Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tämän järkyttävän pallomahan pois:(

Vierailija
16.12.2023 |

Siivooja luuli,että olen raskaana ja olen 52v.

Eikai nyt kukaan tämän ikäinen raskaana ole!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mulla on sama! Luulen että se liittyy vaihtareihin ja ikään aika lailla. Kaikki rasva menee nykyään suoraan mahaan. Olen saanut kolmisen kiloa veke mutta ei ne mahasta ole lähteneet.....

Niin tämä! Mulla lähti lähinnä rinnoista (ei haittaa) ja persuuksista (haittaa) se reilu viitisen kiloa, joten nyt maha näyttää vaan aiempaakin isommalta.

Great.

Kun rasva imetään vyötäröltä

Jää isot tissit ja pylly:)

Kannatti käydä

Vierailija
62/66 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit

Ois kiva tietää 

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsalihasten erkauma korjataan ompelemalla lihakset takaisin yhteen, eli ensin painonpudotus ja treeni, sitten plastiikkakirurgia.

Luulisi tietävän jos olet synnyttänyt. Miehethän hommaa pallomahan juomalla ja sama konsti pätee.

Ei aapeella oo rahaa plastiikkakirurkiin

Siksi se ulisee

Vierailija
64/66 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hoikat kasvot,kädet,ranteet,nilkat.Alavartalossa jonkun verran ylimääräistä.

Vatsa vainkamala,iso pallo.t.ap

Liikuntaa. Alkuun se puolen tunnin (reipas) kävely päivittäin.

Syö paljon kasviksia ja riittävästi proteiinia. Jätä einekset pois jos käytät niitä. Jos harrastat herkuttelua, herkut mieluiten aterian jälkeen, kun vatsa on täynnä.

Seuraavalla viikolla kävelyä puoli tuntia päivässä lisää.

Kolmannella viikolla kuntosali, jos mahdollista. Yritä saada aika fysioterapeutille, joka tekee sulle oman ohjelman. Jos ei onnistu näin nopeasti, osta viimeistään nyt kävelysauvat.

Liikuntaryhmiä voit tietenkin myös miettiä, jos kuntosali ei tunnu vielä hyvältä ajatukselta. 

Sitten kun tuntuu siltä, lisää lenkillä pieniä juoksupyrähdyksiä. Kuntosali ohjelmineen heti kun se on mahdollista.

Veikkaan, että näillä ohjeilla on kolmen kuukauden kuluttua alkanut tapahtua muutosta. Paino nousee (koska läski alkaa korvautua lihaksilla). Hoikallakin voi olla läskiä. Yleensä on, jos ei liiku. 

Jaksat vähän paremmin töissä ja alat tottua liikuntaan. Mieliala saattaa alkaa parantua.

Siitä vielä kolme kuukautta, ja alat itse havaita muutakin. Kunhan et laiskottele, ja etenet maltillisesti. Saa tulla hiki ja saa hengästyä, mutta kipua ei pitäisi tulla, silloin on yritetty ahnehtia liikaa.

Vierailija
65/66 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se "pallo" on enemmän kovaa kuin pehmeää rasvaa (usein miesten ns. kaljamaha) niin silloin kyse on jo sisäelinrasvasta, eli siihen ei auta kuin todella tiukka laihdutuskuuri.

Ei, vaan syömisen normalisointi. Kasviksia ainakin 800 g päivässä ja riittävästi proteiinia. Liikunta. Jos ihmisellä on pallovatsan lisäksi tikkujalat ja tikkukädet, paino todennäköisesti nousee vatsan pudotessa, koska lihakset alkavat kehittyä normaaleiksi 

Vierailija
66/66 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pallomahan ylläpito eli vähennä syömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä