Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen, oletko koskaan seissyt tarkoituksella hieman kumarassa sinua kiinnostavan suunnilleen samanpituisen miehen rinnalla?

Vierailija
16.12.2023 |

Tai nojannut seinään niin, että näyttäisit lyhyemmältä kuin mies, jotta mies tuntisi itsensä miehekkäämmäksi?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset, onko teitä häirinnyt se, että teitä lyhyemmät miehet ovat teistä kiinnostuneita? Itse olen pitkähkö nainen ja ympärilläni pyörii vain itseäni lyhyempiä miehiä. Joku harva on edes samanmittainen.

Ei minua haittaa. Itse asiassa parhaimman näköiset tuntemistani miehistä ovat olleet minun mittaiseni ja toinen minua lyhyempi. Ongelmaksi asia muodostuu ainoastaan siinä tapauksessa, jos mies ei kestä olevansa naista lyhyempi ja mennään tuohon itsetunt-ongelmaan jälleem. Muuten aivan yks hailee.

Tuossa voisi auttaa seinään nojaaminen, jolloin näyttäisit lyhyemmältä. Se voisi olla ratkaiseva teko, jolla mies saadaan suhteeseen.

Vierailija
42/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Jos olisit ihastunut naapurin 181cm pitkään mieheen, niin sinun ehkä kannattaisi nojata hississä seinään näyttääksesi lyhyemmältä ja aloittaa keskustelu miehen kanssa, jossa hän on samaan aikaan.

Ihan aavistuksen oudolta näyttää, jos alkaa yhtäkkiä nojailemaan hississa. Ensimmäiseksi luulee nojailijan olevan kännissä. Ei kasva tenho, ei.

Hississä kännissä seisominen johtaa usein polvilleen putoamiseen, kun hissi lähtee ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen myös välttänyt korkokenkien käyttöä. Nämä yhden nuoruuden eksän kanssa joka oli epävarma pituudestaan :D

Vierailija
44/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovst noin 13 cm keskimäärin pitempiä kuin naiset. Jos parit muodostuisivat tuolla pituuserolla, kaikille naisille löytyisi itseä 13 cm pitempi mies. Kuitenkin pitkä mies voi mennä yhteen itseään 20-30 cm lyhyemmän naisen kanssa. Tämä johtaa siihen, että ksikki pitkät naiset eivät löydä itseään esimerkiksi 13 cm pitempiä miehiä. Osan on tyydyttävä lyhyempiin miehìin.

Luonto on niin nerokas, että päätyy tuollaisissa tilanteissa joskus myös ratkaisuun, jossa yksi uros tyydyttääkin useamman naaraan

Vierailija
45/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Jos olisit ihastunut naapurin 181cm pitkään mieheen, niin sinun ehkä kannattaisi nojata hississä seinään näyttääksesi lyhyemmältä ja aloittaa keskustelu miehen kanssa, jossa hän on samaan aikaan.

Ihan aavistuksen oudolta näyttää, jos alkaa yhtäkkiä nojailemaan hississa. Ensimmäiseksi luulee nojailijan olevan kännissä. Ei kasva tenho, ei.

Hississä kännissä seisominen johtaa usein polvilleen putoamiseen, kun hissi lähtee ylöspäin.

No sekin vielä. Tulee polvet kipeiksi, ei kuulosta vaivan arvoiselta.

Vierailija
46/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiinnostunut lyhyestä miehestä, ajatuskin on absurdi. Minua viehättää vain yli 185cm pitkät miehet ja niiden takia ei tarvitse kyyristellä.

Vierailija
47/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Jos hissi menee alaspäin? Muutaman kerroksen pitäisi polvien kestää :D

Vierailija
48/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Vain nytkyvässä raksahississä. Ei nykyaikaiset hissit nytkähdä liikkeelle, ja jos nytkähtää, on syytä ottaa yhteyttä hissihuoltoon.

Vierailija
49/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Jos hissi menee alaspäin? Muutaman

Eikös tuo putoaminen tapahtunut vain ylöspäin mennessä? Alaspäin mennessä voi sopivasti horjahtaa, menettää tasapainonsa ja kaatua naapurin käsivarsille. Paitsi jos on kännissä ja haisee pahalle.

Vierailija
50/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Vain nytkyvässä raksahississä. Ei nykyaikaiset hissit nytkähdä liikkeelle, ja jos nytkähtää, on syytä ottaa yhteyttä hissihuoltoon.

Onkohan hissikorjaaja pitkä ja komea?

Vierailija
51/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

164-senttisenä joskus seisoin kyllä kumarassa kun 175-senttinen eksä halusi tuntea itsensä miehekkääksi "lohduttaessaan" minua. Yleensä noin seisoessa huomioni oli kyllä suurelta osin siinä että miksi ihmeessä seison kyyryssä teeskennellen lyhyttä pönkittääkseni lyhyen minimiehien itsetuntoa.

Noista hetkistä on lähinnä muistoja joiden sisältö on "onko tuo mies oikeasti näin lyhyt" ja "miksi ihmeessä teeskentelen olevani lyhyempi, milloin on sopivaa seisoa taas suorassa".

Hauskoja muistoja parikymppisen deittailuelämästä :D

Eihän tuossa tilanteessa olisi tarvinnut olla kyyryssä kun mies on 11cm pidempi.

Vierailija
52/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin kaikkien seurassa kumarassa, kun häpesin pituuttani ja sain haukkujakin siitä enkä osannut puolustautua.

Vierailija
53/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset, onko teitä häirinnyt se, että teitä lyhyemmät miehet ovat teistä kiinnostuneita? Itse olen pitkähkö nainen ja ympärilläni pyörii vain itseäni lyhyempiä miehiä. Joku harva on edes samanmittainen.

Olen keskipituinen ja mua ärsyttää kun lähes pelkästään mun pituiset tai mua lyhyemmät miehet kiinnostuvat. Olen monesti miettinyt miksi näin. Olisin varmasti ollut parisuhteessa jo ties kuinka kauan jos olisin saanut osakseni saman verran kiinnostusta 180+ pituisilta miehiltä. Voin hyvin myöntää että pienikokoisuus on miehessä turn off.

Vierailija
54/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan korjanneeni ryhtiäni korkokengissä S-avustevaatemiehiä nähdessäni.

Vierailija
55/82 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

Minulla tapahtui noin hississä. Naapurissa asui suhteellisen pitkä yksinhuoltaja ehkä noin 2-3cm minua lyhyempi, jonka kanssa olimme samassa hississä ja menossa ulos. Nainen nojasi hississä olevaan kaiteeseen, aloitti keskustelun ja näytti 10cm lyhyemmältä. Ihmettelin silloin miksi hän nojasi kaiteeseen.

Vierailija
56/82 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Oliko muuta?

N 179 cm avojaloin

"Kannattaisi aloittaa keskustelu miehen kanssa, jossa hän on samaan aikaan"? Siis hississä on mies, joka on jossain toisessa miehessä, ja tälle toiselle miehelle naisen pitäisi sitten jutella? Anteeksi nyt, mutta hyi!

57/82 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Olen 179cm

Vierailija
58/82 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En kiinnostu itseäni lyhemmistä miehistä. Lyhyiden nillittäjämiesten edessä vedän rankani niin pitkäksi kuin saan, eikä minun tarvitse edes avata suutani kun näen että nyt harmittaa. Pitkät miehet eivät ole ikinä aukoneet mulle päätä, toisin kuin lyhyet :D

Kyllä varmasti auon päätäni eli harhaluulo. 194 cm - oletko pidempi?

Neanderthalensis

piipitys kuuluu?

Vierailija
59/82 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

En ikinä. Olen 179cm

Ja taas vale

T Neanderthalensis

Vierailija
60/82 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. En kiinnostu itseäni lyhemmistä miehistä. Lyhyiden nillittäjämiesten edessä vedän rankani niin pitkäksi kuin saan, eikä minun tarvitse edes avata suutani kun näen että nyt harmittaa. Pitkät miehet eivät ole ikinä aukoneet mulle päätä, toisin kuin lyhyet :D

Kyllä varmasti auon päätäni eli harhaluulo. 194 cm - oletko pidempi?

Neanderthalensis

piipitys kuuluu?

Auot päätäsi? Alemman tason mies, pikkuruinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme