä mua lyhyempi, mutta onneksi hänellä löytyy sen verran itsetuntoa ettei tuommoista oleta.
On paljon etuja, jos nainen ja mies ovat suunnilleen yhtä pitkiä. Kummankaan ei tarvitse katsoa toista ylös- tai alaspäin. Kotona ei tarvitse pyytää toista kurottamaan korkeammalta mitään. Seksikin sujuu pystyasennoissa ilman, että toinen koukistaa polviaan tai on varpaillaan tai korokkeella. On vaikea löytää mitään haittoja siitä, nainen ja mies ovat samanpituisia. Se lisää tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
En. Oliko muuta?
N 179 cm avojaloin
Jos olisit ihastunut naapurin 181cm pitkään mieheen, niin sinun ehkä kannattaisi nojata hississä seinään näyttääksesi lyhyemmältä ja aloittaa keskustelu miehen kanssa, jossa hän on samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Oliko muuta?
N 179 cm avojaloin
Jos olisit ihastunut naapurin 181cm pitkään mieheen, niin sinun ehkä kannattaisi nojata hississä seinään näyttääksesi lyhyemmältä ja aloittaa keskustelu miehen kanssa, jossa hän on samaan aikaan.
Ihan aavistuksen oudolta näyttää, jos alkaa yhtäkkiä nojailemaan hississa. Ensimmäiseksi luulee nojailijan olevan kännissä. Ei kasva tenho, ei.
Vierailija kirjoitti:
Kääk. Kysymys olikin pitkille naisille. Vastasin vahingossa. En ole lyhyt, mutten pitkäkään. Paitsi lyhyemmille miehille "pitkä".
Yhtä hyvin kysymys sopii myös lyhyemmille naisille, jos pituusero mieheen on vain muutamia senttejä.
Olen 186 cm pitkä nainen. Käytän mikäli mahdollista korkokenkiä. Olenkin yleensä joukon pisin, vaikka mukana olisi pitkiäkin miehiä. Näen yleensä muiden päiden yli. Haluan näkyä. Mieheni on 178 cm pitkä. Yleensä, kun liikumme yhdessä, minä kävelen edellä ja hän perässä. Meillä menee aivan hyvin, kun mies vaan muistaa olla samaa mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
En. On se nyt helkkari jos jonkun itsetunto on pituudesta ja munat surkastuu ihan vaan jos minä pitkähkönä 180-senttisenä naisena seison vieressä.
Ei suhteesta pidemmän päälle mitään tulisi, jos toinen kärsisi noin pahasta alemmuuskompleksista.
Ei, vaan kyse on siitä että honkkelin kokoiset naiset eivät ole viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. On se nyt helkkari jos jonkun itsetunto on pituudesta ja munat surkastuu ihan vaan jos minä pitkähkönä 180-senttisenä naisena seison vieressä.
Ei suhteesta pidemmän päälle mitään tulisi, jos toinen kärsisi noin pahasta alemmuuskompleksista.
Se on sun ongelma ja mielipide :D kato vapaasti muualle, mulla on ihan riittävästi vientiä ilmankin.
Pitkät naiset, onko teitä häirinnyt se, että teitä lyhyemmät miehet ovat teistä kiinnostuneita? Itse olen pitkähkö nainen ja ympärilläni pyörii vain itseäni lyhyempiä miehiä. Joku harva on edes samanmittainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. En kiinnostu itseäni lyhemmistä miehistä. Lyhyiden nillittäjämiesten edessä vedän rankani niin pitkäksi kuin saan, eikä minun tarvitse edes avata suutani kun näen että nyt harmittaa. Pitkät miehet eivät ole ikinä aukoneet mulle päätä, toisin kuin lyhyet :D
Tuskin ne lyhyet miehet ovat sinustakaan kiinnostuneet.
Valitettavasti jokunen on ollut. En tajua miten eivät ymmärrä etsiä naista omasta kategoriastaan.
Tuskin noin heikkotasoinen kurahaara miehiä juuri kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat , mutta pienet piipittäjäukot eivät heitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset, onko teitä häirinnyt se, että teitä lyhyemmät miehet ovat teistä kiinnostuneita? Itse olen pitkähkö nainen ja ympärilläni pyörii vain itseäni lyhyempiä miehiä. Joku harva on edes samanmittainen.
Ei minua haittaa. Itse asiassa parhaimman näköiset tuntemistani miehistä ovat olleet minun mittaiseni ja toinen minua lyhyempi. Ongelmaksi asia muodostuu ainoastaan siinä tapauksessa, jos mies ei kestä olevansa naista lyhyempi ja mennään tuohon itsetunt-ongelmaan jälleem. Muuten aivan yks hailee.
On ikävän näköistä kun nainen koittaa pienentää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi häiritä, jos minusta on joku kiinnostunut? Olen huomannut, että pitkänä kyllä houkuttelen enemmän minua lyhyempiä kuin pidempiä miehiä.
Luulen tämän johtuvan siitä, että minun pituiseni miehet ovat ilmeisesti niin haluttuja että saavat ne kaikkein suosituimmat eli vähän lyhyemmät tytöt. Niinpä minulle jää sitten itseäni lyhyemmät.
Miehet ovst noin 13 cm keskimäärin pitempiä kuin naiset. Jos parit muodostuisivat tuolla pituuserolla, kaikille naisille löytyisi itseä 13 cm pitempi mies. Kuitenkin pitkä mies voi mennä yhteen itseään 20-30 cm lyhyemmän naisen kanssa. Tämä johtaa siihen, että ksikki pitkät naiset eivät löydä itseään esimerkiksi 13 cm pitempiä miehiä. Osan on tyydyttävä lyhyempiin miehìin.
Pikemminkin saatan oikaista itseni oikein pitkäksi epämiellyttävän lyhyen miehen lähettyvillä.